FrankD is jurylid

Started by Grindtegel, December 5, 2002, 16:02:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Grindtegel

Zeg Frank, mag ik je als eerste feliciteren met je benoeming tot vakjurist mbt tot de DVD Master Awards!

Wie gaat er winnen??
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

jeroen_B


Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

jeroen_B

Leuke bezigheid. Krijg je dan 60 gratis dvd,s die je moet beoordelen?  ;D

J.A.F._Doorhof

#4
hummmm, wou het geheim houden, juist om dat soort reacties te voorkomen.
Daar gaat mijn goede naam weer...... ::)

Maar ok,
Niet om de gratis DVD's maar gewoon omdat het me reuze intressant lijkt om een zegje te kunnen doen, en de stille hoop te hebben dat we wat kunnen veranderen aan de toekomst van DVD.

Dat ik een forum run en een winkel run en denk dat ik er verstand van heb (wat ik natuurlijk niet heb) heeft er niets mee te maken (zucht).
Heb gewoon al helemaal geen zin meer om op dvdforum.nl te reageren, vreemd hè zou ik er inmuum voor worden ??

MvrGr.
Frank

Ps.
Blij dat jullie wel leuk reageren.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

Van mij mag je hoor frank, ik denk wel dat jij daar geschikt voor bent. Ik zou er niet aan moeten denken om 60 films te reviewen binnen een aantal weken. Alle extra,s doorspitten! (interesseren me al helemaal niet).
Ik kijk liever gewoon op mijn gemak een dvd en vind de film dan leuk of niet leuk zonder dat te hoeven verantwoorden. ;D

Ik denk ook dat de reakties op het dvd form niet eerlijk zijn aangezien je wel wat kennis en apparatuur in huis moet hebben om een gefundeerde review te schrijven.


Maar euhhhh, krijg je die 60 dvd,s nu gratis of niet ?
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D



MrPink

LOL ;D

Mij interesseert het helemaal niets! ;)

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

Weet ik ook niet.
Voor hetzelfde geldt mag ik ze houden, of moeten ze terug, who cares..... het gaat om het jureren.

Dat het veel tijd kost ben ik me bewust, maar zowel ik als mijn vrouw vinden film kijken leuk, en we kijken nooit TV (bijna nooit) dus elke avond 1 film moet haalbaar zijn.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Adamski

1 woord: gefeliciteerd!

Jacco

FrankL

Quote from: J.A.F._Doorhof on December  5, 2002, 17:01:19Heb gewoon al helemaal geen zin meer om op dvdforum.nl te reageren, vreemd hè zou ik er inmuum voor worden ??
Ps.
Blij dat jullie wel leuk reageren.
Dat valt toch wel mee? Ik zie geen enkele negatieve reactie op jouw persoon in die thread. Niet persoonlijk nemen dus.
Ik kan me de reacties daar wel enigszins voorstellen: ze vragen consumenten voor de jury, maar kiezen o.a. een recensist. Dat is wel wat eigenaardig.

Mag je straks je persoonlijke hitlijst ook openbaar maken, of blijft die geheim?
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

patrick_vdb

Inderdaad niet te zwaar aan wegen Frank(D), net zoals Frank(L) al aangaf zijn de kritieken op het dvdforum.nl eerder gericht op de organisator dan op de jury-leden.

Overigens moet ik bekennen wel blij te zijn dat de organisatie toch wat verder heeft gekeken dan de echt gewone of gemiddelde consument voor hun jury. Liever mensen die representatief zijn wanneer het op een kwaliteitsbeoordeling aankomt dan naar de stem van de echte gewone consument luisteren (want is de echte gewone consument niet iemand die een all-in-one setje thuis heeft staan en daarmee meent zijn eigen echte bioscoop in huis gehaalt te hebben ::)).

Frank, en ook Bjorn, gefeliciteerd en laat jullie stem namens ons gelden ;)

Mvrgr

Patrick

bmateijsen

#11
Was voor mij wel een beetje een verrassing... maar toch best een eer om straks naast dick maas in de jury  te zitten.. :D

Enfin... en nu eens kijken of we nog een beetje impact kunnen hebben op distributeurs... een beetje feedback omtrent releases kan geen kwaad!

Thanks, Patrick!

Groet Bjorn

J.A.F._Doorhof

Waar ik een beetje problemen mee had was de opmerking:
QuoteDus zeg maar mensen die denken er verstand van te hebben.  
Als je in een winkel werkt/eigenaar bent en/of moderator op een forum en/of een rescensie schrijft in een blad heb je er meer verstand van.
Natuurlijk

Dit spreekt voor zich,denk ik.


Dat trok ik me dus persoonlijk aan, immers ik werk in een winkel EN ben de eigenaar, EN moderate een forum, en ik schrijf wel eens voor een blad en recensies, dus tja.......

Ik heb toch maar even gereageerd in de thread, en dat werd positief ontvangen door die persoon, dus no harm done.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Lone Ranger

Hoi Frank,

Heb me toch maar even aangemeld.
Ik had mijn eerste posting graag anders gezien.

Het ging ook niet om jouw persoonlijk.
Het ging puur om de organisatie,welke een vekeerd beeld heeft gecreeerd.
Je hebt onmiskenbaar veel verstand van audio-en video gebeuren in de meest ruime zin.
Veel meer dan ik.
Maar dat werd ook niet gevraagd.
Er werden consumenten gevraagd.
Er stonden(in tegenstelling naar later bleek) geen beperkingen bij.

Dit spreekt voor zich,denk ik.Dit zinnetje had betrekking op de rest van het verhaal.De advertentie heb ik aangehaald.
Lees het nog maar eens na.

In ieder geval wens ik je veel kijkplezier en hoop ik dat je ze mag houden.

Gr.Fred.

J.A.F._Doorhof

Hi,

Welkom op ons forum.
Zoals ik al eerder aangaf, no harm done, het kwam alleen wat verkeerd over.

Op zich snap ik de organisatie wel, ze willen echt een referentie punt neerzetten, daar hebben we hier al een keer een discussie over gehad, en daar hoort een referentie set bij, vandaar....

Ik begrijp ook de kant van de consumenten die niet zijn uitgekozen (natuurlijk).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"