Scan Speak A4/ultimini

Started by fireman, June 30, 2006, 18:50:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ernst Jan

Tóch geen €2000 uitgegeven.  ;D

fireman

NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

Ernst Jan

#27
Sorrie voor de topic vervuiling, was een reactie op Wowly die weet dat ik net een set RefMons heb gekocht.

fireman

#28
Quote from: Ernst Jan on September  6, 2006, 13:45:19
Sorrie voor de topic vervuiling, was een reactie op Wowly.

OK, ik kon 'm niet direct plaatsen.

:-\

Doet wowly stout  ^-^
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

Ernst Jan

#29
Nou ik ben al welkom geheten bij de intieme refmon club, maar wat die dáár nou mee bedoeld. :o  Ik denk dat ik de clubavond voorlopig maar niet bezoek.  ;D

fireman

Quote from: Ernst Jan on September  6, 2006, 14:23:21
Nou ik ben al welkom geheten bij de intieme refmon club, maar wat die dáár nou mee bedoeld. :o  Ik denk dat ik de clubavond voorlopig maar niet bezoek.  ;D

Een heuze ref mon club  ;D ;D ;D

Daar heb ik niets te zoeken. Momenteel de eVe's II ( ulti's zijn verkocht zoals je weet) welke de mon's in een apart hoekje neerzetten  :-X

O0
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

Ernst Jan

Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas.  8)

hifiman

Mooi hoor, mijn complimenten!

Wat heb je nou precies voor snoer gebruikt van filter naar speaker?

En waar ik ook wel benieuwd naar ben wat voor kabel gebruik je als interne bekabeling in je speakers?

Groetjes,

Ronald

fireman

Quote from: Audioloog on September  6, 2006, 15:26:14
Mooi hoor, mijn complimenten!

Wat heb je nou precies voor snoer gebruikt van filter naar speaker?

En waar ik ook wel benieuwd naar ben wat voor kabel gebruik je als interne bekabeling in je speakers?

Groetjes,

Ronald

Aan wie vraag je dat en over welke speaker want volgens mij ging het even nergens over  ;D ;D

Brand los..
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

hifiman

#34
Quote from: Fireman on September  6, 2006, 15:33:38
Aan wie vraag je dat en over welke speaker want volgens mij ging het even nergens over  ;D ;D

Brand los..
Aan jou natuurlijk  :D
En ik doel op deze foto  :) Wat heb je precies voor kabel en connector gebruikt ?

fireman

#35
Aha  O0

Connectorren zijn de speakon NL4FX ( even uit mijn hoofd ) Je hebt ze in twee type/uitvoeringen maar zijn kwa verbinding het zelfde. Ik weet niet wat je lokatie is maar hier bij mij in de buurt weet ik ze redelijk goedkoop verkrijgbaar.

De kabel is canare 4 s 11  effe googlele en je hebt heel veel info. Een mooie kopere kabel ( 4 adering ivm tweeter en woofert.

In mijn eVe II heb ik die kabel nu ook zitten. Schitterend.


edit; dat zwarte is die zogenaamde "snake skin"  ook iets van € 1,50 de meter Niet duur dus.
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

hifiman

De Canare kabel heb ik inderdaad al veel goeds over gelezen  :)
Ik was even benieuwd omdat ik misschien mijn filters ook extern wil gaan plaatsen en dan gelijk de interne bedrading ook zal moeten aanpassen.

fireman

Quote from: Audioloog on September  6, 2006, 16:50:42
De Canare kabel heb ik inderdaad al veel goeds over gelezen  :)
Ik was even benieuwd omdat ik misschien mijn filters ook extern wil gaan plaatsen en dan gelijk de interne bedrading ook zal moeten aanpassen.

Waarom extern gaan plaatsen. Even ervanuit gaande dat je een gewone fabrieks speaker hebt ( volgens je profiel )

Of ben je aan het bouwen?

btw, ik zag het al Delft. Daar kom ik vandaan :) Waar in Delft toevallig?
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

Wowly

Tja, de fameuze refmonclub.....wat moet ik daar van zeggen....is gewoon  O0

Maar ja, een eVe was vroeger ook een refmon+, dus die mag idd in een apart hoekje  ;D, maar is wel welkom natuurlijk!

EJ, je hebt je idd een hoop geld uitgespaard....

Wowly

Ernst Jan

#39
En ik ben dan ook zeer tevreden.  :D

fireman

#40
Quote from: Ernst Jan on September  6, 2006, 19:45:15
En ik ben dan ook zeer tevreden.  :D

Heb jij die van Keyzer oid?

eVe's zijn idd een soort ref+ alleen met een 21cm woofert als onderste ipv een 18cm.

Net weer even zitten luisteren maar het speelt echt goed :)

Wowly we gaan ook nog wel een keertje in besloten kring wat ref's naast elkaar hangen.
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

Ernst Jan


Martijn M

Fijn dat ze bevallen 8). Nog veel luisterplezier! Al nieuwe details in opnames gehoord?
Dutch & Dutch

Ernst Jan

Inderdaad ja, de rust en authoriteit waarmee ze weergeven...in één woord prachtig.  :D

Wowly

Nou moet je voor de gein eens naar de VAD-show gaan, kijken of ze daar een monitor hebben staan wat ze evenaart.....zijn er maar heel weinig, soms zelfs geen  >:D

Wowly