ProntoNeo binnen!!

Started by RubenP, December 6, 2002, 11:13:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RubenP

HOI HOI,

De ProntoNeo is binnen!
Bedankt Frank ! :D

Ik ben nu druk bezig in NeoEdit en het wordt al heel aardig.
Ik heb alleen wat probleempjes met het leren van de ir-codes van m'n (samsung)tv :-[.
De codes voor de (NAD)reciever en DVD-speler gingen perfect.
Iemand tips om het leren van de codes wat makkelijker te laten verlopen?

groeten
Ruben
Dali Blue serie 6006 SE + C1000 + R1000 / Rotel RSP1066 & RB985MkII  /  SVS 20-39PCi sub

J.A.F._Doorhof

Hi,

Het beste kun je altijd de toesten van een apparaat dat niet wil OF korter indrukken of langer.

Anders gewoon van Remotecentral de CCF's downloaden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

Ik doe het leren van codes met de pronto aangesloten op de pc.
Even 2 seconden wachten voordat je de knop die je door wilt zenden indrukt! Druk je te snel de knop in mislukt de overdracht is mijn ervaring!
Ik hou de AB ongeveer 10 cm van elkaar af bij het overzenden.
Vaak kun je aan de opbouw van de code wel zien in prontoedit of de code goed overgekomen is.

PM

Wat je ook kan proberen is het licht uitzetten of in de kelderkast te gaan zitten :D tijdens het leren.
Schijnt wel eens te helpen...
Anders inderdaad gewoon downloaden.. veel gemakkelijker !
Groeten, Peter

RubenP

Het is al gelukt!

uiteraard heb ik op remotecentral gezocht naar de codes voor mijn tv maar helaas.......

Maar mbv een kartonnen doosje (chocoladeletter, past perfect ;D) is het gelukt.
Blijkbaar heeft omgevingslicht toch behoorlijk wat invloed...

Eindelijk een opgeruimde tafel!

Ruben
Dali Blue serie 6006 SE + C1000 + R1000 / Rotel RSP1066 & RB985MkII  /  SVS 20-39PCi sub

PM

Gefeliciteerd en veel speel plezier gewenst!
Groeten, Peter

jankees

Ik zit ook te kijken naar de Neo. Kan je er alles mee dat je zelf gedachten? Kan je er alles mee dat je ook met een gewone Pronto kan? Is 1 mb genoeg voor gemiddeld gebruik? Hoe lang doe je met je batterijen? Kortom, hoe gaat 'ie?

Ik heb problemen met het overnemen van de codes van mijn Sony str-925 receiver. Deze is uitgerust met een duplex afstandbediening die zowel zend als ontvangt. Heeft er iemand ervaring met het leren van de codes van dit type Sony afstandbediening?

Groet, Jan-Kees

J.A.F._Doorhof

Hi,

Ik gebruik in onze demoruimte een Sony DA-50ES die heeft ook een bidirectionele AB, je kunt op remotecentral gewoon de CCF downloaden, voor het normale gebruik is er dan geen enkel probleem.

1MB is meer dan genoeg voor 99% van de HT's.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"