B&W DM-603-S3

Started by Abel_Dekkers, May 8, 2002, 20:49:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Abel_Dekkers

Iemand ervaring met dit type?

Mvg,

Abel Dekkers
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

garmtz

#1
Ja. Maar het gaat er niet om of ik/wij het mooi vinden, maar of jij het mooi vindt! Dus gewoon gaan luisteren met je favoriete CDs/DVDs en een eigen oordeel vellen.

Ik kan in ieder geval zeggen dat je met B&W moeilijk fout kunt gaan. Maken altijd prima speakers!

Charleton

Niet helemaal, maar met 1 type ervoor, de S2. Klonk geweldig, vond wel dat de speakers veel ruimte/ lucht nodig hebben. Ze klonken pas echt goed toen ze 80 cm vanaf de muur stonden, wanneer ze dicht bij de muur staan dan overheersde de Bass die dan galmde. Voor alle duidelijkheid ik ben absoluut geen luister expert maar hier kon ik niet om heen. Ben zelf helemaal verkocht van de Kef kht2005 set, komen voor de prijsklasse waarin ze verkeren echt met kop en schouders boven de rest uit. o.a. winnaar van de Eisa HT awards 2001/2002




garmtz

Goed, maar het was een vraag over de speaker, niet over de ruimte. Ik ga ervan uit dat een keuze van speakers ook liefst wordt gemaakt in de ruimte waar ze zullen worden gebruikt of anders in zo goed mogeljk lijkende winkelomstandigheden. Dat een speaker minder goed presteert dicht tegen een wand is niet echt een fout van de speaker vind ik.

DD2

Gebruik deze speakers als surround speakers..  voor de 803 S2 staan..  Wat ik vind is dat ze in het hoog erg zuiver/compleet zijn.. echter missen ze een hoop laag...!   Maarja zoals Garmt ook al zei.. zelf luisteren! klonken bij ieg heeel anders dan in de winkel! je krijgt echter wel een heel goed idee van de klank/zuiverheid is mijn mening.


David

Jorge

Eisa awards vind ik niet echt vel zeggen. Geluid is heel persoonlijk. De 305's van B&W hebben ook een EISA award op zaken. Persoonlijk vind ik dit helemaal niets (blik)
Ik ben het wel met Charlton eens over de ruimte die de 6xx serie moet hebben. Vond ze breed afstralen.
Mooie speaker serie wel.

Maar zoals altijd, zelf luisteren.

Jorge