Multikabel HD TV

Started by RonnieW, April 21, 2006, 13:29:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonnieW

Gisteren contact gehad met Multikabel.

Vooralsnog zijn ze nog aan het testen en zijn er alleen demo's beschikbaar.

Echter voor het WK voetbal is het de bedoeling dat 6 tot 8 HD kanalen aangeboden gaan worden!!. De verwachte verhoging zou 6 tot 8 euro gaan worden (buiten de nieuwe ontvanger natuurlijk).

Maar, al met al goed nieuws, denk ik.

Ronniew.

tipex

Ik kom net van het Retail event van multikabel vandaan, me waifie werkt daar dus ik kon mooi kijken wat er te doen was. Weinig nieuws gezien verders, hier wat feitjes voor zover nog niet bekend.

-10 mei zijn de setupboxen verkrijgbaar
-hd1 is hoogstwaarschijnlijk eerste zender dat bekeken kan worden naast het demo kanaal (700)
-Discovery hd en national geographic van begin juni. Kosten van deze zenders + hd1 is waarschijnlijk 4 euro per maand
-WK is gratis te bekijken via sport 1
-Na wk zijn er voor de hd zenders van film 1 / sport 1 geen extra kosten voor abonees die deze kanalen reeds hebben.
Planning is per dag iets van 4 films in hd uit te zenden.
-Plannen is begin volgend jaar 7 a 8 zenders, namen zijn verder niet genoemd. Zodra zenders beschikbaar zijn worden ze toegevoegd.

Dat wassut geloof ik wel....

Shorty

Nog niemand zo'n hd-stb van Multikabel in huis?  :o Of te druk met genieten om even de ervaringen te posten?  ;D

VrGr,

Bart J.

M.P.A. de Jong

Multikabel gebruikt de Samsung decoder. Dus ben bang dat er nog geen mensen zijn die al ervaringen hebben.
Marantz DV4300, Marantz SR7002, B&W 685, B&W HTM62, B&W M1, BK XXLS400, Philips Pronto RU940, Playstation 3.

mad1138

Heb nu al 3x gebeld met Multikabel wanneer ze HDTV gaan uitrollen maar krijg helemaal geen informatie los, ik heb ook nog helemaal niks officieels gezien waarin werd bevestigd dat multikabel ook in mei gaat beginnen.

Enige waar de naam Multikabel in naar voren kwam was het bericht over de samsung decoder volgens mij.

Hoop toch echt dat het nu snel gaat gebeuren, heb expres geen digitale tv genomen omdat ik gelijk van analoge kabel naar HD wilde overstappen.
Synology 211J / Pioneer SC-LX73 / B&W DM604S3 / B&W LCR600S3 / B&W DM601S3 /  HDI Dune HD Smart B1 / Humax IRHD-5300C / Sony PS4 / Epson EH-TW9000ISF / Samsung UE55ES6800 / Logitech Harmony One+

tipex

#5
(Dit is even de vrouw van Tipex, werkzaam bij MK) ;)

http://www.multikabel.nl/producten/radio-en-tv/hdtv/

In ieder geval het WK dus....officiele launchdatum voor de rest van de kanalen was dacht ik begin juni.

TaMMie