Aanvragen HDTV bij UPC nu mogelijk via website

Started by Shorty, June 13, 2006, 11:57:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shorty

Het blijft natuurlijk de vraag wanneer er fatsoenlijke decoders beschikbaar zijn, maar het blijkt nu inderdaad mogelijk om je op te geven voor HDTV bij UPC. Dat is dus wat anders dan het aanklikken van die geinige banner waarbij je je alleen kunt opgeven als belangstellende....

VrGr,

Bart J.

jowi

Waar dan? Ik kom via UPC nog steeds op dat domme 'ervaarhdtv.nl' uit.

Shorty

Quote from: jowi on June 13, 2006, 14:18:47
Waar dan? Ik kom via UPC nog steeds op dat domme 'ervaarhdtv.nl' uit.

Ja, dat valt niet mee - ik moest ook er ook opnieuw achter zien te komen. :P Ze zijn zeker bang dat ze HDTV-klanten krijgen.  >:D
De truc is: je moet op de startpagina van UPC aan de rechterkant (boven de HDTV-banner) even je postcode en huisnummer invullen; daarna kun je zien welke diensten beschikbaar zijn. Op de volgende pagina verschijnt dan o.a. het digitale + HDTV-pakket.

VrGr,

Bart J.

piwi10

Je kan het inderdaad aanvragen. Onderaan het invulformulier staat dan het volgende:

"Ja, ik ben geinteresseerd in UPC HDTV en wil graag deze dienst ontvangen"

Dus.......je vraagt het aan en dan moet je maar afwachten wat je krijgt en wat je gaat betalen. Dit staat weer eens nergens vermeld.
Het blijven sukkels...
Denon AVC-X6500H • LG OLED Evo G3 83" • Phonar P300 MK-III UK (4x) / Phonar Camparo 5P • SVS PB12-NSD DSP • Oppo BDP-93 • Apple TV 3 • Logitech Harmony Ultimate • Synology DS1010+ 12 TB

jowi

Ja het is wel weer typisch UPC ja... nou ja ik heb het maar aangevraagd. Zal nog wel een paar weken/maanden duren denk ik..

wil

Quote from: piwi10 on June 13, 2006, 15:54:16
Je kan het inderdaad aanvragen. Onderaan het invulformulier staat dan het volgende:

"Ja, ik ben geinteresseerd in UPC HDTV en wil graag deze dienst ontvangen"

Dus.......je vraagt het aan en dan moet je maar afwachten wat je krijgt en wat je gaat betalen. Dit staat weer eens nergens vermeld.
Het blijven sukkels...

Ik heb het ook maar aangevraagd. Als het zover is en ze komen met een aanbieding die me niet aanstaat zeg ik het wel weer af. Maar laten meer mensen het maar aanvragen, misschien dat UPC dan toch nog in de verleiding komt om iets aan hun achterstand te doen tov de andere kabelaars.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

henk5995

UPC heeft tot op heden nog zeeeerrr weinig HDTV klanten aangesloten, in ieder geval niet voor het wk, hetgeen volgens mij toch echt hun bedoeling was. Hoe snel de uitlevering gaat is hier te vinden:http://www.chelloo.com/forum/index.php?topic=14150.0 >:( >:(

Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)