Nieuw forumlid

Started by AlphaMale, April 12, 2006, 23:02:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AlphaMale

Hallo allemaal,

Mijn naam is Edwin, 25 jaar en woonachtig in Alphen aan den Rijn, Z-Holland. Door mijn interesse in HT kwam ik uiteindelijk hier op jullie site terecht. Ik noem mijzelf geen echte audiofiel, maar door mijn werk ben ik wel veel met film en muziek bezig. En kijk en luister behoorlijk veel prive.
Mijn huidige setup bestaat uit een Pioneer VSX-D2011s multich. amp, een Pioneer DV-668s DVD/SaCD-speler, en een Teufel Concept S surroundset. Meeste links zijn nu nog voorzien van Tasker Pro kabel (uit de prof. audiowereld), maar dat gaat vervangen worden door waarschijnlijk Monster Cable.
Ben erg te spreken over de Pioneers. Er is weliswaar een opvolger voor de D2011 gekomen, de AX-versie, maar daar doet ie niet voor af. De DV-668 geeft al een superplaatje op een normale TV, maar die gaat zeer binnenkort plaatsmaken voor een mooie LCD, waarschijnlijk een van Fujitsu-Siemens (een beetje door de looks misschien  :-\)
De Teufelset is een gift van mijn vorige werkgever. Klinkt waanzinnig goed, en dat voor die prijs. Mooi helder en strak geluid. Vooral als je eerst de MCACC-functie van de D2011 loslaat en dan een THX-testDVD opzet.... Niet verkeerd, al zeg ik het zelf  ::) Looks van de Teufels zijn mooi. Mooie solide aluminium zuilen, met helaas een kunststof afdekplaatje op de top.
Ook gaat er een VCM-rack komen om alles een mooi plaatsje te geven.


Foto's volgen z.s.m.
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

donron


Stefan S.

Welkom en laat de foto's maar komen  :D

J.A.F._Doorhof

Hi,
En welkom op ons/jullie forum.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Fransvis

Hi en welkom op het HT walhalla.... 8)

AlphaMale

Het VCM-rack is weer retour leverancier. Ik had niet goed op de dimensions gelet, en dus kwam ik er achter dat de 2011 te diep was voor het rackje. Stom, stom, stom...

Ik heb nu een heel mooi Spectral rack 2ehands op de kop kunnen tikken. Heb geen idee welk type dit is, dus als iemand dit weet, let me know.

Foto'tje (even van de verkoper geleend)


Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

B.J.

Welkom, altijd leuk die mensen die zich zo voorstellen in een topic!

astrobart


AlphaMale

#8
Is het toevallig een ouder type van de Cube? Kwam ook ergens op www de naam Konvex tegen.

Zal vanavond ff zoeken naar de typegravure...
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

AlphaMale

Beetje zoeken doet wonderen... Het is de Konvex R405  ;D
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i