Atmoz' appartementje....

Started by Atmoz, June 26, 2006, 14:18:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Atmoz


Thanks mensen  ;D

Maareh, die foto's zijn al een tijdje geleden gemaakt en toen stond die foto daar nog gewoon. Nu ligt die (plat) in de rek. Het is nu uit, dus ik hoef die foto even niet te zien haha. En nee, zo snel heb ik geen andere vriendin. Wil ik ook niet. Effe relaxen weet je  O0 De zomer kom eraan dus hoppakee lekker vrijgezel!!!
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

LittleNinja

Quote from: FrenkB on June 27, 2006, 11:53:16
Dat is z'n huidige vriendin >:D

Hopelijk leest ze dit forum niet... anders is het alsnog je ex!!  >:D

Mooie ruimte!! Heel stoer hoe je met de verlichting aan de slag bent gegaan!!! Waren er veel verstevigingen nodig om de Loewe op te hangen?

Trouwens... ik mis je control panel uit de vorige kamer.. alles via de PC nu?

Je hebt duidelijk de aandacht gericht op het HT gedeelte..  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Atmoz

#27
Quote from: LittleNinja on June 27, 2006, 12:20:35
Hopelijk leest ze dit forum niet... anders is het alsnog je ex!!  >:D

LOL  ;D


Quote
Mooie ruimte!! Heel stoer hoe je met de verlichting aan de slag bent gegaan!!! Waren er veel verstevigingen nodig om de Loewe op te hangen?

De plaat staat op de grond (stevigheid 1), de plaat kan niet naar voren vallen door die houten lat aan de bovenkant (stevigheid 2) en de plaat zit vast met 4 dikke ijzeren beugels in de muur (stevigheden 3 t/m 6). Genoeg stevigheid dus :)


Quote
Trouwens... ik mis je control panel uit de vorige kamer.. alles via de PC nu?

Dat "Control Panel" hangt nog op m'n vorige kamer. Daar bestuurt een studente nu haar sterrenhemel mee (heeft ze overgenomen).

O0
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

riesjdabietsj

Quote from: atmoz on June 27, 2006, 19:58:20

Dat "Control Panel" hangt nog op m'n vorige kamer. Daar bestuurt een studente nu haar sterrenhemel mee (heeft ze overgenomen).

O0

Over een mooie overname gesproken... dacht ik dat ik het goed geregeld had met mn koelvriescombi en vloer :D

Je bezit geen 2 linker handen merk/zie ik...  O0

Eijsden was het? Moet toch maar eens in real life komen checken dan, even ideeen opdoen voor in mijn nieuwe appartement in Nazareth  ;D ;)

Speakers: Bowers & Wilkins Formation Duo | Monitor: Pioneer KRP600M KURO | Console: Sony PS4 | Other: Synology DS13 (2x2TB) and Gramofon

Head-fi: Bowers & Wilkins P5, Sony WH-1000XM3

WubboZ

Vanwaar die kleine verzameling afgeragde computertjes? Dat is waarschijnlijk het deel van mijn kamer wat ik hier niet zou laten zien (waarschijnlijk omdat er geen intresse voor is), maar dat zou ik dus ook kunnen posten dus 8) (wedstrijdje doen wie de meeste pc's heeft :P)
Helaas ben ik nog niet verder als een XB360 poster  ;), die CCFL's zijn echt vet
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Atmoz

Quote from: WubboZ on June 27, 2006, 23:28:30
Vanwaar die kleine verzameling afgeragde computertjes? Dat is waarschijnlijk het deel van mijn kamer wat ik hier niet zou laten zien (waarschijnlijk omdat er geen intresse voor is), maar dat zou ik dus ook kunnen posten dus 8) (wedstrijdje doen wie de meeste pc's heeft :P)
Helaas ben ik nog niet verder als een XB360 poster  ;), die CCFL's zijn echt vet

Da's gewoon om te laten zien dat het niet overal netjes is. En omdat dat het hobby hok is. Alles moest even op de foto he ;)
Het zijn lang niet allemaal werkende pc's dus zal zeker zijn dat je er meer hebt. Ik weet ook niet waarom ik ze heb.
Weet totaal niet wat ik ermee moet... Achja, soms voor onderdelen kan het handig zijn. Maar ik moet echt eens gaan
opruimen, kost veel ruimte allemaal zo'n onbenullige dingen.
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTR


Atmoz

Quote from: hometheatrerulezz on July  3, 2006, 14:20:57
daar past ook wel een 50"  ;) ::)

Haha  8)
Ik wacht je eventuele PM rustig af....  ;)

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Atmoz


Sinds deze week is er een nieuw HT item bijgekomen: een Epson-TW200H beamer (HDTV).
Omdat ik nog niet weet waar (en hoe) ik deze ga plaatsen heb ik alleen een foto van de testopstelling ervan:


HALO3 - trailer (1280x720p)

Ben echt zéér tevreden over deze beamer. Maar dan kan ook niet anders als je een TW10 gewend bent  ;D

Groet,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTR

mooi mooi! wil je dit scherm houden? misschien is t anders een idee om een elec scherm voor je tv langs te laten gaan.

wolsinkpower

#35
zo zeg.. dat is zeker geen studenten optrek meer :D maar die strakheid die jij hebt wil ik ook creeren in mijn studentenKAMER  (:P)..

die kleur die je op je muur hebt vind ik erg mooi.. zou je misschien mij de kleurcode kunnen geven? dan kan ik in de winkel kijken hoe het er in het echt uit ziet :) niet die van je lcd tv muur maar waar je dvds enzo hangen :) (de donkerde van de muren dus )

en zou je nog iets kunnen vertellen :P? Wat voor bank is dat? ik wil ook mijn huidige bank vervangen en zoek iets wat thuispast in een loungeroom maar waar ik ook op kan liggen...
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

triple_A

Zoow dat wordt relaxed xboxen met z'n vieren met zo'n projector (ja ik zag de vier controllers liggen ;D )

Maarre, ziet er erg goed uit!
mvg, Triple_A

Atmoz

Quote from: hometheatrerulezz on August 10, 2006, 16:58:58
mooi mooi! wil je dit scherm houden? misschien is t anders een idee om een elec scherm voor je tv langs te laten gaan.

Welke van de 2 bedoel je? Het achterste (2,13 meter breed) is van mezelf, het voorste (kleiner, doh  ::)) is van een vriend. Dat heb ik gewoon even geleend om te bekijken wat ik nu precies wil en wat de mogelijkheden zijn...

Een elektrisch scherm zou inderdaad ideaal zijn, maar ik vind het niets dat die altijd zo gaan vouwen!!


Quote from: wolsinkpower on August 10, 2006, 17:45:18
zo zeg.. dat is zeker geen studenten optrek meer :D maar die strakheid die jij hebt wil ik ook creeren in mijn studentenKAMER  (:P)..

die kleur die je op je muur hebt vind ik erg mooi.. zou je misschien mij de kleurcode kunnen geven? dan kan ik in de winkel kijken hoe het er in het echt uit ziet :) niet die van je lcd tv muur maar waar je dvds enzo hangen :) (de donkerde van de muren dus )

en zou je nog iets kunnen vertellen :P? Wat voor bank is dat? ik wil ook mijn huidige bank vervangen en zoek iets wat thuispast in een loungeroom maar waar ik ook op kan liggen...

Kleurcode kan ik je helaas niet zeggen. Die heb ik niet meer. Weet wel dat ik die verf van bij de Gamma heb.
Ik zou zeker nog iets kunnen vertellen  ;D  Die bank komt van "Wohnwelt Pallen" en kost 400 eurotjes. Ik gebruik hem eigenlijk meer in "bed" stand dan als bank. Gewoon super relax om met z'n allen op te hangen/liggen/chillen/etc...


Quote from: triple_A on August 10, 2006, 19:05:42
Zoow dat wordt relaxed xboxen met z'n vieren met zo'n projector (ja ik zag de vier controllers liggen ;D )

Maarre, ziet er erg goed uit!

Nou, het was al relax Xbox360'en met die plasma hoor  8)
Nu wordt het alleen nog maar beter (lees: groter)  O0

Greetz,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTR

je eigen scherm. want een elec scherm daar voorlang sis natuurlijk we lmooi... (voor je plasma)

Atmoz


Zo...
Afgelopen week eens wat beugels laten maken door m'n aardige buurman:

De 2 stalen beugels. Eerst in de grondlak gezet en toen mooi wit gemaakt:



De beugel voor aan de beamer:



Beamer hangt netjes op z'n kop aan 't plafond:



Nog even een totaalshot:



Het scherm hangt nu heel onhandig voor de plasma. Dit is gelukkig maar tijdelijk en ik kan het makkelijk erafhalen omdat het vastzit met 2 kettingkjes (hoe schrijf je dit woord goed?). In de toekomst komt er een elektrisch scherm :)

Groet,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

copyfile

Ziet er zeer netjes uit zo met die steunen ! Alleen die perfectdraft zo leeg kan natuurlijk niet he  ;D
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

mikeske

Die beugel ziet er echt super uit  ;)

Als je op groot scherm wil kijken hang je dan gewoon het scherm op en de linker front iets verplaatsen ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Atmoz

Quote from: copyfile on September 25, 2006, 21:54:15
Ziet er zeer netjes uit zo met die steunen ! Alleen die perfectdraft zo leeg kan natuurlijk niet he  ;D

Thanks :) Die lege tap....tja....zo'n vat kost best veel. Dus alleen bij gelegenheden doe ik er wat in. Normaal gewoon Jupkes uit de krat  ;D


Quote from: mikeske on September 25, 2006, 22:05:12
Die beugel ziet er echt super uit  ;)

Als je op groot scherm wil kijken hang je dan gewoon het scherm op en de linker front iets verplaatsen ?

:)

De linker front staat eigenlijk altijd waar die nu staat. Dus alleen het scherm even ophangen en gamen/kijken maar!!
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

exelzor

Damn...ik dacht dat ik een relaxte studentenkamer had, maar vergeleken met de joue is het gewoon een grot  :o

Joris1971

Je mag bepaalde ruimtes weleens opruimen.

Rob Eric Blank

Ziet er zeer strak uit, ik begin ook steeds meer te twijfelen over een beamer.....

Atmoz

Quote from: Joris1971 on November 13, 2006, 18:40:13
Je mag bepaalde ruimtes weleens opruimen.

Klopt :) Is ondertussen al gebeurt ;)


Quote from: Rob Eric Blank on November 14, 2006, 11:23:35
Ziet er zeer strak uit, ik begin ook steeds meer te twijfelen over een beamer.....

Ik kan m'n beamer echt NIET meer wegdenken. We gamen er iedere middag/avond op. COD3 op de Xbox360. Man wat is dat geweldig  8)
Het scherm hangt zoals je kunt zien (tijdelijk!!) zelfs voor m'n tv waardoor ik die niet meer gebruik. Maar dat maakt me eigenlijk niets. Beamer'en is belangrijker haha..

Heb ondertussen nog wat aanpassingen gedaan aan m'n bureau:













Meer foto's HIER  ;D
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

mexmen2

dat is echt heel vet wat doe je voor studie.
dat strakke enzo dat spreekt mij ook wel aan
ps3 40gb / 16 bluray films

Rob Eric Blank

Ambi light op je PC?
Hoe heb je dat gefixed? Ziet er top uit!

mexmen2

dat noemen we gewoon achtergrondje verwisselen en de ledjes de andere kleurgeven.
ps3 40gb / 16 bluray films