ear protection area

Started by HJ, May 1, 2006, 14:31:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HJ

Quote from: DeeCruise on May  9, 2006, 02:57:37
Absoluut chill. Ik prefereer zelf zowieso blauw licht, vind het iets rustiger om naar te kijken, en t springt niet zo in t oog waardoor je eventueel afgeleid wordt van de film....Maar zoals je zelf al zei is t rood licht wat warmer...

Die leds, is dat gewoon in een balk? Of heb je zelf de afzonderlijke leds aan elkaar moeten solderen? Ben zelf nog rond aan t kijken nl om mijn verlichting iets te upgraden..

het blauw is precies dezelfde kleur als de led's van de rotel :)
deze komen zo uit de bouwmarkt.het is eigenlijk kerstboom verlichting.
het zijn allemaal losse ledjes die met draad(+/-10cm tussen de lampjes) aan elkaar zitten met aan het eind een trafo.


hans

HJ

Quote from: Starred on May  9, 2006, 11:03:33
Hee, die projector komt me bekend voor  :D ;D

Ik wil nog steeds wel een keertje de shaker ervaren  8)


en hij bevalt nog steeds hoor :D
ik had wel verwacht dat jij inmiddels ook wel een clark in je bank zou hebben ;D

gr,
hans

Starred

Quote from: hans. on May  9, 2006, 12:24:49
en hij bevalt nog steeds hoor :D
ik had wel verwacht dat jij inmiddels ook wel een clark in je bank zou hebben ;D

gr,
hans


Ik heb een nieuwe bank en die is vrij prijzig. Daar durf ik nog niet mee te rommelen. Maar voor mijn toekomstige dedicated HT wil ik zeker iets dergelijks gaan aanschaffen O0

HJ

Quote from: Starred on May  9, 2006, 18:48:53
Ik heb een nieuwe bank en die is vrij prijzig. Daar durf ik nog niet mee te rommelen. Maar voor mijn toekomstige dedicated HT wil ik zeker iets dergelijks gaan aanschaffen O0

het toeval wil dat ik ook net een nieuwe bank had,sterker de clark lag te wachten op zijn nieuwe bank :)
als je het netjes doe zie je er echt helemaal niets van.het enige wat je zou kunnen zien is de speaker kabel die naar de clark loopt.
ik denk dat het voor de meesten(WAF ;)) meer het idee is....

gr,
hans

Starred

Quote from: hans. on May  9, 2006, 19:09:52
het toeval wil dat ik ook net een nieuwe bank had,sterker de clark lag te wachten op zijn nieuwe bank :)
als je het netjes doe zie je er echt helemaal niets van.het enige wat je zou kunnen zien is de speaker kabel die naar de clark loopt.
ik denk dat het voor de meesten(WAF ;)) meer het idee is....

gr,
hans


Kabeltje speelt inderdaad mee, niet zozeer voor de WAF, vind hetzelf niet zo fraai. Bovendien verwacht ik constant over het draadje struikelende struikelende kids en dat is ook niet echt lekker

HJ

Quote from: Starred on May  9, 2006, 19:14:07
Kabeltje speelt inderdaad mee, niet zozeer voor de WAF, vind hetzelf niet zo fraai. Bovendien verwacht ik constant over het draadje struikelende struikelende kids en dat is ook niet echt lekker

gaatje boren en door de kruipruimte...

Starred

Ach, ik wacht gewoon tot het nieuwe huis klaar is  8)

Zit er nog veel verschil tussen de Clarks en de 'real'  basshakers?

HJ

Quote from: Starred on May  9, 2006, 19:50:43
Ach, ik wacht gewoon tot het nieuwe huis klaar is  8)

Zit er nog veel verschil tussen de Clarks en de 'real'  basshakers?

ligt eraan wat je bedoeld met 'de 'real'  basshakers' ???


Starred

Quote from: hans. on May  9, 2006, 20:09:43
ligt eraan wat je bedoeld met 'de 'real'  basshakers' ??

Ik bedoelde de Buttkicker  ;D

HJ

Quote from: hans. on May  9, 2006, 20:09:43
ligt eraan wat je bedoeld met 'de 'real'  basshakers' ???



ja dat dacht ik wel ;)
grootste verschil is dan denk ik wel het benodigde vermogen.of het voelbare verschil erg groot is weet ik niet.ik heb alleen ervaring met clarks en aura's.ik denk dat de BK ook wat duurder zal zijn.
er stond er laatst 1 in de te koop sectie....

HJ

net m'n pakketje auralex opgehaald :)
ben benieuwd.....

HJ

zo,het muurtje 'behangen'met de auralex panelen :)
ik heb het idee dat het schuine muurtje het geluidsbeeld scheef trekt daarom heb ik de auralex panelen besteld.ik wilde perse de rode kleur omdat dat mooi staat bij m'n rode behang.
ik heb er voor deze muur 9 gebruikt maar het pakket bevat er 18 dus ik heb er nog een aantal over en die wil ik gebruiken voor de mirror points op de zij en voor muren.
ik heb gelijk maar even een foto gemaakt.

molle

Auralex is  O0

Echt het geld waard vind ik ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

garmtz

Quote from: hans. on May 12, 2006, 17:58:11
zo,het muurtje 'behangen'met de auralex panelen :)
ik heb het idee dat het schuine muurtje het geluidsbeeld scheef trekt daarom heb ik de auralex panelen besteld.ik wilde perse de rode kleur omdat dat mooi staat bij m'n rode behang.
ik heb er voor deze muur 9 gebruikt maar het pakket bevat er 18 dus ik heb er nog een aantal over en die wil ik gebruiken voor de mirror points op de zij en voor muren.
ik heb gelijk maar even een foto gemaakt.


Geen creatief patroontje gemaakt?



;D

HJ

Quote from: garmtz on May 13, 2006, 08:51:08
Geen creatief patroontje gemaakt?



;D

ik vind mijn oplossing ook wel aardig eruitzien hoor :)
ik vind het wel jammer dat er kleur verschil in de panelen zit ::)


hans

HJ

ik had trouwens ook nog een beetje normale pluggen via een forumlid gevonden,deze heb ik gebruikt om m'n achter peakers aan te sluiten op de rotel rmb1066.

hans


mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HJ

Quote from: mikeske on May 13, 2006, 13:20:37
Die ken ik van ergens  ;D

ja,en ze zijn prima. :)
ik kan jammer genoeg alleen de versterker kant aansluiten met deze pluggen omdat de achter speakers bijna tegen de muur aan staan en ik geen ruimte genoeg over heb.heb de achterspeakers daarom met spades gedaan.

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HJ

zo,en nu ook de zijmuur gedaan.
mooi spul dat auralex 8)

garmtz

Ziet er cool uit!  O0  Op de foto lijkt dat Burgundy wel bijna Purple!

HJ

Quote from: garmtz on May 15, 2006, 15:46:47
Ziet er cool uit!  O0  Op de foto lijkt dat Burgundy wel bijna Purple!

ja het ligt een beetje aan de lichtval en hoeveel licht erop valt.
maar idd cewl 8)

HJ

vandaag de rechter muur gedaan met 'praxis'noppenschuim.
aan de rechterkant heb ik een schilderij hangen waarvoor ik nergens anders plaats heb.
de auralex is te dik om daar achter te plakken maar het noppenschuim past precies.
ik denk ook dat het effect wel een heel stuk minder zal zijn door het schilderij maar het is niet anders.
misschien dat het schilderij in de toekomst nog weggaat dus dan is er wel plek voor de auralex :)


hans

jowi

Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar het effect... heb je al een beetje kunnen luisteren?

VlisChris

Hier eigenlijk stiekem ook wel een beetje benieuwd.
Wat ik me afvraag: maakt het bij die panelen ook uit hoe je ze ophangt? Aangezien ze een schuine kant ed hebben?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.