Welke LP heb je het laatst aangeschaft

Started by advr, June 4, 2006, 23:10:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Quote from: advr on June  7, 2006, 13:51:40
vanuit Den Bosch lijkt me wel wat ver :o :o
ik ben tenslotte geen triatleet 8)

Den Bosch - Tilburg is 30 km... dat kan je toch wel fietsen op een mooie zaterdagmiddag?

R

Quote from: advr on June  7, 2006, 13:51:40
vanuit Den Bosch lijkt me wel wat ver :o :o
moet te doen zijn.
Quote
ik ben tenslotte geen triatleet 8)

Wilde je terug zwemmen ;)

advr

Quote from: Ruben on June  7, 2006, 14:03:58
moet te doen zijn.
Wilde je terug zwemmen ;)
zoiets ja ;D ;D

heb wel iets beters te doen dan naar Tilburg te fietsen ::)
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FrankB

Quote from: advr on June  7, 2006, 13:51:40
vanuit Den Bosch lijkt me wel wat ver :o :o
ik ben tenslotte geen triatleet 8)

27 kilometer, nog geen uur fietsen ... ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

bmateijsen

Jij je zin... dan neem je de auto.. (wel een stuk slechter voor de natuur... ;D)
Maar je mag er natuurlijk best wat voor over  hebben om een paar leuke LP's te scoren... :-P

Quote from: advr on June  7, 2006, 14:11:35
zoiets ja ;D ;D

heb wel iets beters te doen dan naar Tilburg te fietsen ::)

advr

Quote from: bmateijsen on June  7, 2006, 14:31:31
Jij je zin... dan neem je de auto.. (wel een stuk slechter voor de natuur... ;D)
Maar je mag er natuurlijk best wat voor over  hebben om een paar leuke LP's te scoren... :-P


daarom rijd ik ook van Den Bosch naar Tilburg da's al erg genoeg :o
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Peerless Monster

Quote from: advr on June  7, 2006, 14:38:34
daarom rijd ik ook van Den Bosch naar Tilburg da's al erg genoeg :o

ga je niet meer terug naar huis dan? ;D ;D ;D LOL
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

W

gewoon in 1 keer 'n hele stapel aanschaffen!

Red Hot Willie Pepper



Wish you were here - Pink Floyd
Voor 2 euro in zeer goede staat (zowel hoes als plaat, maar dat gaat vaak samen) op de rommelmarkt!! Ja het kan nog echt  ;D
front: Kef Q15; center: Kef Model 100C; rear: Jamo Compact 70; receiver:Sony str-de435 (helaas); (sa)cd: Sony scd-xb770; dvd: Pioneer DV-380; md: Sony mds-je640; lp: Pioneer lichtgewicht

Nu in stereo dus!

advr



Gaaf, even schoonmaken en genieten maar. Eigenlijk vind ik de oude onaangetaste, simpele, opnames nog de mooiste uitvoeringen. Latere remixen zijn toch anders. Met de oude opnames ga je echt terug in de tijd. :o :o ZOals het was.
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Peerless Monster

Quote from: Red Hot Willie Pepper on June 27, 2006, 20:26:04


Wish you were here - Pink Floyd
Voor 2 euro in zeer goede staat (zowel hoes als plaat, maar dat gaat vaak samen) op de rommelmarkt!! Ja het kan nog echt  ;D

Ik heb Roger Waters zondag nog gezien op Roskilde.
Erg cool om zoiets mee te maken op zo'n groot festival.
Wish you were here was natuurlijk ook gespeeld.
Blijft een top nummer!!!!!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

EdoE

Geript plaatje, degene die ik heb heeft geen handtekening:


Red Hot Willie Pepper

Quote from: Peerless Monster on July  4, 2006, 21:31:22
Ik heb Roger Waters zondag nog gezien op Roskilde.
Erg cool om zoiets mee te maken op zo'n groot festival.
Wish you were here was natuurlijk ook gespeeld.
Blijft een top nummer!!!!!

Ik ben speciaal voor Waters + band naar Arrow Rock gegaan.
Dat was zo gruwelijk genieten, nog nooit zoiets gaafs meegemaakt  O0
En in surround he, 30.000 man/vrouw zie je dan en masse naar rechts en links kijken als ze ineens effecten horen waar zíj niet op voorbereid waren  ;)
front: Kef Q15; center: Kef Model 100C; rear: Jamo Compact 70; receiver:Sony str-de435 (helaas); (sa)cd: Sony scd-xb770; dvd: Pioneer DV-380; md: Sony mds-je640; lp: Pioneer lichtgewicht

Nu in stereo dus!

Peerless Monster

#40
Quote from: Red Hot Willie Pepper on July  6, 2006, 11:51:55
Ik ben speciaal voor Waters + band naar Arrow Rock gegaan.
Dat was zo gruwelijk genieten, nog nooit zoiets gaafs meegemaakt  O0
En in surround he, 30.000 man/vrouw zie je dan en masse naar rechts en links kijken als ze ineens effecten horen waar zíj niet op voorbereid waren  ;)
;)
Mwha ik denk dat de mensen wel flink voorbereid waren.
Die extra speakers staan er niet voor niks ;).
Ze zagen er wel wat vreemd uit die speakers.
Ik vond het effect niet echt iets bijdragen aan het geheel overigens.
Schapen die lopen te blaten, kassa die rinkelt en wat hard gelach waren de grootste effecten. Verder zit het veel in de muziek. Het totaal klinkt wat ruimtelijker, maar is totaal niet vergelijkbaar met surround. Bij de surround ervaring hoor ik alles mooi geintegreerd en niet op aparte sporen zoals bij de Dark side of the moon...
Maar verder wel errug goed!
Ik heb 1 Belg ontmoet op Roskilde. Was nog een Belgische neger ook nog ;) ;D.
En die zie je niet veel daaro. (Het is namelijk allemaal blond).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

advr

#41
Anthony Wilson





Oscar peterson

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

advr



vooruit met de geit, Donald Fagen op 180gr.

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Harry HT

Hi Ad,

Bestaat er al een topic waarin staat waar je online of in de winkel lp's kunt kopen?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

advr

Hoi Harry,

Zover ik weet niet echt. Wel kom je tegen waar cd's en dvd's te koop en een enkele keer wordt het vermeld waar er iets gekocht wordt maar er is nog geen apart topic voor. Weet ook niet of "men" er op zit te wachten ;D

Zelf zou ik het wel leuk vinden te weten waar men lp's koopt. 8)

Ad.
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Raphie

Mijn laatste LP was denk ik Boney M, zo'n 30 jaar geleden
JBL PRX Power!

advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Alco

#47

  Dit was, als ik me niet vergis, mijn laatst aangeschaft LP ::)
  (kan ook 'Alive on arrival van Steve Forbert zijn geweest)
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

oud_account_1

De meeste Led zep lps heb ik al, maar het kost me nu heel veel moeite om deze box niet te bestellen.
Maar ja, 700 dollar is niet bepaald weinig...
Misschien moet ik er maar vanuit gaan dat ik het met de komende staatsloterij trekking terug ga verdienen  >:D
Led Zeppelin 44 LP Set.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Harry HT

Hoi Ad,
Quote from: advr on July 30, 2006, 10:53:31
Zover ik weet niet echt. Wel kom je tegen waar cd's en dvd's te koop en een enkele keer wordt het vermeld waar er iets gekocht wordt maar er is nog geen apart topic voor. Weet ook niet of "men" er op zit te wachten ;D
Aha, misschien is het dan ook handig om het in dit topic ook te vermelden.

De winkels die ik zo uit m'n hoofd kan noemen in R'dam zijn:
www.plaatboef.nl (nieuw en gedraaid)
www.mid-town.nl/ (house, dance)
www.snijders-hifi.com/cd/index.php (nieuw en gedraaid, jazz, klassiek, pop)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."