Mike Parker mods naar Nederland (ITC)

Started by J.A.F._Doorhof, December 7, 2002, 20:47:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Als alles goed bevalt dan gaan we de Mike Parker mods voor de Radeons in Nederland importeren en uitvoeren.

Het moet een ZEER bijzondere modificatie zijn die een ongekend schoon beeld zou moeten opleveren (natuurlijk op BNC's).

Voor inschrijven kan op dit moment, prijzen zijn nog niet bekend. (als je het te duur mocht vinden kun je altijd annuleren).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

Frank, ik heb interesse. Op AVSForum lees je alleen maar positieve berichten. Wil je misschien een prijsindicatie geven. Uiteraard ben ik ook benieuwd of het zelf eerst gaat testen.

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

J.A.F._Doorhof

Zoals het er nu uit gaat zien zul je moeten rekenen op rond de € 370,00 tot € 400,00.

De mods kosten in Amerika $ 350,00.
Voordat ze hier zijn en de BTW/Invoer.

De eerste 2 mods zijn onderweg en die zullen eerst uitvoerig getest worden door mij en Rob, dus ik denk dat we dan wel weten of het de moeite waard is ;D.

Beide verwachten we er veel van.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

Bedankt voor de info... Wacht eerst jullie ervaring af... De WOW factor ligt bij mij altijd iets lager dan bij Amerikanen :-). Het wordt er allemaal niet eenvoudiger op...

SDI Speler -> Holo3DGraph -> ATI/MP-MODS

Dat is nu toch de bedoeling of niet ?

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

J.A.F._Doorhof

Meestal adviseer ik anders.

Eerst een goede speler met een H3D kaart.
Dan de Radeon uitbreiden met bv een MP mod.
Dan de SDI oplossing.

Of allemaal tegelijkertijd natuurlijk ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

Tja, lekkere handel :-). Ik volg nog steeds (met veel succes) de El Cheapo HTPC route. Met als grote uitbreiding dit jaar een ATI Radeon 9000 kaart van 75 EURO. Jou route kost +- 1500/2000 EURO meer. Ooit schaf ik het wel aan alleen over een periode van 2/4 jaar, of er moet iets uitzonderlijks op de markt komen dat bijv. 50% verbetering geeft.
Maar ik ben zeer benieuwd wat jij, als nuchtere Hollander, van de MP mods gaat vinden. Nog voor kerst in je theater???? ;D
Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

J.A.F._Doorhof

Zeker voor de kerst.

De HT-PC is een mooie oplossing maar de H3D in combinatie met een SDI speler gaat het toch wel zeer ver voorbij, op beeldgebied is het een verbetering op audio gebied en bediening een verademing.

Ik zal de test wel zsm hier plaatsen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview