Welke LP heb je het laatst aangeschaft

Started by advr, June 4, 2006, 23:10:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LeonArdusS

#1475
Vandaag bij Engels in Rotterdam, op de hifi show 2 mooie albums gekocht.



De laatste is een album wat speciaal tegen gereduceerd tarief voor show bezoekers was. 5€  :headbanging:
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Pjotr27

Tja er zijn van het koopje er ook heel veel verkocht...
Maar mooie aanwinsten!
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

LeonArdusS

Quote from: Pjotr27 on March 24, 2013, 21:27:34
Tja er zijn van het koopje er ook heel veel verkocht...
Maar mooie aanwinsten!
Thx
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

garmtz


Robiwan

Quote from: garmtz on March 26, 2013, 10:03:28
Net gepreordered: In Concert van Dead Can Dance op 3 plakken 180 g vinyl...

http://www.bol.com/nl/p/in-concert/1000004013612356/   en   http://www.deadcandance.com/

dus jij bent nog steeds actief met vinyl bezig, met de Benesch draaitafel?

gr,

robin
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

garmtz

Quote from: LPlover on March 27, 2013, 16:43:15
dus jij bent nog steeds actief met vinyl bezig, met de Benesch draaitafel?

gr,

robin
ja, met de Full Circle... Ga wel over naar een LP12 waarschijnlijk...

gruiter

Ha Garmt, ik heb ze ook meteen maar gepreorderd  ;D

garmtz

En je had destijds goed gegokt met Anastasis: het vinyl is weer eens hoor- en meetbaar beter....

Robiwan

Quote from: garmtz on March 27, 2013, 17:01:11
ja, met de Full Circle... Ga wel over naar een LP12 waarschijnlijk...

ik zag het, Full Circle staat te koop.
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

garmtz


Dirk

Quote from: garmtz on March 27, 2013, 17:01:11
ja, met de Full Circle... Ga wel over naar een LP12 waarschijnlijk...
ik heb lang getwijfeld tussen de Michell Engineering die hier op het forum te koop staat en een LP12, maar sinds gisterenmiddag ben ik toch de trotse eigenaar van laatstgenoemde...en het werd behoorlijk laat gisteren  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Deleted Member 2

Quote from: Dynky on March 28, 2013, 17:54:06
ik heb lang getwijfeld tussen de Michell Engineering die hier op het forum te koop staat en een LP12, maar sinds gisterenmiddag ben ik toch de trotse eigenaar van laatstgenoemde...en het werd behoorlijk laat gisteren  ;)

Allereerst gefeliciteerd.

Wat gaf de doorslag?

garmtz

Quote from: Dynky on March 28, 2013, 17:54:06
ik heb lang getwijfeld tussen de Michell Engineering die hier op het forum te koop staat en een LP12, maar sinds gisterenmiddag ben ik toch de trotse eigenaar van laatstgenoemde...en het werd behoorlijk laat gisteren  ;)
Super! Gefeliciteerd! Welke configuratie?

Jumping Jack

Kortingsactie bij Naim (vinyl + hi-res download):



Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Dirk

Quote from: Onder013 on March 28, 2013, 18:52:44
Allereerst gefeliciteerd.

Wat gaf de doorslag?
het feit dat ik eigenlijk al lang een zwak had voor de gehele uitstraling van een LP12 (meer toch dan voor de Michell)...gecombineerd met wat ik gisteren te horen kreeg (uit die LP12) bij de verkoper  :music:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Dirk

Quote from: garmtz on March 28, 2013, 18:57:29
Super! Gefeliciteerd! Welke configuratie?
thx, ben er ook wel erg blij mee
het is een net "oudje" met Lingo, Akito arm en Arkiv (retipped), incl. Linto phonopre.
ik ga wel dit WE eens rustig de vergelijking maken tussen de Linto en mijn Nagra, want ik denk dat ik wel eens aangenaam verrast zou kunnen worden van wat dat zwarte kastje produceert aan muziek  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Robiwan

Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

Deleted Member 2

Quote from: Dynky on March 28, 2013, 19:59:56
ik ga wel dit WE eens rustig de vergelijking maken tussen de Linto en mijn Nagra, want ik denk dat ik wel eens aangenaam verrast zou kunnen worden van wat dat zwarte kastje produceert aan muziek  ;)

Waarbij de Linto naar mijn smaak uitsluitend goed presteert met een LP12. Een met de dynamiek in de samenstelling van je set..........

Geniet er van,

Henk

Robiwan

Quote from: Dynky on March 28, 2013, 19:59:56
thx, ben er ook wel erg blij mee
het is een net "oudje" met Lingo, Akito arm en Arkiv (retipped), incl. Linto phonopre.
ik ga wel dit WE eens rustig de vergelijking maken tussen de Linto en mijn Nagra, want ik denk dat ik wel eens aangenaam verrast zou kunnen worden van wat dat zwarte kastje produceert aan muziek  ;)

foto aub :D

Zo'n Akito arm is een snoepje van Linn. Zelfs nog wat beter dan een RB1000 van Rega, volgens Hifinews dan.
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

garmtz

DIIV - Oshin en
Purity Ring - Shrines (op gemarmerd 180 g vinyl!)

garmtz

Quote from: Dynky on March 28, 2013, 19:59:56
thx, ben er ook wel erg blij mee
het is een net "oudje" met Lingo, Akito arm en Arkiv (retipped), incl. Linto phonopre.
ik ga wel dit WE eens rustig de vergelijking maken tussen de Linto en mijn Nagra, want ik denk dat ik wel eens aangenaam verrast zou kunnen worden van wat dat zwarte kastje produceert aan muziek  ;)
Tof! Mooie combi! De Linn elementen gaan een mooie synergie aan met de Linn phonotrapjes. Ik denk dat de Linto dynamischer en droger klinkt (en wellicht transparanter) en de Nagra verfijnder, zijiger en plastischer. Zal aan de resf van de set afhangen welke 'blijft'.

gruiter


Paul1967

Quote from: garmtz on March 26, 2013, 10:03:28
Net gepreordered: In Concert van Dead Can Dance op 3 plakken 180 g vinyl...

Ook gepre-ordered.

Laatste album op vinyl is DM- Delta Machine (gelijk gekocht met de cd uitvoering). Vinyl album klinkt een stuk beter dan de cd, vooral te horen aan de vocalen van Dave (aangenamer op vinyl).

Bas Akkerman

Als ik dit zo lees, kriebelt het draaitafelgebeuren steeds meer...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Quote from: Bas Akkerman on March 31, 2013, 00:03:49
Als ik dit zo lees, kriebelt het draaitafelgebeuren steeds meer...

Was dit weer een test?

Een goochelaar behoort nooit z'n trucs te verklappen Bas...... ;)