Happy happy joy joy......

Started by B. Kuiper, November 30, 2002, 15:26:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B. Kuiper

Vanmorgen om 0800 uur de wekker......waarom in Gods groene aarde zo vroeg op de vrije zaterdag eruit? Wel, er zat een ritje Emmeloord in.

Aangekomen in de ITC shop merkte ik gelijk hoe druk het was voor een zaak die zich op een bedrijventerrein had gevestigd, die drukte deed niet onder voor de gemiddelde computerzaak in een winkelstraat. Het grootste verschil behalve de locatie was de manier waarop men met de klanten omgaat.

Ik kwam er voor mijn Denon 1600 dvd speler met ITC modificaties en de PSM1. Gelukkig was er koffie want na de rit was ik enigzins gaar(de A6 moet wel de saaiste snelweg in Nederland zijn).

Frank bleek het behoorlijk druk te hebben, het behoorlijk laat te hebben gemaakt. Maar desalniettemin een Royal treatment. Uitgebreide uitleg over de Denon, de PSM1 en bijbehorende dongle. De tijd vloog om.

Na betaald te hebben voor de DVD speler en de HT tune up DVD+Db meter(een echte aanrader, het geluid klinkt een stuk homogener na afstelling met goede testsignalen en een meter) gauw nog even Hellseeker R1 meegenomen voor weinig. En vanavond wordt het filmavond dat snappen jullie. Na drie maanden zonder DVD speler snap ik hoe een matroos zich voelt als ie na 6 maanden weer op de wal komt.

De eerste indrukken van de Denon qua geluid en beeld zijn zeer veelbeloven over mijn Grundig BB tv via de RGB. De projector is er nog niet maar met de bouw van mijn scherm en de Denon/PSM1 is 2/3 van het CRT project voltooit, nu nog die laatste 1/3.

Frank bedankt voor de tijd die je vrijmaakt en steekt in de service naar ons toe, een CRT demo zat er ff niet in vandaag maar daar maak ik graag nog eens een andere afspraak voor, het is de rit meer dan waard.

Bas
"Always a little further"

J.A.F._Doorhof

Hi,

Graag gedaan natuurlijk.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Gefeliciteerd met je aankoop Bas! :)

Groetjes,
Oscar

B. Kuiper

Hier na een aantal films mijn indruk van de Denon over een RGB kabel naar de 82cm Grundig Elegance.....

Mijn eerste indruk was, hier heb je je TV dus voor laten kalibreren....zeer mooi beeld, helder en kleurrijk. Zeer mooie zwartweergave. Het lijkt allemaal net even wat levendiger dan over mijn oude Pioneer 343 over Svideo.

Geluid, een plaatje. De speler geeft het allemaal weer. Combineert zeer goed met mijn receiver en Pied Pipers.

De PSM1 heb ik nog niet kunnen uitproberen, maar die zit er op dit moment in op de groei.

Lekker hoor Frank, ken ik al mijn films weer opnieuw gaan kijken  ;D
"Always a little further"