Mijn nieuwe fronts zijn klaar!!!

Started by Bart_M, November 21, 2002, 15:19:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SiR-ROUND


MrPink

Goh, het lijkt wel of SB en SiR uit hun winterslaap ontwaken...of moet ik zeggen herfstslaap? ;D

Groetjes,
Oscar

Spacebass

Ja bij hem is het die IjsPegel en bij mij die ratten in de "subway" van NY  ;D ... daar schrik je vanzelf wakker van  ;D

MrPink

Niet eens de kakkerlakken? Daar hebben ze er in NYC behoorlijk wat van, en niet zo'n kleintjes ook! :o

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Gaap, is het al weer winter?


Spacebass

Hoezo was jij daar ook dan?  ;D

Sorry voor deze off-topic!
Niet meer verder hè MrPink en Sir-R...hoewel we zijn al lang niet meer off-topic geweest  ;D

SiR-ROUND

Let's start a new grammar war!

Quoteen niet zo'n kleintjes ook!

en niet zo'n kleintje ook!

of

en niet zulke kleintjes ook!

RAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

OFF-TOPIC!

MrPink

Dit jaar ben ik al 6 weken in NYC geweest, dat weet je toch nog wel? :)

Ik zou je maar goed voorbereiden SiR!


Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Ik post gewoon nix meer...


Spacebass

#34
Dat bedoel ik nou juist  ;D ik heb jouw daar niet gezien dus ook geen,.....  ;D  ;D  ;D

Ik zeg ook nix meer!  :P


Denk je de luidsprekers dit jaar nog af te hebben?

MrPink

ROFL! Dit kakkerlak geef niet op gramatikka! ;D

Groetjes,
Oscar

PS  Ehhh hoezo luidsprekers? ;D

Bart_M

Quote from: Spacebass on December 10, 2002, 21:43:23
Denk je de luidsprekers dit jaar nog af te hebben?

He on-topic!  ;D

Ik denk het wel.
Nou ja af, ik denk dat ik ze kan gaan beluisteren.
Daarna volgt het proces van tweaker nog.

Grtn,
Bart

SiR-ROUND

Wat denk je allemaal te tweaken dan?

Heb je het over dempingsmateriaal of ga je zelfs compo's in het filter verwisselen mocht het nodig zijn?

En vergeet niet welke impact de kleur van de finish op de klankkleur van de speakerbox heeft...

;D

MrPink

Hoe meer kleuren hoe meer dynamisch bereik, toch? ;D

Groetjes,
Oscar

Bart_M

Quote from: SiR-ROUND on December 11, 2002, 11:47:06
Wat denk je allemaal te tweaken dan?

Heb je het over dempingsmateriaal of ga je zelfs compo's in het filter verwisselen mocht het nodig zijn?

En vergeet niet welke impact de kleur van de finish op de klankkleur van de speakerbox heeft...

;D

Met tweaken bedoel ik idd dempingsmateriaal (hiermee kan je de kast tot 40% virtueel vergroten) en compo's van het filter aanpassen (hopelijk niet nodig).

Met de kleur wordt niet getweaked, dit moet in 1 keer goed zijn.  ;D

Grtn,
Bart

Spacebass

QuoteDit kakkerlak geef niet op gramatikka

Jaja verberg je maar achter je schizo vriendje Japie Kakkerlak  ;D  ;D

QuoteMet tweaken bedoel ik idd dempingsmateriaal (hiermee kan je de kast tot 40%
virtueel vergroten)
Hé dat je daarmee viruteel de luidspreker vergroot...heb ik nooit over nagedacht...grappig idee!

Bart_M

He idee hierachter is dat de luchtsnelheid verlaagd wordt.
Op zich kan iedereen dit dus proberen.
Vooral met een sub kan dit wel eens leuk uitpakken.

Grtn,
Bart

cinepaulis

Hmmm....dus met dat dempingsmateriaal kun je dingen vergroten...interessant  ;D

Anyway: ik kan me er iets bij voorstellen. In ieder geval demp je de weerkaatsende golven van de wanden verder uit, want ook gebeurt in een grotere kast.
Maar dan heb je misschien nog zoiets als weerstand die de woofer zou kunnen ondervinden als je de kast helemaal tjokvol dempingspul zou proppen (extreem voorbeeld).

gr.
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

Bart_M

Hey Paul,

Is het geen goed idee om de helft van je woonkamer vol te proppen met watjes? Dan kan hij 40% groter lijken, en is je basprobleem misschien weg.   ;D ::)
Hoewel, met de Bag-end lost het zich misschien ook vanzelf wel op.  :P :-X

Grtn,
Bart

Spacebass

QuoteIs het geen goed idee om de helft van je woonkamer vol te proppen met watjes?

Hahaha, mensen blijven mij verbazen met sublinks naar andere topics op het forum (zelfs hele oude)!

Klasse Forum, klasse leden!  ;D

SiR-ROUND

QuoteIs het geen goed idee om de helft van je woonkamer vol te proppen met watjes

Nodig je toch gewoon Mr. Pink en SB uit?

;D

Bart_M

Quote from: SiR-ROUND on December 11, 2002, 19:56:47
QuoteIs het geen goed idee om de helft van je woonkamer vol te proppen met watjes

Nodig je toch gewoon Mr. Pink en SB uit?

;D

;D ;D ;D

MrPink

QuoteNodig je toch gewoon Mr. Pink en SB uit?
ROFL! :D

Als je SiR ook uitnodigt, dan kun je ook nog experimenteren met een groot hol vat in je kamer...over virtueel vergroten gesproken... ;D

Groetjes,
Oscar

cinepaulis

Waarom watje op de muren aanbrengen ?
Die zachte witte muren zijn toch standaard ?
Net als zo'n jas met de opening aan de achterkant en van die mouwen die je aan elkaar moet knopen  :P

Krunk,
Ja, daar gok ik ook een beetje op, dat de BagEnd 'voldoende' verbetering brengt. Want het schijnt toch zo te zijn dat de afmetingen van kamer min of meer ideaal zijn (golden ratio). En tja....who am I to argue ?  :-X
We zullen zien...(horen)

Ode aan Spacesbass en Sir: The Kings of off-topic   :D

gr.
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

Spacebass

Quotehol vat in je kamer

WOEHAHAHAHAH ;D ;D ;D

Off-Topic ??? Moi ???