.bin .cue bestanden afspelen

Started by ACQUA, April 9, 2006, 12:26:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACQUA

Hallo,
Vandaag even aan het prutsen geweest op een torrents site.Filmpje afgehaald maar hoe krijg ik die nu afgespeeld?
de film bestaat uit een .bin en een .cue bestand. Dus waarschijnlijk een VCD,maar ik krijg deze niet gebrand of afgespeeld.

Hebben jullie soms raad voor mij?

ACQUA

Rinzwind

bin en cue files brand je gewoon op CD met Nero (met 'burn image').

ACQUA

als ik een gewoon cd'tje neem van 700MB dan geeft hij aan dat de bestanden te groot zijn voor de cd.Is of zijn er andere oplossingen?

ACQUA

astrobart

je kan ze ook mounten op je virtuele schijf zoals bijv met http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php?mode=Download&id=34 .
Je krijgt dan een virtuele schijf erbij die net zo werkt als je gewone dvd speler in je pc
Het laden van een dvd noem je mounten.
eenmaal gemount kan je gewoon met je dvd speler van je pc (power dvd of zo) de film bekijken

astrobart


Rinzwind

Quote from: ACQUA on April  9, 2006, 12:30:35
als ik een gewoon cd'tje neem van 700MB dan geeft hij aan dat de bestanden te groot zijn voor de cd.Is of zijn er andere oplossingen?

ACQUA
Hoe groot is de file? Indien het 725 of minder is moet het mogelijk zijn met 'overburnen'.

astrobart

met een virtuele schijf hoef je dus geen plaatje te fikken;-)
Als je de film wilt bewaren op dvd of cd dan copy je hem gewoon met nero.

ACQUA

lukt me nog steeds niet.deamontools bij .cue bestand:UNABLE TO MOUNT IMAGE.NO TRACKS SPECIFIED
bij .iso (omzetten van .bin naar .iso) WINDOWS KAN NIET VAN DEZE SCHIJF LEZEN

het lukt dus niet

ACQUA

ACQUA

en welke files moet ik dan selecteren om te copyen met nero,.bin en .cue?

ACQUA

astrobart

je hebt het bestand toch wel helemaal gedownload he ???
vreemd.

ACQUA

ja helemaal,het gaat om ICE AGE2.Iemand opgenomen met een camera in de bioscoop.Hij had de meeste hosts dus ik dacht 1 van de betere. De film is 770Mb+ in totaal.Normaal denk ik wel voor een zelfopgenomen film.
Ik krijg hem voorlopig nog niet aan de praat,heb al 4cd'tjes verprutst door te branden

ACQUA

ACQUA

Is het mogelijk dat de hosts zelf een verkeerde copy hebben?Ik zit momenteel voor men torrents bij Azereus,hebben jullie een betere voor gewoon wat filmpjes?

ACQUA

Erik

Je moet hem vcd branden en niet als cd, dan laat hij controle bepaalde blocks weg en past het wel.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

SiR-ROUND

Quotehet gaat om ICE AGE2.Iemand opgenomen met een camera in de bioscoop

Jeez. Dat je daar de moeite voor doet, op zich triest... ;D

Met Nero kan je gewoon een image branden, je pakt dan de cue file. Doe je het op een RW kan je na die rukopname het schijfje nog eens gebruiken. Mounten etc. moet je wat meer ervaringen voor opdoen.

ACQUA

Heb het opgegeven,nieuwe torrent gevonden in avi.bezig met downloaden momenteel
Toch bedankt voor jullie hulp! :-*

ACQUA

BitchCrew

Ik gebruik Alcohol 120%, gebruik van virtuele drive. Hoef ik geen cd's te maken.
Ik weet niet of het gaat voor uw toepassing.

B.J.

Nieuwste Nero heeft ook een image mounter (imagdrive) erbij.

Raphie

koop een xbox met XBMC die speelt zelfs direct the rar parts of zip parts af.
JBL PRX Power!

BitchCrew

dingen kopen is geen goede oplossing altijd.

Raphie

Nee, meer tijd verspillen aan het converteren en branden dan de duur van de film zelf is echt zinvol.... :P
JBL PRX Power!