BOOOMM!!

Started by Robbo, March 22, 2002, 15:58:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Robbo

Voor diegenen die zelf een subwoofertje willen bouwen is dit wellicht iets:




34 inch !!   'Autobahn' woofer.   Yours voor maar 7500 euro.  Gna gna


Rob

cinepaulis

#1
8) die conus die op aluminium lijkt zal wel niet onder de indruk zijn van een gemiddeld 200W versterkertje.

Maar ach, de kern centrale in Petten gaat weer open, dus kunnen we eindelijk weer een 10 kW versterkertje eraan hangen  ;D

P.S. Aanbevolen behuizing voor dit monster lijkt me van beton  :P

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

HJ

#2
inmetselen in de zij muur? ;D

garmtz

#3
Er is eens een topic geweest op het vorige forum (of een nog vroegere versie daarvan) van een subwoofer die een soort halve keldergang als baspijp gebruikte. De conus was ingebouwd in de vloer dus...

thommy

#4
QuoteEr is eens een topic geweest op het vorige forum (of een nog vroegere versie daarvan) van een subwoofer die een soort halve keldergang als baspijp gebruikte. De conus was ingebouwd in de vloer dus...


Mmmm,
breng me niet op slechte ideeen  ;D


eevano

#5
Garmt,
Waarschijnlijk bedoel je deze.

http://www.royaldevice.com/custom3.htm :D
Sound: Pioneer SC-LX89K & Focal ARIA 948 Front,Focal ARIA CC 900 Center,Focal Chorus 826v Surround & Back Surround.Focal ICW 8 Dolby Atmos 4 stuks. Focal Chorus SW 800 Sub.
Vision : Pioneer KRP-600A. BDP-LX88K

jaco

#6
Moet je wel vrijstaand wonen denk ik zo...

Overigens staat in de Hifi News van April iemand die zelf Wilson Audio boxen nagebouwd heeft. Daar had hij ook maar een woofer bij gemaakt met een 21" driver..  Daar was Richard Lord van Rel zelfs van onder de indruk (bas druk op 10 Hz)
Daarna maar een met een 24" driver die tot 5 Hz gaat. Daarna een 2e erbij...
Nu heeft hij 100 db op die lage frequenties.. (als ik het goed lees)

Niet zo veel over die drivers kunnen vinden. Het zijn drivers van het merk Precision Devices

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

garmtz

#7
QuoteGarmt,
Waarschijnlijk bedoel je deze.

http://www.royaldevice.com/custom3.htm :D
Ja, die ja!