X-files, welk seizoen het best ?

Started by J.A.F._Doorhof, November 17, 2002, 18:51:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Welk seizoen is volgens jullie het beste X-files seizoen.

Ben net bijna door seizoen 3 heen, en ik moet zeggen dat vooral de afleveringen met op zich zelf staande verhalen de meeste aantrekkings kracht op me hebben.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spikebyt

hallo

Ik was fan vanaf het eerste uur op de BBC
later met het geschuif over de zenders op nederland kwam ik in de war doordat we hier achterliepen ;-). Inmiddels 4 delen op DVD. Ik vind de oudere series ook beter, maar de nieuwere hebben er wel weer een andere draai aan gegeven. Zijn we als fans nu echt blij met dit einde van de serie ?
Grtnx,    Frans V.

MRJ

Ik heb op tv alles gevolgd en koop nu ook de seizoenen op dvd.

Ik moet zeggen dat ik seizoen 5 toch wel het prettigste vond om naar te kijken (al is het alleen maar door 5.1 en 16:9), de opzich staande afleveringen zijn gewoon geweldig.
Als ik nu naar seizoen 1 kijk dan "verpest" ik een beetje mijn herinnering aan die bepaalde aflevering die ik een aantal jaren geleden vol spanning op tv zag.
Ben erg benieuwd naar seizoen 6 die binnen enkele dagen bezorgt kan worden... :)

gino

Ik vind seizoen 2 en 3 nog steeds het beste, de afleveringen in deze seizoenen zijn nog steeds een bron van discussie op verjaardagen.
Nu we het toch over X-files hebben, heeft iemand enig idee waar je ( online ) de boxset seizoen 1 t/m 4 kan kopen? ( ned.sites als het even kan )
Seizoen 5 t/m ..... is volop verkrijgbaar maar voornoemde seizoenen niet, althans niet bij Fame - Free recordshop en van Leest .
Iemand een idee?

alvast dank Gino


denon avr-3803. arcam fmj-cd23T. denon dvd-2900. sony mds je-500. sony dtc-ze700. nakamichi cr-5e. luidsprekers the pied piper. hoofdtelefoon stax basic system II. interconnects  v.d.hul en siltech. speakerkabel audio-technica

Rivak

Quote from: gino on May 16, 2004, 20:50:36
heeft iemand enig idee waar je ( online ) de boxset seizoen 1 t/m 4 kan kopen? ( ned.sites als het even kan )
Seizoen 5 t/m ..... is volop verkrijgbaar maar voornoemde seizoenen niet, althans niet bij Fame - Free recordshop en van Leest .
Iemand een idee?

http://www.dvdzone2.com/dvd/search.asp?t=1&kw=x-files&kwt=t&pl=nld&x=53&y=5

gino

HWW
Dank voor de tip. Een probleem, ze accepteren alleen creditcards  :'(

Gino
denon avr-3803. arcam fmj-cd23T. denon dvd-2900. sony mds je-500. sony dtc-ze700. nakamichi cr-5e. luidsprekers the pied piper. hoofdtelefoon stax basic system II. interconnects  v.d.hul en siltech. speakerkabel audio-technica