Storing op WK-breedbeeld kanaal bij TV Home

Started by Marcel_T., June 10, 2006, 11:51:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Denk

Ja ik heb ook iets te vroeg gejuicht. Nu idd trillend over het gehele beeld. Maar een hele verbetering al.
Als dat zo door gaat is het eind juli perfect ;D
Epson TW7200|i-Visions Cinema HD-Series 260|HK AVR635|Canton Ergo 609 DC|Samsung UE55HU7500L UHD TV

Denk

Quote from: Denk on June 13, 2006, 19:28:14
Nu idd trillend over het gehele beeld.

De oplossing is om de decoder even uit en dan weer aan te zetten als die trillingen optreden. En weg is het, tenminste hier dan.
Maar ik zat gisterenavond toch weer naar de ARD te kijken. Wat betreft beeldkwaliteit is de Duitse uitzending van de ARD vele malen beter en scherper dan het 16:9 kanaal12 van @home digitale TV!
Epson TW7200|i-Visions Cinema HD-Series 260|HK AVR635|Canton Ergo 609 DC|Samsung UE55HU7500L UHD TV

Marcel_T.

Het 'bibber' probleem is hier ook opgelost sinds gisteren. Mooi scherp beeld nu. Bij mij staan de logos ook half in beeld. Maar dat is geen probleem, van mij mogen ze nog wel verder naar buiten staan!  ;-)
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Marcel_T.

En tijd/stand in beeld!

(wel piepklein trouwens...)
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Denk

Quote from: Marcel_T. on June 14, 2006, 18:20:03
En tijd/stand in beeld!

(wel piepklein trouwens...)

Met een beamer is dat geen probleem. Groot zat :o
Epson TW7200|i-Visions Cinema HD-Series 260|HK AVR635|Canton Ergo 609 DC|Samsung UE55HU7500L UHD TV

mondiaal

Hallo,

Ik heb ook de (gewone)  digitale samsung decoder bij TV Home, en ik hoor (lees) jullie allemaal over een kanaal 12 praten waar het wk in breedbeeld wordt uitgezonden. Hoe vindt ik dit kanaal. De decoder stelt toch automatisch alle zenders in?
Verder heb ik bij ARD en ZDF geen geluid. Misschien meer mensen hier last van (regio Maastricht)?


Denk

Zijn alle software updates uitgevoerd? Kun je zien in het installatiemenu. Als de optie softwareupdate niet te selecteren is, dan is het OK. Haal de decoder een 10 tal seconden van de stroom. Meestal worden de nieuwe zenders dan automatisch toegevoegd. Anders even opnieuw de installatieprocedure doorlopen.
Epson TW7200|i-Visions Cinema HD-Series 260|HK AVR635|Canton Ergo 609 DC|Samsung UE55HU7500L UHD TV

fv12

geen geluid bij ard en zdf komt omdat deze zenders in dolby surround uitzenden; probeer een via de gele toets van de afstandbediening het audiokanaal te veranderen, waarschijnlijk staat hij nu op ac3.

en ja ik heb ook de samsung en hier is kanaal 12 automatisch geinstalleerd.

succes en veel plezier.
;) ;) ;)