nieuwe High End winkel TubeAudio

Started by ACQUA, May 10, 2006, 09:24:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACQUA

Zag net in men dorp een wagen staan met een sticker TUBEAUDIO. Thuis meteen opgezocht en nu blijkt dus dat die persoon in mijn dorp woont en een online High End winkel heeft.  Ik ken hem niet maar dat zal niet lang meer duren.
Bij deze zijn winkeltje: www.tubeaudio.be

ACQUA

ajbeefde

Quote from: ACQUA on May 10, 2006, 09:24:53
Zag net in men dorp een wagen staan met een sticker TUBEAUDIO. Thuis meteen opgezocht en nu blijkt dus dat die persoon in mijn dorp woont en een online High End winkel heeft.  Ik ken hem niet maar dat zal niet lang meer duren.
Bij deze zijn winkeltje: www.tubeaudio.be

ACQUA

Leuke homepage......
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

TheSpeedSkater

Altijd handig om zo iemand in je dorp te hebben  :)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Nahpets

Er staat wel een Euroteken voor, maar volgens mij heeft hij zijn prijzen nog in guldens staan  :o

Enno  :)
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

R

De site mag wel een kleine make-over(nieuw) hebben. Voor de rest lijkt het wel een echte liefhebber.

Kronzilla

Gelukzak  8)
Ik woon in Brugge, en hier zie je alleen paar prulwinkels, waar ze nie eens deftige condensatoren,laat staan buizen verkopen. Toeristische k*tstad.
Voor andere onderdelen is het antwerpen of Nederland,duitsland of usa...

muzikant

#6
Wanneer u in Brugge woont weet ik in Oostende een zeer goede zaak waar men buizenversterkers kan kopen.Het is tevens een mens met een hart voor zijn klanten.Ook maakt hij zelf buizenversterkers.De winkel noemt JL-sound en is gelegen nabij het stadhuis in Oostende.

Kronzilla

Neenee ik koop gn buizenversterkers, maak ze liever zelf  ;D

lucky luc


Die vriendelijke man (Sven) van Tubeaudio heeft 2 platenspelers bij mij gekocht
(dure toestellen), en ik moet zeggen, een toffe kerel om er zaken mee te doen  ;)

Hij weet ook wat hij verteld en hij kent er tenminste iets van, niet zoals de meeste
mensen met een eigen zaak  ::)

Sven, ik maak veel reclame voor u, maar terecht  ;D   
NAD T-753v2
NAD T-533
B&W LCR600
B&W 802S3 matrix B&W DM 603S2 B&W ASW 500