Zelf installeren?

Started by Kakels, June 29, 2006, 00:02:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kakels

Ik ga binnenkort een HT-systeem aanschaffen bij een HIFI-zaak. Probleem is alleen dat er moeilijk te onderhandelen valt met de verkoper voor een setprijs zeker niet als ze het ook nog moeten installeren bij mij thuis.
Ik vraag me nu af of het moeilijk is om het zelf te installeren. Ik heb er op zich weinig tot geen verstand van...

FrankB

#1
Het plaatsen van je speakers is wel een precies werkje, evenals het met een db meter afregelen van de diverse volumes. Ga ook eens praten met andere dealers of forum sponsoren. Wellicht willen anderen wel betere service bieden voor een goede prijs.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Starred

Quote from: FrenkB on June 29, 2006, 08:23:34
Het plaatsen van je speakers is wel een precies werkje

Dat klopt, maar in 9 van de 10 gevallen zullen de vrijheidsgraden voor de plaatsing in hoge mate beperkt worden door de inrichting van de woonkamer.

B.J.

Ik zou ook dezelfde offerte naar een aantal anderen sturen. Als je dealer geen krimp geeft waarom zou jij dan daar je geld gaan uitgeven? Installatie en service kost iets maar het is geven en nemen.

Marsh

Quote from: FrenkB on June 29, 2006, 08:23:34
Het plaatsen van je speakers is wel een precies werkje, evenals het met een db meter afregelen van de diverse volumes. Ga ook eens praten met andere dealers of forum sponsoren. Wellicht willen anderen wel betere service bieden voor een goede prijs.

Man, hij gaat een systeempje aanschaffen.
Hij begint niet gelijk met een complete beamer gok ik.
Als hij zo'n simpel 5.1 setje aanschaft is het plaatsen van boxen niet echt super moeilijk.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Rielplayer

vertel eerst eens wat je aan wil schaffen ;)