Iets vreemds met Arcam ontdekt ?

Started by J.A.F._Doorhof, December 5, 2002, 18:21:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Bij een calibratie van een TV met een Arcam speler heb ik wat vreemds ontdekt (ben het type even vergeten, maar Oscar moet me daar even mee helpen).

Als je kijkt naar het patroon voor contrast en brightness op de AVIA DVD dan zie je alleen bij het wisselen van de scene even de zwarte balken daarna faden ze weg in de achtergrond en kun je je brightness zo hoog zetten als je wilt, ze blijven weg.

Ook de speler op 0 of 7.5IRE zetten brengt geen oplossing.
Dit lijkt me een bug in de speler, iemand meer ervaring hiermee ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Het was de Arcam DV88 Plus, en het brightness-patroon op de Ultimate Platinum DVD vertoonde precies hetzelfde verschijnsel.

Groetjes,
Oscar

thommy

Sorry Frank voor je vraag over een mogelijke bug,
maar nu je de Arcam persoonlijk hebt gezien, kan je al uitsluitsel geven of ie PSM-1 compatible is?
Of moet hij daarvoor nog een paar harde tests doorstaan?

Mvgr
Yves.

J.A.F._Doorhof

Hi,

We hebben de kap er niet afgehaald.
Maar ik moet heel eerlijk zijn dat na wat "problemen" met de MK-II van Denon ik niet meer zo happig ben om een nieuwe speler aan te pakken, de support van Cinematrix is op dit moment niet aanwezig, behalve dan de bekende schema's die we al hebben, dit betekend dat de klant zijn speler dus WEKEN kwijt is.

Ik wil het best voor iemand proberen, maar reken dat op een gemis van je speler van ongeveer 3-4 weken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass

QuoteUltimate Platinum DVD
doet die DVD het wel met de Plus?

Nou dan verwacht ik binnenkort een update, bij mij loopt deze dvd nog steeds vast  >:(

MrPink

Hij deed het verder wel prima, SB...

Groetjes,
Oscar