rwijnhov's huiskamer HT

Started by rwijnhov, April 30, 2006, 18:51:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rwijnhov

Onderstaand mijn huidige config..

Lg 42" 42PC1RR plasma televisie. Samsung le40m86 full hd]sharp 40x2esamsung le40a552Samsung le52a656
Projector: runco 933 aka nex 6pg xtra (colour filtered and corrected) Barco d808s) mitsubishi hc-3100
Versterker: denon avr-1803 avr-3802avr-2807
Luidsprekers: front 2 x zuil magnat vector needle, center magnat vector needle, 2 x rear melkpak magnat vector needle.
Subwoofer: KEF PSW-2000
Beeldweergevers: htpc, xbox 360


grt,
Ruben

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

OscarTango

Hoi, zou je je topic kunnen hernoemen naar iets anders dan "mijn HT" ?...zo staan er al -tig in de lijst. Beetje onoverzichtelijk...

Enne.....fotooooooos !!!  ;D ;D ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

rwijnhov

foto's moeten nog even wachten

Bionica

Quote from: rwijnhov on April 30, 2006, 19:16:00
foto's moeten nog even wachten
Quote from: rwijnhov on April 30, 2006, 18:51:25
Ok, ook maar eens een keer mijn ht plaatsen.

Projector: Barco graphics 801s
Versterker: denon avr-1803
Luidsprekers: front 2 x zuil magnat vector needle, center magnat vector needle, 2 x rear melkpak magnat vector needle.
Subwoofer: KEF PSW-2000
Beeldweergevers: htpc, xbox 360, sony ns700v dvd-speler, kiss dp-500 dvd speler.

grt,
Ruben


Leuk om je apparatuur op te sommen, maar dit lijkt me niet de bedoeling, het is ook de bedoeling dat je er wat over verteld.

Hoe het onstaan is hoe je begonnen bent.. dat soort dingen

groeten
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen


rwijnhov


rwijnhov

En hier even 2 foto's. 1 van mijn versterker + beeldweergevers en 1 van mijn barco graphics 801s netjes afgemonteerd met mijn zelfgemaakte beugel.

rwijnhov

en de volgende

rwijnhov

en weer even een updatje, de kiss is inmiddels verkocht. En ik heb mijn htpc opgewaardeerd met een celeron 2.53 ghz 64bits processor. En mijn videokaart vervangen door een radeon 9800.

rwijnhov

#10
En weer een update de radeon 9800 is vervangen voor een gt6600 en tevens heb ik weer 2 nieuwe projectorer een nec 6pg extra en een zwarte runco (is een getunede nec 6pg extra). zie pics.

rwijnhov

en nog een.

donaldk


spotmatic

Het zou verboden moeten worden dat die mooie projectoren bij jou staan en niet bij mij  :D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

kobuzz

Quote from: spotmatic on September 12, 2006, 19:52:33
Het zou verboden moeten worden dat die mooie projectoren bij jou staan en niet bij mij  :D

Hihi nou Peter, als we naar de laatste telg uit jouw rijtje kijken..... ::)
Audio: Yamaha RX-V771, Sony SA-VE705, KEF Q1, KEF Q-9C, SVS 25-31 PC+
Video: Yamaha PDM-4220, BG1208s/2, Projecta electrol 1,90m 16:9, PS3, HDFuryII+Box1020

You you and you...Panic. The rest of you, come with me

rwijnhov

toch mooi het is hier nou op isla margarita 35 graden, en toch nog even op dit mooie forum kunnen kijken.  ;D

rwijnhov

En de whitebalance is nu ook gefixed van mijn nieuwe pj. Heb van de vorige eigenaar een nieuw videoboard gekregen en probleem opgelost (er had schijnbaar iemand een paar pots verdraaid, en dat moet je bij een nec dus niet doen). Dus nu maar weer aan het dak met het gevaarte.

rwijnhov

#17
Ok en weer een updatje de defecte (g2 sluiting) groene tube van mijn 1e nec heb ik inmiddels weten te vervangendoor een goede groene tube. Dus mijn andere nec is nu ook helemaal in orde en heeft 8 7,5 8 tubes. Dus ik heb nu 2 perfecte 6 pg xtra's  >:D.
Weet alleen nog niet of ik die met 8 7,5 8 tubes wegdoe. Want 2 lijkt me toch een beetje overkill.

donaldk

Wat! Je gaat niet blenden.

wolsinkpower

goed blenden kost klauwen vol geld.. ieder geval als je op avsforum.com kijkt en de VLC plugins zijn nog niet zo super heb ik begrepen
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

donaldk

Juist wel, de hardware oplossing van een aantal duizend dollar biedt niets extra, wil je echt beter dan moet je naar de blendzilla van $17K.

wolsinkpower

#21
ze zijn nu dus bezig met een kwalitatief (nouja poging tot :P) goede oplossing van paar duizend euro.. ben thread heel even kwijt :(

maar wat heb je precies nodig voor die VLC dan? wat voor specs? en je zal neem ik aan toch wel mindere kwaliteit behalen dan een paar duizend euro systeem?

een probleem dat ik veel voorbij zag komen toen ik nog iets volgde van een software oplossing was dat er vaak in het midden en HEEEEEEEEEEEEEEEEELE dunne lijn zat.. is dat met die vlc plugins ook zo dan?

Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

donaldk

Nee, als je de drie threads van Yonex hebt gevolgd, kon hij geen powerbuy van de grond krijgen, omdat het apparaat praktisch niks extra's bood boven de vlc oplossing.

Wat je nodig hebt is twee projectors, vlc met de panoramix plug-in, voor het blenden. En dacht dat ze nvidia kaarten software modden tot een dual-head kaartje, of goedkope dual-head kaartjes gebruikten voor het genereren van de overlap in de twee uitgaande signalen van de videokaart.

rwijnhov

Ah en inmiddels weer een kleine upgrade gedaan. Een projecta pro cinema high contrast S 16:9 scherm. En dit is echt een stuk beter als mijn oude scherm. De kleuren spetteren nu dus echt van het scherm af. Tevens heb ik nu een nvidia 7600gt video kaart in mijn htpc gezet als upgrade voor mijn 6600.

konniekip

Quote from: rwijnhov on May  1, 2006, 21:56:17
En hier even 2 foto's. 1 van mijn versterker + beeldweergevers en 1 van mijn barco graphics 801s netjes afgemonteerd met mijn zelfgemaakte beugel.
jay! Die ken ik.  ;D