Splinter Cell !!!!

Started by Grindtegel, November 29, 2002, 13:53:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Grindtegel

Gisteren gehaald, na een eindeloze periode van wachten op het beste spel wat op de xbox uitkomt dit jaar, en misschien wel het beste xbox spel ooit is.

Ik moet zeggen dat het inderdaad een verschrikkelijk gaaf spel is, ondanks dat ik alleen nog maar de eerste missie heb volbracht. Beeld/geluid maar vooral gameplay is PERFECT.

Ik ga nog niet zover om te zeggen dat deze beter is dan Halo (het is ook een totaal ander soort spel) maar de spelvreugde is zeker evengroot en zal alleen nog gaan stijgen aangezien de meeste spellen alleen maar beter worden naarmate je verder komt.

Iedereen die een xbox heeft zou dit spel moeten hebben, samen met Halo.

Op www.gamerankings.com (houdt de recensies van alle sites op het net bij) staat deze inmiddels op de eerste plek van de X-Box games
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

Intressant.
Is de gameplay een beetje makkelijk of frusterend ?

En de aktie ?
Ben ooit verslaafd geweest aan Metal Gear Solid, ze noemen splintercell al de Gear solid killer, klopt dat een beetje ?

MvrGr.
Frank

PS.
Je snapt het al, zeer nieuwsgierig.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Grindtegel

Splinter Cell is inderdaad te vergelijken met Metal Gear Solid, echter rust op S.C. nog meer de nadruk op het rondsluipen zonder te worden gespot door de vijand.

De hoofdpersoon moet zoveel mogelijk in de schaduw blijven om niet te worden gezien, ook moet je oppassen dat je niet teveel herrie maakt anders hoort de vijand je.

Frank, als je fan was van Metal Gear Solid (waar ik ook een grote fan van ben) dan kun, nee MOET, je Splinter Cell gewoon aanschaffen.  

Dit is een juweelje, geloof me. ik kan nu al niet wachten om het vanavond weer te spelen.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

dENDen


Grindtegel

Aaaarggghhh, Splinter Cell is verslavend, dit spel moet iedereen die een xbox heeft aanschaffen.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

dENDen

IK HEB UM!!    ;D  

Toppertje echt een aanrader.


shit_happens1

Kep um ook, en het is idd een top spel.
Ik heb meteen een vraagie, weet iemand van jullie of je de view (rechter thumb button) ook kan omdraaien, dus dat de camera omhoog gaat als je de joystick omhoog drukt, ipv omlaag>

Meestal kan je dat bij dit soort spellen in het menu aanpassen, alleen bij SC kan ik het niet vinden :(

Groetjes,

Sylvester

Grindtegel

Yep, dat is mogelijk, weet alleen effe niet precies waar, maar ergens in het instellingenscherm.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

shit_happens1

Hoi Grindtegel,

Als je het gevonden hebt dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Sylvester

bryan vd B

dit is pas 1 van de beste spellen op de xbox!!!
Wat dacht je van brute force,ghoste recon,racing evolution,doax,VRally 3,type R racing,en natuurlijk het machtige vervolg op halo> HALO2,mortal kombat 5, metal gear solid substance en natuurlijk nog veel meer toppers.
Wat ik bedoel te zeggen xbox begint pas te leven ;D
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Ice Qbe

En voor de PS2 fanaten onder ons.....
De port naar de PS2 is bijna klaar.. Binnenkort kunnen wij dus ook gaan genieten van Splinter Cell.
-= The Third Place =-
_________________
It crazy to see, people be
What society wants them to be...BUT NOT ME !
http://up.to/iceqbe

bryan vd B

Het vetste race spel ooit is grandturismo 3 voor de ps2.
Er is tot nu toe geen 1 race sim wat daar aan kan tippen.
Wat ik alleen jammer vind is dat je nu gaat zien dat de ps2 minder presteerd qua graphics dan de xbox. ik heb beide systemen en vind de xbox nu het beste qua geluid en beeld maar dat ia natuurlijk logische als je gaat kijken naar de launch dates.
ik ben benieuwd hoe splinter cell eruit gaat zien op de ps2.

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

sinterklaasje

Zowel Splintercell en IGI 2 (I'm Going In 2) zijn vandaag gereleased op 't internet.. kun je wel merken zeg.. jeetje.. loopt als een slakketje allemaal...

sinterklaasje ;D

Johan Van Gompel

Quote from: sinterklaasje on February 19, 2003, 19:43:16
Zowel Splintercell en IGI 2 (I'm Going In 2) zijn vandaag gereleased op 't internet.. kun je wel merken zeg.. jeetje.. loopt als een slakketje allemaal...

Splinter Cell is nu overigens ook beschikbaar voor PC.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Erik

Ik heb gisteren de demo gedload ziet er id mooi uit.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill