Wie wil projector komen afregelen?

Started by Yanmik, April 30, 2006, 12:44:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Yanmik

Naar aanleiding van mijn topic:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=32419.msg631925#msg631925
ben ik op zoek naar iemand die een Barco projector perfect kan afregelen.
Frank - Rob Dingen - GT   anderen ???
Enige probleem is dat al deze mensen van Nederland zijn. Ik woon in Belgie, omgeving Wetteren.
Wie wil tot hier komen ?
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber


The Foundation

denk dat piccs de boel goed kent.

ex medewerker van barco zel

Tom Vanthuyne

Hoi Yanmik,

Prachtige installatie heb je daar ! Ik wil gerust wel eens langs komen om je 808 te calibreren en optimaal te laten werken (na verhuis is dit inderdaad meer dan noodzakelijk); ik ken het toestel vrij goed onder zijn Home Cinema versie, de CINE8. Ik woon vlakbij (Zulte); geef me maar gerust een belletje of een e-Mail om een afspraak te maken. e-Mail op [email protected] of tel 0479/334.986. Komende weken zijn wel erg druk met ISF Trainingen in Nederland, Spanje, ItaliĆ«, . . . maar we vinden misschien wel een gaatje tussendoor.

Groeten en misschien tot binnenkort,
Tom

Starred

Off topic:

Mooi bedrijf ben je gestart Tom. Gezien jouw achtergrond bij Barco hoop ik nog veel van je te kunnen lezen en opsteken op dit forum!  8)

donaldk


Tom Vanthuyne

Het trainingsschema op www.isf-europe.com is wel degelijk compleet (tot op vandaag) maar meldt enkel de publieke opleidingen waarvoor iedereen zich kan inschrijven. Daarnaast geef ik ook sessies die georganiserd zijn door bepaalde fabrikanten die hun eigen dealers/personeel uitnodigen. Die kan ik jammergenoeg niet openstellen voor iedereen: met dank voor jullie begrip.