Raymens theater

Started by Raymen, December 8, 2002, 19:43:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teejoo

Quote from: maximus79 on November 19, 2022, 20:41:23
Ik kon trouwens geen verschil in beeld of geluid ontdekken tussen de zidoo en de cm zappiti.....
Dat vond ik overigens wel, maar de Zidoo was ook al erg goed.

Mijn huidige standaard Neo samen met de Keces P8 komt redelijk goed in de buurt van de CM reference qua beeld en geluid, maar verwacht dat er als er een CM mod zou zijn voor deze combi dat die nog beter zou presteren. Volgens mij zit dat primair in de HDMI optimalisatie. Alleen vind ik de huidige mediaplayers zoals eerder aangegeven gewoon nog niet goed genoeg qua software, en dan is me de CM investering teveel als je bij wijze van spreken volgens jaar een nieuwe zou kopen. Het is ook jammer dat ze eigenlijk allemaal behalve de ATV gebruik maken van hetzelfde platform.

Raymen

#76
Zo vanmiddag Vik weer eens eventjes op bezoek gehad, nou ja eventjes, het was een hele zit.
Maar het is weer als vanouds,

Vik heeft alles gereset en opnieuw afgesteld,

We zijn begonnen met als eerste de projector eens goed waterpas te zetten, en te centeren tegenover het scherm,
daar zat toch nog een beetje in kwamen we achter.

daarna het raster goed op elkaar krijgen, rood groen en blauw liepen niet volledig op elkaar
dat is nu weer perfect, ook geprobeerd met blauw en rood zo ver mogelijk uit elkaar te zetten en dan op groen de focus scherp stellen, dat ging vrij goed

daarna de kleuren weer op elkaar gezet, en weer focus ingesteld,
zooo dat was een stuk beter, de scherpte die ik in het begin had heb ik weer terug, :P

Daarna wat demos gespeeld met vik zijn speler, kleuren goed gezet en wat gefinetuned.

Het was weer een plaatje daarna.
Toen de zidoo terug in de kast, en alles afstellen op mijn speler.
Daarna de DTM van de envy weer terug gezet, deze stond tijdelijk op de DTM van de jvc.

Daar nog een flinke tijd mee gespeeld, Vik had de nieuwe firmware opties nog niet gezien.

na 4,5 uur afstellen en demos naar demo te kijken, is Vik weer vetrokken, en ben ik weer een blij kind.

Vik weer bedankt voor je expertise, en fijn dat je dit zo snel kon doen.

nu alleen nog een keer de 3d lut opnieuw laten doen, en dan is het beeld even af voor mij,

ook net nog slumberland gekeken met het vrouwtje, dat zag er weer schitterend uit(vond het ook een leuke film trouwens)

al met al een leuke en gezellige dag , en ben er weer dik tevreden over 8) 8)

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

papaleo

Aha...nu begrijp ik dat je 'opeens' moest werken 'smiecht' opeens werken op onze geplande M&G voor as Zaterdag...maar uhh,ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor  :D
Ik zou ook eerst alles tot in de puntjes op orde willen hebben en dan pas iemand uitnodigen om zijn mooie onderkomen en aanwinsten te showen...is niets verkeerds aan 8)
Ik ben benieuwd en kijk er naar uit Ray tot Zaterdag  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Raymen

#78
Haha leo

Ik vertel je niks meer hahaha :clapping:

Tot zaterdag :coffee:
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Raymen

#80
Die heb ik ook  :popcorn:
Vers zelfs  :headbanging:
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

williams

Ht forum humor 😊

Veel plezier met de meet and greet
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

vik

Graag gedaan Ray en het ziet er gelukkig weer goed uit.  De tip van Kris D. werkt op zich ook best goed met het stukje uitlijnen en scherp stellen.

Voor zover ik het heb kunnen beoordelen kloppen de kleuren ook vrij goed en ik heb gewoon goed gegokt met de custom color temp die er al in stond. Voor zover ik het begreep heeft de calibrator wat settings gemaakt om te testen. De 3D lut wordt dan nog een vervolg stap maar je kunt nu even vooruit.  :thumbs-up:

8K e-shift aan heeft bij jou ook een positief effect en het was even tweaken met de MPC levels maar het resultaat mag er zijn.

Voor het uitvogelen van de nieuwe JVC software was gewoon te weinig tijd maar in die korte tijd hebben we wel wat aangepast.
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

buckler

Lekker Ray, top alles weer super draait en scherp is.
En best bijzonder dat dat scherp stellen op deze manier werkt alleen snap ik die laatste scherpstelling niet helemaal als hij al scherp gesteld is met de rode en blauwe lijnen zo ver mogelijk uit elkaar... waarom dan later als alles weer 'op elkaar ligt' nog een keer scherp te stellen?
Maar dat mag Vik dan ook mooi bij mij eens doen als hij de speler en kabel mod komt afleveren en testen LOL.

En maargoed dat alles nu weer super draait want Leo is kritisch he  ;D
Ps, polletje maken wanneer Leo ook om een laser JVC gaat Ray?
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Raymen

#85
Haha ja zaterdag komt de keurmeester :pompom:
Of is dat meer zijn werk  :clapping:
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

vik

Jeetje Ray wat is jullie zoon een top talent zeg waanzinnig!!   :worship:

Die jongen heeft alles mee dat moet helemaal goed gaan komen in het wereldje van een stunt man.

Minuut 0:26 een beetje gooien met Rico Verhoeven geweldig!  :clapping:

https://www.youtube.com/v/GAO3moigJgY
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papaleo

Ik heb er geen verstand van of hij wel of geen talent is...maar wauw heftig,heel heftig wat hij laat zien  :worship: 8)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

williams

Wat een atleet en geweldig om te zien dit 😊
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

Raymen

#90
Jep 23 jaar en lid en in de kern van het stuntteam beukelaar

Heeft al meerdere stunts op zijn naam
In
Penoza (Bewaker in de gevangenis krijgt de deur tegen zich aan)
K3(hij valt voor josje van de trap)
Pijnenburg reclame ( duiker van de klif (dubbel van marc-marie)
Marokaanse bruiloft (piloot op het einde die valt in de lobby)
State of happiness de serie op netflix (veel scenes in de boot)
En in 2023 2 grote series
Anoniem (alle vechtscenes voor jeroen spitzenberg)
En arcadia ,( waar hij en het stuntwerk doet en een klein rolletje in heeft) openingscene

Ja hij doet het goed
Ook zeer trots op hem 😘
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Gerjan1994

Echt heel vet om te zien  ^^

Raymen

#92
Dank je

En hij traint momenteel 3 x per dag   :ohmy: :ohmy:
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Raymen

#93
Nou vanmorgen stond papaleo met aanhang voor de deur. :headbanging:

Gezellig dagje gehad,flink wat demomateriaal voorbij gekomen vandaag(11:00 tot 16:00) lang gespeeld zeg maar :pompom:
Gisteren nog even de jvc en de madvr opnieuw laten calibreren en dat was wel nodig, was toch best wel verlopen, staat nu 600 uur op de teller.


Het is nu weer genieten in de cinema, en volgens mij heeft leo wel genoten

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

blue-eyes

Ik kan mij nog een klein jochie herinneren toen ik wel eens bij je kwam :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raymen

Haha ja eisse das weer een tijdje geleden he

Zie dat het virus jouw ook weer heeft gepakt
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

blue-eyes

idd! Via FB zie ik wel eens wat langsvliegen :D


Virus - nooit echt weg geweest. Ik was alleen maar film aan het kijken ipv vervangen van apparatuur ;)
Nu meer een zij stap - upgraden, om een beetje bij te blijven met de nieuwste series / modellen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

papaleo

#97
Quote from: Raymen on December 30, 2022, 19:31:00
Nou vanmorgen stond papaleo met aanhang voor de deur. :headbanging:

Gezellig dagje gehad,flink wat demomateriaal voorbij gekomen vandaag(11:00 tot 16:00) lang gespeeld zeg maar :pompom:
Gisteren nog even de jvc en de madvr opnieuw laten calibreren en dat was wel nodig, was toch best wel verlopen, staat nu 600 uur op de teller.


Het is nu weer genieten in de cinema, en volgens mij heeft leo wel genoten

Inderdaad...eindelijk was het dan zover  :thumbs-up:
Aangekomen in Goirle zijn we (ik en de vrouw) gastvrij ontvangen door Ray en Wil in hun mooie nieuwe onderkomen.
Eerst ff wat bijpraten met elkaar onder het genot van een lekker bakske koffie...
Uiteindelijk werd het sein op groen gezet en werd er aan mij gevraagd of ik er klaar voor was...Já natuurlijk,wat denk je...laat maar eens zien wat je allemaal daar heb neergezet

De deur van zijn dedicated HT ruimte werd geopend...,de hue verlichting ontstoken ,en daar stond ik in een compleet met adamantium beklede ruimte  8) 8)
Het eerste wat mij op viel in deze mooie ruimte waren de 3 rijen met rode stof beklede luxe bioscoop stoelen..ik dacht in totaal 7 plekken.
Rond kijkend zag ik daarna het mooie grote scope scherm maar ik zag geen speakers staan of hangen...,nee zei Ray alle speakers zijn ingebouwd en zitten ook achter het scope scherm en achter zij en boven het adamantium doek  :clapping:
Ik lieg dat ik geen enkele speaker zag staan want rechts voorin staat namelijk zijn JL Audio F113 ook deze was geheel bekleed met adamantium dus ook deze sub was eigenlijk onopvallend opgeslokt in zijn ruimte  8)
Raymen controleerde nog even of de deur dicht was daarna deed hij gelijk alle verlichting uit...en zo ervaarde ik hoe een 'black-hole' er uit zou moeten zien...of hoe het er niet moet uitzien want je ziet totaal niets,geen hand voor ogen het enige wat ik na wat gewenning zag was de deurklink deze is namelijk wit en werd lichtjes zichtbaar door Raymen zijn telefoon scherm. :D
De ruimte heeft hij ook nog eens mooi afgewerkt het ziet er rete strak uit allemaal.
Achterin heeft hij zijn apparatuur opgesteld welke achter 2 glazen klapdeurtjes bereikbaar zijn hierin  staan zijn amps,video en audio processoren...met name de Envy valt hier op door zijn 'grote' vergeleken met mijn Lumagen zou ik denk ik 4 lumagens kunnen opstapelen om dezelfde hoogte te krijgen.
Om niet verder in detail te treden maar wbt de audio...zoals zijn Acurus av-processor deze staat heel waarschijnlijk op de nominatie om tzt te vervangen gaan worden voor een/de ........  ;)
Ook gedeeltelijk ingebouwd zie je het pareltje van zijn HT staan...een/de JVC NZ7 deze icm met de rest van zijn setup geeft de zekerheid om een mooi plaatje en geluid neer te kunnen zetten.

Een dag vóór mijn bezoek heeft Raymen nog ff een kalibratie sausje over zijn NZ7 laten geven door een van de betere calibrateuren die er is en op dit gebied zijn er niet zo veel en zeker zijn ze niet allemaal 'top'
Raymen nam geen risico want mocht ik wat zien wat mij niet zou zinnen dan neem ik geen blad voor de mond...maar ook als het er goed uit ziet dan zal ik niet achterlaten om dit te melden....ook hier kan ik kort zijn; Raymen heeft het goed voor elkaar de tientallen demos die hij heeft laten zien en die ik wilde zien zijn de revu gepasseerd...
Mijn complimenten Raymen, de ruimte het beeld en het geluid zijn bij jouw dik in orde ik heb dan ook uren zitten genieten ik wil jouw en Wil dan ook hartelijk bedanken voor deze gezellige dag de gastvrijheid en de lekkere broodjes ,ook namens mijn vrouw. :thumbs-up:

Ps
Ondertussen ook gelijk de Zappiti Reference CM meegenomen naar Den Haag...
Deze zal tzt onderheven worden aan een vergelijking test tussen deze CM en mijn standaard Zappiti Reference uitvoering.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Raymen

Zooo, na een lange tijd met de acurus in mijn set te hebben gedraaid,
Gaat hij toch plek maken voor een andere processor.

Omdat een forumgenoot besloot om een upgrade te gaan doen , kon ik niet anders dan de stap wagen

Door een goede deal van stefan, en heen en weer gechat met buckler komt er een lyngdorf hierheen

Ben benieuwd wat dat hier in de mancave gaat doen

Zal ik tevreden zijn met wat een mp50 doet

We zullen het zien, het duurt nog 3-4 weken , en geduld  tja... da hek nie
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

PascalP

Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono