Rel Strata II spikes

Started by shit_happens1, May 11, 2002, 01:43:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

shit_happens1

Hoi,

Weet iemand hoelang de spikes zijn (zonder schroefdraad) die origineel bij een rel strata 2 horen. Ik ben helaas de spikes kwijt en wil graag graag dezelfde lengte terugkopen.

Thx,

Sylvester

SiR-ROUND

QuoteWeet iemand hoelang de spikes zijn (zonder schroefdraad) die origineel bij een rel strata 2 horen

Vreemd, de mijne hebben wel schroefdraad...

 ;D


Ik dacht een centimetertje of 3, 4... Maar das uit het bolletje... Meel me ff als reminder, dan kan ik het thuis nameten, het zal wel in inches zijn...

Wel geinig dat je er ook een hebt, ben je er ook nog zo blij mee?


shit_happens1

#2
QuoteVreemd, de mijne hebben wel schroefdraad...

 ;D

Ik ben inderdaad erg tevreden met de Rel. Ik heb hem net op een grote gladde tegel gezet, hij stond namelijk op van die trilling verminderende rubbers op vloerbedekking. Nu wilde ik die rubbers onder de tegel zetten en de rel op spikes, maar ben op 1 of andere manier die spikes kwijt :(

Mzzl,

Sylvester

SiR-ROUND

#3
Kwijt? Hoe kon je! :'(

Ik was iets te enthousiast...

Het is een centimeter of 2 voordat de schroefdraad begint... Inclusief een gekarteld stukje voor het aandraaien en grip... Dan pas de schroefdraad...

Al enig idee waar je ze kan halen dan?

[hidden] Als je maar niet de mijne inpikt. [/hidden]

shit_happens1

#4
THX,

Nee moet nog even kijken waar ik ze kan kopen, maar dat komt wel goed .....

[hidden] Vrees niet, zal ze niet jatten[/hidden]

SiR-ROUND

#5
Ik heb ze nl. nog nooit ergens los gezien...

 :-/

HJ

#6
zelf maken ???

J.A.F._Doorhof

#7
Waarom geen spikes van bv Oehlbach kopen, die kun je er gewoon onder plakken, en werken perfect.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

#8
Volgens mij zijn het gewoon standaard spikes die je "overal" kunt kopen (vast ook bij Frank)?? Ze zijn waarschijnlijk 4 mm of 6 mm (ik geloof dat REL 6 mm spikes gebruikt). Het hoeven dus absoluut geen specifieke REL spikes te zijn.

J.A.F._Doorhof

#9
Ik denk dat de lokale audioboer dichterbij en goedkoper is, als ik moet versturen  ;).

Maar kijk vooral naar die Oehlbach spikes (met dopjes voor de vloer) die zijn echt fantastisch.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

#10
Je kunt vast bij een delaer die Rel verkoopt wel spikes laten bestellen. Ik heb ook voetjes voor Kef reference speakers besteld. Waren niet echt goedkoop (FL 25 per stuk - maar zijn zeer mooie zware  koperen voetjes) maar dus wel origineel te leveren.
Kan me niet voorstellen dat de spikes niet te leveren zijn.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm