Review: Ultra ALU High End 4-fache Netzleiste

Started by Stefan S., June 20, 2006, 18:38:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rielplayer

Mits het doorgang vindt kun je mij er ook bij zetten.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Movievault

#26
Deze powerbuy is gedoemd te mislukken aangezien er ook sponsors zijn die deze produkten leveren.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

bmateijsen

Quote from: FrankG on June 23, 2006, 05:56:08
Deze powerbuy is gedoemd te mislukken aangezien er ook sponsors zijn die deze produkten leveren.

Indien hetzelfde product ook bij een sponsor wordt verkocht zal de sponsor benadert moeten worden voor de poweruy, dit is conform de forumregels.

BB&G heeft dit merk niet in beschikbaar.

Met vriendelijke groet,

Bjorn

phmeijer

Wij hebben aangegeven geen probleem te hebben met een powerbuy voor de stekkerblokken die genoemd staan.

Peter
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

Movievault

Nu komt er duidelijkheid.
Dus alleen de stekkerblokken kunnen dus worden besteld?
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Starred

Voor een goed stekkerblok heb ik ook wel interesse

Stefan S.

#31
Quote from: FrankG on June 23, 2006, 05:56:08
Deze powerbuy is gedoemd te mislukken aangezien er ook sponsors zijn die deze produkten leveren.

Niet te negatief hoor, anders komt er nooit iets van de grond  ;)

Stefan S.

Nogmaals, ik heb er totaal geen belang of voordeel bij, daar ik reeds voorzien ben van de genoemde stekkerdoos en powercords. Dit topic is puur een review van mij en tevens een voorzet voor de medeforumleden door aan te geven dat de verkoper van dit product een powerbuy mogelijkheid aanbiedt.

Doe je voordeel ermee  ;D

Movievault

Quote from: Stefan S. on June 23, 2006, 09:18:19
Niet te negatief hoor, anders komt er nooit iets van de grond  ;)
Is niet negatief bedoelt, maar ik heb ervaring met powerbuys en heb in het verleden er al enkel gedaan.
Ik weet dus wat de problemen kunnen zijn.
1 daarvan is dat je heel duidelijk moet zijn wat je gaat doen en met welke producten, en dat is/was hem hier nog niet.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Roeland22

Heb eventueel ook wel interesse, maar niet op al te korte termijn ast effe kan :) Moet nog wat geld in Napels spenderen ook (vakantie)... Dus als het midden augustus afsluitdatum is, count me in :)

Ow ja, interesse zou dan uitgaan naar "Ultra ALU High End 8-fache Netzleiste Special Audiophile Edition"
Naim Supernait 2 - Naim ND5XS - Astin Trew AT3500+ - VPI Scout/Shelter 501 MK2/SutherlandPH3D - Audiophysic Tempo 25 - B&W P7 Wireless

Roeland22

Naim Supernait 2 - Naim ND5XS - Astin Trew AT3500+ - VPI Scout/Shelter 501 MK2/SutherlandPH3D - Audiophysic Tempo 25 - B&W P7 Wireless

Rob H

Quote from: Stefan S. on June 23, 2006, 00:03:56
* 8-position, Normal Price €89,90 -> €85,40 (1-5 Pieces= -5%), -> €83,15 (5-15 Pieces= -7,5%), -> €80,90 (15-25 Pieces= -10%), -> €76,40 (25 + Pieces=- 15%).

Zijn dit al speciale prijzen? Deze kost volgens de Ebay shop normaal gesproken namelijk 109,90? (link). Of gaat het niet om hetzelfde artikel?

Anders wordt het --zeker als er ook nog eens een powerbuy komt-- toch wel heel aantrekkelijk om mijn rittal doos te upgraden :) :).
Destroy the core!™

robert1325

Kunnen we ook powercables bestellen? Ik wil dan wel meedoen, zat ik te denken aan deze stekkerdoos (kleinste model) en twee Basic High End Lapp Ölflex kabels, 

zou dit een mooi effect hebben op mijn cambridge 640A/C set? of kan ik dan beter voor iets met een netfilter gaan?
T-amp - Jamo J72 studio monitors.

Rob Eric Blank

Quote from: robert1325 on July 31, 2006, 14:48:12
Kunnen we ook powercables bestellen? Ik wil dan wel meedoen, zat ik te denken aan deze stekkerdoos (kleinste model) en twee Basic High End Lapp Ölflex kabels, 

zou dit een mooi effect hebben op mijn cambridge 640A/C set? of kan ik dan beter voor iets met een netfilter gaan?
Net filters zijn niet altijd een goeie optie. Ik hoor heel veel mensen dat deze niet zo goed werken op een eindversterker, deze kunnen de dynamiek weghalen.
Of dat ook bij jouw het geval is? Test...
Bij mij werkte andere netkabels en stekkerblok wel, kreeg betere details en spreiding. Subtiel dat wel, maar toch wel een effect.

Deleted member

Deze stekkerdozen bevatten geen filtering...

frankly

Eeuuhh vraagje; omdat ik alleen ronde gaten zie; passen hier alle stekkers (ogeaard) in ???
Dan doe mij maar zo'n 6 pitter  ;D

Frankly
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

daxie

Ik ben ook wel geïnteresseerd... Een V6-je graag :)

. . .

#42
Dik 17 jaar later worden deze blokken dus nog steeds gemaakt en door dezelfde man, best ongelooflijk in de kabelwereld.  :D Zijn er nog mensen die deze blokken in gebruik hebben? Zag op Ebay dat de prijs al richting de €200 gaat voor een model 8-voudig model met 2.5mm2 intern en 4.0mm2 naar het blok toe, met Wattgate connector.
Afgelopen weken een aantal stekkerblokken geprobeerd maar sommige bleken gewoon rommel te zijn, deze lijkt nog steeds behoorlijk betaalbaar voor een audio stekkerblok...

Xander32

... ik had er eentje jaren in gebruik; no nonsense, degelijk blok 👍🏻
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT