boombox

Started by tuner, June 22, 2008, 20:00:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tuner

hallo ik wou een boombox maken zelfbouw

123Chris


Bart_M

#2
Quote from: tuner on June 22, 2008, 20:00:58
hallo ik wou een boombox maken zelfbouw

Nu niet meer?

sphere

"For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible."

FFF

Quote from: Bart_M on June 22, 2008, 20:15:42
Nu niet meer?

Nee denk het niet, bij mij staat er ook:

« Gepost op: Gisteren om 20:00:58 » Citaat 

--------------------------------------------------------------------------------
hallo ik wou een boombox maken zelfbouw

:-X >:D

Maar als je het toch nog wil doen, leuk! post de foto's en wees ietsje specifieker.  ;D

O ja, het beeld bij een boombox is in mijn geval meer zoiets wat je bij de kijkshop koopt voor 80 euro met 1200 watt PMPO (ofzoiets) en die leg je dan in de auto achter een goedkope headunit die zeer goed in staat is de andere luidsprekers keihard te laten vervormen.
(als dat bij je past kun je beter verder kijken dan dit forum).

Ik veronderstel dat je hulp of vragen wil, dus zou je aanraden wat specifieker te zijn:

Thuis of in de auto (forum is eigenlijk niet voor in de auto)?
Wat is je budget?
Wat zijn de wensen (aanvulling op de muziek, of de fundering ernstige schade toebrengen)?
Wat is de rest van de set?
Hoe handig ben je en wat heb je al gemaakt?
Welke verderker en eventueel unit heb je in gedachten?
Hoe groot mag hij zijn? (20 liter gesloten of een 200 liter bass reflex)

Zo kan ik nog wel even door gaan, maar laten we hier mee beginnen  ;)

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Dirc

Volgens mij heeft ie een PB desktop en een casettedeck?  ;D

NielsLu

Quote from: Dirc on June 23, 2008, 11:23:12
Volgens mij heeft ie een PB desktop en een casettedeck?  ;D

En hij zoekt een laptop dacht ik  ::)
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Dirc

En een tuner, check zn naam maar ::)

WickedGame

We nemen een boom

We zagen er wat in, en we maken hem mooi vierkant. Dan hol je hem mooi uit en je hebt je eigen Boom-box  ;D

Dirc

boombox?

Is dat niet Belgisch voor kijkdoos met veel bomen erin?

mikekiwi

Oh jee...Gerhard uit Ermelo... Berucht en beroemd op diverse fora...benieuwd hoe lang het hier duurt... :-X

Sk

Houd Gerard ons nou gewoon voor de gek of wat... ?
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Madhouse

#13
Hallo, hij heeft ook een heel erg 'hallo' gehalte!

Dus bij deze wilt (ook weer super spelling) ik ook ff hallo zeggen....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

rwijnhov

#14
Deze uiterst vriendelijke persoon heeft mij zelfs een paar weken terug bedreigd in een ruil topic van me. Dus ben inderdaad benieuwd hoe lang het gaat duren. Zag dat hij jantje112 ook al zeer vriendelijk benaderde. Deze persoon is echt een voorbeeld lid  >:D.

mikekiwi

op 't Zelfbouwaudio-forum is hij echt zeer aardig en serieus behandeld en had op een gegeven moment zelfs een eigen forumonderdeel met z'n topics. Maar dat duurde niet lang omdat hij iedereen tegen zich in het harnas jaagde...met een perma-ban tot gevolg (en dat was hem op andere plaatsen op het net ook al gelukt...)

WMC

Quote from: mikekiwi on June 23, 2008, 13:00:42
op 't Zelfbouwaudio-forum is hij echt zeer aardig en serieus behandeld en had op een gegeven moment zelfs een eigen forumonderdeel met z'n topics. Maar dat duurde niet lang omdat hij iedereen tegen zich in het harnas jaagde...met een perma-ban tot gevolg (en dat was hem op andere plaatsen op het net ook al gelukt...)

Ik heb ook heel de Gerhard Soap daar mee gemaakt en hoop niet dat het hier zo ver komt. Ik vraag me overigens nog steeds af of het een grote grap is, of dat Gerhard niet beter weet. Het bleek namelijk dat fatsoenlijk Nederlands schrijven ineens geen probleem meer was toen hij bijna geband werd.
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

fgroen

Een aktief leven geeft meer voldoening dan een passief leven.

snikkeltje

Amp: Onkyo Integra A-9911, CD: Onkyo Integra DX-7711, Speaker: Scanspeak Reference SE, Sub: 2x BK XLS200FF MkII , Plasma: Panasonic 42PV60, Mediaplayer: Openelec: Raspberry PI2 incl. Hifiberry Digi+

Walter_PPK

"We nemen een boom..." hehehe  ;D Humor  >:D
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

johnhifi

Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

Dirc