Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Started by Peerless Monster, April 8, 2006, 12:34:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xander32

Smaakvol 👌🏻

Quote from: bert50 on September  6, 2021, 20:07:30
Een mooie draaitafel Robert de Rega p10[emoji445][emoji445]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

PatrickP

Quote from: bert50 on September  6, 2021, 19:32:11
Traveller
Een Traveller is natuurlijk wel een draaitafel uit een lagere klasse en een ander prijskaartje dan een P10. Dus dat de P10 dat wint lijkt me niet meer dan logisch...

Veel plezier van je aankoop!
Audiogenot voortkomend uit een bouillabaise met ingrediënten van Hegel, Focal, Moon, Vpi, Creek, Denon, AudioQuest, Isotek, Grado, Ortofon, Hana, Benz Micro, Siltech, Tellurium Q en John van Gent. Foto's: https://www.instagram.com/patrickput/

bert50

Dank je wel Patrick.[emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

MarkD

Mezelf verwend met een setje (tweedehands) KEF LS50 Black Edition voor op mijn (thuis)werkkamer. Ben wel onder de indruk van de coherente muziekweergave, klinkt verdomd lekker!

Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

fasteddie

Quote from: MarkD on September  7, 2021, 12:06:39
Mezelf verwend met een setje (tweedehands) KEF LS50 Black Edition voor op mijn (thuis)werkkamer. Ben wel onder de indruk van de coherente muziekweergave, klinkt verdomd lekker!

Uh durf het bijna niet te vragen...welke versterker hangt er aan de LS50?

MarkD

Quote from: fasteddie on September  8, 2021, 07:33:17
Uh durf het bijna niet te vragen...welke versterker hangt er aan de LS50?

Een Naim Unitiqute (streamer/versterker).
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

scoc

ATC SCM40, besteld op 26/4 ... eindelijk vandaag van mijn dealer vernomen dat deze normaliter nu Woe 15/9 door ATC worden verstuurd. Wanneer het meevalt (geen Brexit vertragingen) zouden deze hopelijk volgende week, na 5 maanden wachten, mijn ATC SCM11's gaan vervangen.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

brt

Quote from: scoc on September 13, 2021, 20:01:38
ATC SCM40, besteld op 26/4 ... eindelijk vandaag van mijn dealer vernomen dat deze normaliter nu Woe 15/9 door ATC worden verstuurd. Wanneer het meevalt (geen Brexit vertragingen) zouden deze hopelijk volgende week, na 5 maanden wachten, mijn ATC SCM11's gaan vervangen.

Wow, dat heeft lang geduurd zeg. Zou voor mij echt een no go zijn om bijna een half jaar op een bestelde speaker te moeten wachten.
Maar je hebt al die tijd natuurlijk wel wat om naar uit te kijken gehad.
Focal Sopra 1 | Line Magnetic LM219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo | Mac Mini M2 | Roon

scoc

Quote from: brt on September 13, 2021, 20:58:32
Wow, dat heeft lang geduurd zeg. Zou voor mij echt een no go zijn om bijna een half jaar op een bestelde speaker te moeten wachten.
Maar je hebt al die tijd natuurlijk wel wat om naar uit te kijken gehad.

Soms begon ik wel te twijfelen of ik niet naar andere speakers op zoek zou gaan vanwege lange wachttijd. Maar mijn huidige ATC SCM11's waren in de tussentijd zeker geen straf.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

Matthijs1973

#20135
De Nad M10 heeft plaats gemaakt voor de Nad M33. Puur optische gezien al weer een stap voorwaarts  ;D komende vakantiedagen eens lekker luisteren en ontdekken. Tevens weer een aanleiding om eens serieus naar een mooi audiomeubel te kijken, blijft lastig (en dan heb ik het niet eens over de discussies met vriendin over de vormgeving)




NAD M33 // NAD C588 // NAD C568 // Harbeth SHL5plus xd // AudioQuest Niagara 1200

scoc

Quote from: Matthijs1973 on September 21, 2021, 19:09:35
De Nad M10 heeft plaats gemaakt voor de Nad M33. Puur optische gezien al weer een stap voorwaarts  ;D komende vakantiedagen eens lekker luisteren en ontdekken. Tevens weer een aanleiding om eens serieus naar een mooi audiomeubel te kijken, blijft lastig (en dan heb ik het niet eens over de discussies met vriendin over de vormgeving)

En dan heb je een Sony die met zijn PS5 zijn eigen design taal heeft zodat deze eigenlijk nergens anders bij past  ;)
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

Matthijs1973

Quote from: scoc on September 21, 2021, 20:02:11
En dan heb je een Sony die met zijn PS5 zijn eigen design taal heeft zodat deze eigenlijk nergens anders bij past  ;)
ja dat is wel een dingetje. Ik kijk eerst even naar zwarte faceplates, aan de andere kant, de platenspeler heeft ook een witte basis. Je blijft bezig  :D
NAD M33 // NAD C588 // NAD C568 // Harbeth SHL5plus xd // AudioQuest Niagara 1200

BJF

Vorige week kreeg ik een setje Archidio Little/Ones MK2 thuisbezorgd door een van de Chrissen, topservice dus.
Ik houd van eenvoud, vandaar gekoppeld aan een Chromecast Audio.
Gisteren voor het eerst beluisterd in een testopstelling. Ben onder de indruk, zo klein en dan zo presteren :clapping:
NAD M10 V2
Elac FS247

B-art

#20139
Silent Angel Bonn N8. Moet nog wachten op extra netwerkkabel via audiophonics. Komt morgen
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

B-art

#20140
Deze
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

jahtari

Quote from: B-art on September 28, 2021, 19:56:17
Silent Angel Bonn N8. Moet nog wachten op extra netwerkkabel via audiophonics. Komt morgen
En, is het alsof een gordijn open getrokken werd?  :pompom:
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

B-art

#20142
Ha moet ik nog meemaken. Ik had een switch nodig voor meerdere aansluitingen dus dan maar een zgn audiofiele
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

B-art

SA alweer teruggestuurd. Zonder klinkt beter
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Hannibal_

Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

fugazi_2009

De MSB The Analog DAC staat hier intussen al weer een dikke week te spelen.



En deze vervolgens met een Tellurium Q Silver Diamond USB kabel met de Melco verbonden.



Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Xander32

Silver Diamond, echt 🤔  😄

Ze dachten bij Tellurium vast "bij AQ hebben ze al jaren een usb Diamond genaamd, laten we de onze dan maar Silver Diamond noemen", dat pretendeert toch weer iets extra's te hebben t.o.v. die stakker van AQ 🤓 En dat geeft ruimte naar de toekomst, met een Golden Diamond, een Platium Diamond, ...




Quote from: fugazi_2009 on October  5, 2021, 22:05:14
De MSB The Analog DAC staat hier intussen al weer een dikke week te spelen.



En deze vervolgens met een Tellurium Q Silver Diamond USB kabel met de Melco verbonden.



Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Richi

Een Philips X2HD hoofdtelefoon die fantastisch klinkt op de Naim Atom Headphone Edition. De AKG K702 is naar de werkkamer verhuisd.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

jahtari

Quote from: Xander32 on October  6, 2021, 06:33:00
Silver Diamond, echt 🤔  😄

Ze dachten bij Tellurium vast "bij AQ hebben ze al jaren een usb Diamond genaamd, laten we de onze dan maar Silver Diamond noemen", dat pretendeert toch weer iets extra's te hebben t.o.v. die stakker van AQ 🤓 En dat geeft ruimte naar de toekomst, met een Golden Diamond, een Platium Diamond, ...
Je bent de Diamond Diamond vergeten.  :D

Mooiste naam vind ik toch wel de "grand illusion" kabel die ooit op dit forum te koop was.  :D
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Peerless Monster

Quote from: jahtari on October  6, 2021, 08:07:16
Je bent de Diamond Diamond vergeten.  :D

Mooiste naam vind ik toch wel de "grand illusion" kabel die ooit op dit forum te koop was.  :D

De Zogenaamde Diamond SE of Diamond ES of de Diamond II
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler