Words (Grrrr)

Started by Abel_Dekkers, April 27, 2006, 21:49:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Abel_Dekkers

Wij hebben hier een pc met XP. Nu stond er al words op, maar mn ma wilt words in nederlands. Dus ik installeer de nederlandse versie, alles gaat goed......

Opnieuw opgestart en wat denk je. Je kan klikken wat je wilt, je hoort de harde schijf laden, maar er gebeurt niets, echt helemaal niets.

HELP !!  :'(
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

mikeske

ai mss eens opstarten in veilige modus en dan proberen een systeemherstel te doen naar net voor de installatie van de nieuwe words.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

arie001

#2
Gaat het hier om een applicatie die gewoon echt words heet of om Microsoft Word uit de office serie ?

In geval van dat laatste (:P) ik heb het ook een keer gehad dat de snelkoppeling die gemaakt was in mijn start menu ook niks deed. Probeer eens Start -> Uitvoeren -> type "winword" (zonder de "") in de het veld en klik op ok. Doet ie nu wel wat ?
PrimaLuna | Sonus Faber | AH! | SolidSteel | Pioneer

VlisChris

Hmm,
Ik begrijp een beetje dat zijn hele pc niet meer op wil starten? Dan kun je lastig naar je startmenu gaan ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Abel_Dekkers

Ik had het gisteren ff gehad met die pc  ;D

Ben nu op mn stage, dus zal het vanavond weer ff proberen. Iig thnx voor de hulp :)
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

meelzs

#5
hehe, prutser! jou kennende heb je geen legale versie gebruikt he! ;) wat me nu niet helemaal duidelijk is, is of de pc het niet doet, of dat microsoft gewoon niet opstart. Ik neem aan dat je het laatste bedoelt? Wat waarschijnlijk wel helpt is het uninstaleren van word en vervolgens weer te herinstaleren. weet je zeker dat je een goed werkende versie hebt? heb anders nog wel een correcte versie op een cd'tje voor je


Overigens heb je voor het omzetten van de taal alleen maar een paar dll bestandjes nodig,. als je dit ff had gevraagd had ik ze wel ff kunnen geven :P
LG Oled 65C9V
Marantz SR8012
Zappiti One 4K HDR
Kef R 11, Kef R2C, Kef R5, SVS SB-2000 Pro

arie001

#6
Quote from: Christiaan Sauer on April 28, 2006, 02:16:08
Hmm,
Ik begrijp een beetje dat zijn hele pc niet meer op wil starten? Dan kun je lastig naar je startmenu gaan ;)

;D
Dat begreep ik er niet uit, ik dacht dat de pc wel opstartte maar dat de opgegeven problemen zich alleen voordeden na het klikken van word icoontje zelf.

[edit] Ik begrijp uit de post hierboven dat het meerdere mensen niet geheel duidelijk is  ^-^
PrimaLuna | Sonus Faber | AH! | SolidSteel | Pioneer

geert_gr

Abel...zucht...wat ben je toch een prutser man ;D
Denon AVR-3805
Monitor Audio S10
Monitor Audio BR2
Monitor Audio LCR

meelzs

#8
Quote from: geert_gr on April 28, 2006, 12:26:03
Abel...zucht...wat ben je toch een prutser man ;D

dat was al voordat dit topic was gestart vrij overduidelijk ;D >:D
LG Oled 65C9V
Marantz SR8012
Zappiti One 4K HDR
Kef R 11, Kef R2C, Kef R5, SVS SB-2000 Pro

Abel_Dekkers

Geert en Bas,

Ik ben niet zo`n pc nerd als jullie  ;)...


Maar goed ontopic, ik zit nu weer thuis achter de pc. Het probleem is dat alleen Words niet opstart, de rest doet het gewoon. Ik zal proberen een andere versie te installeren. Dat moet het probleem ook wel zijn denk ik.

Greetz
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

jowi

Quote from: Abel_Dekkers on April 28, 2006, 17:43:02
Geert en Bas,

Ik ben niet zo`n pc nerd als jullie  ;)...


Maar goed ontopic, ik zit nu weer thuis achter de pc. Het probleem is dat alleen Words niet opstart, de rest doet het gewoon. Ik zal proberen een andere versie te installeren. Dat moet het probleem ook wel zijn denk ik.

Greetz
Nog maar een keer; What the fuck is 'Words' ???

arie001

Quote from: jowi on April 28, 2006, 18:28:17
Nog maar een keer; What the fuck is 'Words' ???

Het gaat om Microsoft Word, de tekstverwerker.

Abel, de methode die ik beschreef die haalt ook niets uit ?
PrimaLuna | Sonus Faber | AH! | SolidSteel | Pioneer

Erik

Het is Jowi, als je een MS product verkeerd spelt, dan breekte de hell los. ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jowi

Quote from: Erik on April 28, 2006, 19:12:52
Het is Jowi, als je een MS product verkeerd spelt, dan breekte de hell los. ;D
Nou nee dacht eerder dat 'words' een open source rip-off was... dus ik denk ik vraag maar even wat het nu is. Maar ja als iemand het pakket al niet eens bij naam weet, hoe kun je dan verwachten dat hij er uberhaupt mee om kan gaan >:D

Abel_Dekkers

Jowi,

Het was de toepassing Words van het office pakket. Dat mocht wel duidelijk zijn toch  ;D ;)

Bovenstaande tips haalde niks uit, maar na installatie van een andere versie, was alles weer goed. Thnx!!!!!!!!

Greetzzz
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

jowi

Quote from: Abel_Dekkers on April 30, 2006, 20:57:46
Het was de toepassing Words van het office pakket. Dat mocht wel duidelijk zijn toch  ;D ;)
Blijkbaar iets nieuws. Ik ken alleen Microsoft 'Word'.

Abel_Dekkers

ja ok, maarja...

naar mijn mening kwam in het verhaal wel naar voren dat het over Word ging  ;)
Het is opgelost......  :)
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380