Test Samsung WS-32Z409T HD-Ready CRT

Started by Gorefest, June 7, 2006, 14:21:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Nelisje

Ik kan de Samsung slimfit (deze dus ook) serieus afraden. Sterker nog ik zou Samsung in zijn algemeenheid (op harde schijven na) afraden, de service is er bedroevend. De slimfit TV's hebben een irritante brom erin zitten die kennelijk bij deze tv's (kortere beeldbuis) niet weg te krijgen is, heel irritant bij stille moment. Verder is het beeld niet bepaald scherp te noemen bij Slimfit omdat de manier van projecteren anders is. En de tuner is bedroevend slecht, digitale TV is een vereiste wil je iets van plezier wil hebben aan deze TV.

J.A.F._Doorhof

Ik heb er onlangs één op de calibratie gehad en afgekeurd :(

Focus was enorm slecht in de hoeken, lichtafval was een ramp en de geometrie zat vol met s fouten die er niet uit te halen waren.

Erg bedroevend, maar mischien lag het alleen die unit.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Nelisje

Ik heb net eens serieus gekeken en de geometrie is compleet verkeerd het beeld wijkt gigantisch af (bij een rechte lijn tussen de 2 kanten van een (rechte) balk zit er in het midden zeker een halve centimeter in. Is dit nog bij te stellen of is dat hopeloos? En heeft het nut om contact op te nemen met Samsung of doen fabrikanten niets aan dit soort problemen.

El Penumbra

Bij areadvd zijn (zoals gewoonlijk) toch weer redelijk positief met een 'gut' als beoordeling.  ???

http://www.areadvd.com/hardware/2006/Samsung_WS32Z409T_01.shtml