Ratchet & Clank of Tony Hawk 4...

Started by dENDen, November 24, 2002, 12:31:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dENDen

Mijn Gamegekte continues,

Ratchet & Clank. Wat een leuk spel, zoals je ziet in mijn avater, verslaafd vanaf het eerste leveltje, net als toen met Jak & Daxter.
Nu spreken mij heel veel games erg aan, zoals misschien bekend is, maar de actie/platform toch wel een duidelijk voorsprong op de rest.

Nu is ook net Tony Hawk Pro Skater 4 (grandioos spel) uit en wat moet je dan kiezen? Ga ik nu even een stukje skaten of een stukkie wezens afknallen in die zoete wereld van R & C.

Tjonge jonge, wat is het leven toch zwaar!

(moest het gewoon even delen), dENDen.



J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Grindtegel

Ach het leven wordt zwaar.

Splinter Cell, Metroid Prime, Zelda, Resident Evil 0....

en dan ook nog tijd vinden voor dvd's en vriendin  :P
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

dENDen

----------------------------
geplaatst door: FrankL geplaatst op: vandaag om 13:07:12
Hoe is R&C, vergeleken met J&D?
----------------------------

Ikzelf ben net zo aan het genieten van R&C als van J&D. Waar ik de balen van had dat ik J&D had uitge'gamed', daar gaan we gewoon verder bij R&C.
Leukste platform tot nu toe!!  Leukere gadget's!!

dD.

Selmar_Cleef

Jak & Dakster was ik ook redelijk snel doorheen, ongeveer 2 weken. Wel een leuk spel.
Momenteel bezig met GT3 A-Spec, duurt een beetje langer om hem compleet uit te spelen. Tony Hawk ben je ook een paar weekjes mee zoet.