eton/scan-speak

Started by dre73, December 14, 2005, 18:54:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

fgroen

Ik heb antwoord op mijn mailtje:

QuoteHallo Fokke,

Inderdaad we zijn er mee gestopt, al met al verkopen we er maar 20-30 stuks per jaar. Dat is te weinig om rendabel te zijn. Eigenlijk is dit product te revolutionaire, de markt begrijpt hoe goed zo'n actieve luidsprekers eigenlijk is.

Een alternatief zou zijn om wat te maken met de UcD modules, en een actief Behringer filter of een www.deqx.com alleen dat laatste is wat prijzig.... J

We hebben nog wel enkel 2-weg op voorraad!

Mvg,

Jan-Peter

Spijtig, de markt is er gewoon niet klaar voor.  :'(

Ik zou durven beweren dat die Active homes de beste prijs/kwaliteit verhouding hebben van wat er op actief-elektronica te krijgen is.

Dus... Als je erover denkt, moet je nu handelen of later veel meer betalen voor een alternatief.  ;)
Een aktief leven geeft meer voldoening dan een passief leven.

sphere

Ik dacht dat je die dingen ook moest aangeven waar je de overname freq. wilde hebben voordat je ze kon aanschaffen? En dat die niet instelbaar was? Of ben ik nu abuis...
"For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible."

fgroen

Inderdaad. Krijg je de juiste moduultje erbij. Kun je later heel gemakkelijk uitwisselen als je een andere overnamefrequentie wilt.
Een aktief leven geeft meer voldoening dan een passief leven.

murena

Hallo

Ik speel al 9 jaar met OLS/kharma speakers met de volgende speaker bezetting;
- scan speak revelator 9900
- thiel C-77
-eton 8/800 hex 32

Heb er met zeer veel plezier naar geluisterd,en een zeer goede combinatie.
Moet je wel met een serie filter maken , geeft een mooi open geluids beeld.

kharma DB7-S se en kharma enigma signature bekabeling en Sugden DAP800 en Sugen FBA800 versterkers,
Audio analogue CD

yorkie13

mijn actieve center bestaande uit de seas noferro 900 en eton 7-372/32 hexacone en een hypex active home 2