Welke LP heb je het laatst aangeschaft

Started by advr, June 4, 2006, 23:10:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alco

#1000
Die goedkope hoezen van WYDR zien er beter uit en voelen beter dan die dikke, stugge hoezen die je ook weleens ziet. Ze (die van 100 voor € 12,50 dus) zijn mooi doorzichtig, glanzend en dun.

Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

AbZ

#1001
Quote from: Alco on July  5, 2011, 20:52:12
Die goedkope hoezen van WYDR zien er beter uit en voelen beter dan die dikke, stugge hoezen die je ook weleens ziet. Ze (die van 100 voor € 12,50 dus) zijn mooi doorzichtig, glanzend en dun.
Met de dikke, stugge bedoel je die van polyethyleen?
of die van pvc met ribbelrand?  (die laatste vind ik ook minder prettig)

Even de opties op een rijtje:
QuotePLATENHOEZEN ~ STANDAARD KWALITEIT

Afmetingen: 325 x 325 mm.
Materiaal: Polyethyleen 0,1 mm.
Veel verkochte hoes van zacht plastic voor optimale bescherming van lp's.
Deze hoezen passen mooi strak om maxi's en de meeste standaard lp hoezen.
Hebt u vooral normale lp's en dubbel lp's, dan adviseren wij onze 'dikke kwaliteit'
hoes of onze nieuwe 'Clear Polyethyleen' hoes te nemen.

PLATENHOEZEN ~ DIKKE KWALITEIT

Afmetingen: 325 x 325 mm.
Materiaal: Polyethyleen 0,15 mm.
Extra dikke platenhoes voor optimale bescherming van vinyl.
In deze hoezen passen ook dubbel LP's.

PVC LP HOEZEN

Afmetingen: 325 x 325 mm.
Materiaal: PVC 0,15 mm.
Kraakheldere, stevige PVC hoezen - superieure kwaliteit.
De bekende ouderwetse LP-hoes met gestansde ribbelrand.

LP HOEZEN MET SLUITSTRIP

Afmetingen: 325 x 315 mm.
Materiaal: Glashelder dun PP-folie
Helder transparante platenhoezen met plakstrip voor een lp of maxi.

Alco

QuoteMet de dikke, stugge bedoel je die van polyethyleen?
of die van pvc met ribbelrand?  (die laatste vind ik ook minder prettig)

Die van pvc met ribbelrand.
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

chansig


Dead can dance - Vinyl box II

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ


Graphtuner

bedankt voor de wydr info!!
even op rondkijken maar ik denk dat ik daar wel mijn gading ga vinden :p
ook een viltmat en platenborstel zal ik daar bestellen denk ik... prijzen zijn er zeer goed op eerste zicht  :pompom:
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jumping Jack

Solden bij music mania, gent!

Vandaag gekocht voor 1 of 2 euro per stuk:

- Donald Fagen, the nightfly
- Chris Rea, water sign
- The eagles, their greatest
- Mitchell & Dewburry, rapping with the gods (op het eerste gehoor een miskoop, ah ja)
- Joe Jackson, night and day
- Lou Reed, berlin
- Steve Winwood, arc of a diver

totaal: 11 euro  :clapping:

en dan nog nieuw:

- Art Blakey, orgy in rhythm
- Howe Gelb & a band of gypsies, alegrias

en van vorige week:

- Low, c'mmon
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

ThijsG

Vinyl today: 3 Blue Note LP's, zeldzame 1500 serie Japanse persingen!
* Hank Mobley - and his all stars
* Paul Chambers - whims of Chambers
* Thad Jones - The Magnificent vol. 3
"Why play so many notes instead of just choosing the most beautiful?" Miles Davis

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

ThijsG

Quote from: Jumping Jack on July  9, 2011, 07:32:29
mooi mooi en heel mooi  :inlove:  :clapping:

Hehe kost me een paar centen maar heb ik ook wat!

Ben je wel eens bij Swingmaster geweest in Groningen? Jazz/Blues speciaalzaak, naast de stadsschouwburg. Als je heen gaat voor de jazz. Dan ben zit je deze
week goed, en de week na volgende week. De Jazz en blues man staan er om de week.

Hij had nog meer japanse persingen binnen, ik moet maar weer eens langs. hehe
"Why play so many notes instead of just choosing the most beautiful?" Miles Davis

Alco

Ik wou een week of 2 geleden 3 LP's bestellen via Marktplaats, van één aanbieder.
Dus,..ik 3x een bod gedaan. Meneer ging akkoord, Goed, ik hem gevraagd om zijn rekeningnummer, zodat ik het totaal bedrag zsm kon overmaken, en ik had mijn adres gegeven voor verzending.

Een paar dagen later.... krijg ik een mailtje..of ik nog steeds interesse heb. Ik terugmailen dat dit nog steeds het geval is en nogmaals... of hij even zijn rek.nr. wil doorgeven. Weer een paar dagen later...een reactie:"Waarom krijg ik toch zo vaak van die fake bieders!"... ik weer reageren, maar de moed eigenlijk al opgegeven.

Krijg ik vanmiddag opeens 3x een mail van hem terug: "1 bod was opeens te laag" en hij had de biedingen maar ingetrokken met de mededeling erbij"Tssss....bied dan niet!!"

Ik vermoed dat hij één of ander spamfilter heeft ingeschakeld, waardoor mijn reacties rechtstreeks naar zijn 'prullenbak' gaan. (en wellicht van sommige anderen ook, want 't was niet de eerste keer dat 't hem overkwam)

Ik heb 't ook een keer gehad, toen ik een advertentie op MP had staan. Ik klikte per ongelijk een keer op 'prullenbak' openen, i.p.v. verwijderen, en toen zag ik tussen de nodige spam een serieuze reactie op mijn advertentie!

De verkoper heeft veel LP's te koop en heet 'vinylp' uit Wolvega.  Dus... :sarcasm:

Dan is CD's kopen toch wel een stuk makkelijker. :sigh:

Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

Jumping Jack

Vandaag een dagje Antwerpen, de vriendin wat kleren geshopt en ik...





Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Quote from: Alco on July  9, 2011, 18:06:03Ik vermoed dat hij één of ander spamfilter heeft ingeschakeld, waardoor mijn reacties rechtstreeks naar zijn 'prullenbak' gaan. (en wellicht van sommige anderen ook, want 't was niet de eerste keer dat 't hem overkwam)

Ik heb 't ook een keer gehad, toen ik een advertentie op MP had staan. Ik klikte per ongelijk een keer op 'prullenbak' openen, i.p.v. verwijderen, en toen zag ik tussen de nodige spam een serieuze reactie op mijn advertentie!
Komt idd vaker voor met spamfilters (en niet alleen met LP's).  Heb dit ook wel eens 'per ongeluk' ontdekt.

Graphtuner

@jumping jack : waar in antwerpen heb je deze kunnen scoren? mooitjes bij!
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jumping Jack

tuneuprecords, op de melkmarkt boven de International MediaShop. Prachtige zaak, ik heb mij serieus moeten inhouden. Massa's jazz, veel reissues maar ook schitterende collectors-editions. Ze importeren heel veel uit de vs. Ik heb o.m. een liveplaat van Miles Davis vastgehad, gesigneerd door de Meester zelve en Chick Coreo vastgehad (en teruggezet, €200 gaat mij 'wat' te ver)....
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

moet ik zeker eens bezoeken dan!
Waar vroeger de Bilbo was (koornmakrt), daar was de overzijde van de straat ook een blues/jazz winkeltje, geen idee of het er nog is... destijds was ik nog geen jazzliefhebber, dus nooit echt gaan rondneuzen
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Graphtuner

mijn eerste plaat die ik nieuw online gekocht heb... als pianist op rust zijnde is dit wel mijn ding  :inlove:
werd wel afgeleverd met een geknikte hoek (hoes), plaat zelf in onberispelijke staat...


Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

ThijsG

Quote from: Graphtuner on July 11, 2011, 20:52:43
mijn eerste plaat die ik nieuw online gekocht heb... als pianist op rust zijnde is dit wel mijn ding  :inlove:
werd wel afgeleverd met een geknikte hoek (hoes), plaat zelf in onberispelijke staat...




Zo het openings nummer klinkt geweldig! Eem op youtube geluisterd!! Fantastische ploat!!
"Why play so many notes instead of just choosing the most beautiful?" Miles Davis

S@m

#1018
x

Jumping Jack

Quote from: Graphtuner on July 11, 2011, 20:52:43
mijn eerste plaat die ik nieuw online gekocht heb... als pianist op rust zijnde is dit wel mijn ding  :inlove:
werd wel afgeleverd met een geknikte hoek (hoes), plaat zelf in onberispelijke staat...




Mooi hé, ook de vorige, Hello Troll is een aanrader. Ik heb beide op cd (heb ik je die trouwens niet laten horen toen je hier was?)?
Check ook eens Faithfull van het Marcin Wasilewski Trio, leunt er behoorlijk bij aan...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

Quote from: Jumping Jack on July 12, 2011, 12:01:15
Mooi hé, ook de vorige, Hello Troll is een aanrader. Ik heb beide op cd (heb ik je die trouwens niet laten horen toen je hier was?)?
Check ook eens Faithfull van het Marcin Wasilewski Trio, leunt er behoorlijk bij aan...
we hebben het er kort over gehad, maar ik kende helge lien trio reeds op mp3 en begin ze nu fysiek aan te schaffen ;-)

bedankt voor de tip, vanavond eens beluisteren :p
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jumping Jack

Heb jij trouwens al binnenhoezen besteld? Ik zou er ook willen, kunnen we mss samen bestellen en de verzendkosten delen?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

goed idee!
ik wou het een en ander bestellen bij wydr, maar de hoge afleverkosten hielden me tegen voor België.
Blijkbaar verwachten ze ook dat er iemand moet thuis zijn want ze hebben geen depot ofzo...
Ik moet een vilt slipmat hebben, borstel, buitenhoezen,... :)
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Jumping Jack

Kijk eens op vinylvinyl.nl, daar hebben ze ook dergelijke hoezen en accessoires en gratis verzending vanaf 50€. Ik heb daar onlangs nog een aantal zaken besteld.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Graphtuner

deze zijn gisteren binnengekomen :




Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini