Welke LP heb je het laatst aangeschaft

Started by advr, June 4, 2006, 23:10:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fransosowitz

Jimmy Heath: Love letter
Gregory Porter: All rise
Lori Lieberman: The girl and the cat
Nina Simone: I put a spell on you

kruzer

Ik heb zonet de "Tone Poet" series van Blue Note ontdekt, en meteen een aantal plaatjes besteld via mijn lokale platenboer.  Heerlijke reeks als je't mij vraagt!

Hannibal_

Ohhhh yeah

Toch leuk clubje uit NL.
Jubileum special edition, blijkt ook nog limited.

Cool....

New Cool....
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

fasteddie

Even wat anders....heb weken terug lp's besteld uit VK...Kaz Hawkins....zijn verstuurd maar nog steeds niet binnen....hebben andere ook deze ervaring met bestellingen uit VK?

Iets bestellen bij onze Ali vriend gaat sneller :dozingoff:

Hannibal_

Quote from: fasteddie on February 21, 2021, 09:14:35
Even wat anders....heb weken terug lp's besteld uit VK...Kaz Hawkins....zijn verstuurd maar nog steeds niet binnen....hebben andere ook deze ervaring met bestellingen uit VK?

Iets bestellen bij onze Ali vriend gaat sneller :dozingoff:

Mijn vriendin en ik zitten beide in de logistieke sector en het VK is momenteel de slechtste herkomst. Er zijn legio vervoerders die stoppen met rijden op het VK. Misschien nog wel er naar toe enkelen, maar vannuit het VK terug is kennelijk de grootste nachtmerrie.
Overbelaste douanesystemen en zo.

Beetje last van de brexit dus.

Misschien contact opnemen met die club of ze iets weten
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

fasteddie

Dank je...Paypal zegt dat de zending onderweg is...zonder trace code....maar goed wacht nog even....

Koen K


Zweitse

Thom Rotella Band
Lee Ritenour, Dreamcatcher

Berry76

Net de nieuwe foo fighters en brothers van the black Keys binnen.
Ik heb 2 Dali opticon 6, 2 Dali opticon 2 , 1 Dali opticon vocal en de Dali esf12  en ef-9 sub. Een Acram AVR 390. Gaia III onder de fronts en sub De rega planar 3, met de rega fono MM MK3 en de rega Neo TT psu. Voor streaming : Somt sms 200 neo ultra, RME adi-2 fs dac gevoed door de Pura dodo

Fransosowitz


Verlaat verjaardagscadeautje:Emily Barker: A dark murmuration of words


Het was het wachten meer dan waard!

holco

Dire straits "The Studio Albums" box, iets met jeugd sentiment  ;D

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

HJ

Super vet album en erg goede kwaliteit.

Fransosowitz

Quote from: holco on February 27, 2021, 23:09:56
Dire straits "The Studio Albums" box, iets met jeugd sentiment  ;D


Mooie box! Dire Straits valt ook binnen mijn jeugdsentiment.  ;D
Ik hoop nog steeds dat de MoFi versie van het debut album nog een keer verkrijgbaar komt. Schijnt erg goed te klinken!

holco

Je blijft wel heen en weer lopen dan  ;D

Maar dit is wat mij betreft al een prima klinkende box hoor  :headbanging:

Quote from: Fransosowitz on March  1, 2021, 19:42:35

Mooie box! Dire Straits valt ook binnen mijn jeugdsentiment.  ;D
Ik hoop nog steeds dat de MoFi versie van het debut album nog een keer verkrijgbaar komt. Schijnt erg goed te klinken!
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Nosferatu

Quote from: Fransosowitz on March  1, 2021, 19:42:35

Mooie box! Dire Straits valt ook binnen mijn jeugdsentiment.  ;D
Ik hoop nog steeds dat de MoFi versie van het debut album nog een keer verkrijgbaar komt. Schijnt erg goed te klinken!
Die box is dik in orde, beter dan de 'gewone' losse LP's (alhoewel daar ook wel weer verschillen in zitten, Pallas persing van Love Over Gold b.v. is klasse!). De MoFi's zijn 45rpm en behoorlijk aan de prijs....€ 70,-/stuk..... Dus dan houd ik het voor wat betreft MoFi het bij de SACD's. Er komt overigens binnenkort een 2LP Brothers In Arms uit gemasterd door de Abbey Road studio's. Mijn ervaringen tot nu toe met Abbey Road is niet slecht. Helemaal niet slecht.  ;D
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD + DNP-800NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE  + DNP-2000NE + TU-1500AE, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000

Jumping Jack

Er zijn van deze box ook twee versies, eentje geperst door Pallas en de ander door GZ. De eerste zou beter klinken dan de tweede...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Nosferatu

Quote from: Jumping Jack on March  1, 2021, 21:50:14
Er zijn van deze box ook twee versies, eentje geperst door Pallas en de ander door GZ. De eerste zou beter klinken dan de tweede...
Tnx ! Ik heb dus de Pallas boxset en die is gewoon prima. 'stil', schoon, klinkt goed.
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD + DNP-800NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE  + DNP-2000NE + TU-1500AE, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000

Jumping Jack

Ik heb volgens mij de GZ. En die is ook te genieten, gelukkig maar  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

fietser

Ik bestel al jaren bij JPC (Duitsland) maar leveringen komen niet aan. het betreft vaak bestellingen die niet op voorraad zijn of nog niet verschenen. Deze worden dan nagezonden zonder track en trace via Deutsche Post. Ze komen echter niet aan. Wordt voor 2 LP's al vanaf begin december aan het lijntje gehouden. Meer van deze ervaringen?
Manger P1, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Micro Diamond speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200.

Jumping Jack

Postbode is ook een vinyl-lover?

Ik heb al lange tijd niets meer besteld, maar in het verleden nooit problemen gehad met JPC...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

fietser

Ik ook niet. Normaal gaat alles met DHL en komt aan.
Manger P1, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Micro Diamond speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200.

lestat1234

Hi Fietser,

Ik had dezelfde issues.

2 LP's besteld.
Eerste verstuurd op 12 dec en arriveerde 2.5 week geleden.
Tweede verstuurd op 28 dec, welke vorige week bezorgd werd.

Tevens werd er door onze Fabriek wat materiaal naar mij gestuurd vanuit Duitsland via de reguliere post.
Dit heeft ook een goede maand geduurd voordat het arriveerde.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

5061

Altijd goed gegaan, geen klachten. Alleen de laatste keer bleef de bestelling wel erg lang weg. De napersing zou 8 wkn duren maar tenslotte heb ik de bestelling maar afgezegd. Dat lag niet aan JPC.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

Nosferatu

Recentelijk een bestelling van 2 LP's en 1 SACD gedaan. De 2 LP's werden vrij snel verzonden, SACD zou later komen. 2 dagen later, SACD is onderweg. Weer 2 dagen later, SACD lag in de brievenbus. Even gewacht maar de LP's waren er nog steeds niet.

Mail gestuurd en werd me gevraagd nog even geduld te hebben. Kwam e.e.a. niet binnen 3-4 weken an zou ik alsnog de LP's nageleverd krijgen. Hoefde niet, paar dagen geleden kwam de boel alsnog binnen.

Kreeg vandaag overigens een mail met de mededeling dat leveringen vertraagd zijn; te druk in de logistiek. Gevalletje meer bestellingen en langzamere verwerking in magazijn door maatregelen ? In ieder geval nog steeds tevreden over jpc.de.
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD + DNP-800NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE  + DNP-2000NE + TU-1500AE, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000

PatrickP

Quote from: fietser on March  4, 2021, 14:47:02
Ik bestel al jaren bij JPC (Duitsland) maar leveringen komen niet aan. het betreft vaak bestellingen die niet op voorraad zijn of nog niet verschenen. Deze worden dan nagezonden zonder track en trace via Deutsche Post. Ze komen echter niet aan. Wordt voor 2 LP's al vanaf begin december aan het lijntje gehouden. Meer van deze ervaringen?
Ik had een setje besteld begin december. Was vrij vlot binnen, maar een LP zou nagestuurd worden. Daar heb ik bijna 5 weken op gewacht en toen hebben ze een nieuw exemplaar verstuurd. En na een week of zo kwam deze aan. Althans, dat dacht ik. Want een paar dagen later kwam er nog een aan. Aan de nummers kon ik zien dat de eerste dus iets van 10 weken onderweg is geweest. Ik heb maar niet geklaagd bij JPC over de dubbele levering; ze hebben het vast al druk genoeg....

Ik neem aan dat die vertraging niet bij JPC zit. Waarom zouden ze?
Audiogenot voortkomend uit een bouillabaise met ingrediënten van Hegel, Focal, Moon, Vpi, Creek, Denon, AudioQuest, Isotek, Grado, Ortofon, Hana, Benz Micro, Siltech, Tellurium Q en John van Gent. Foto's: https://www.instagram.com/patrickput/