Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Started by Peerless Monster, April 8, 2006, 12:34:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

B-art

#18500
Limetree bridge (Lindemann) van Bjorn, BB&G.

Nu deze Roon ready is gaat deze de laptop vervangen en de Musical Fidelity v-link 192+ (een door de groef audio met tentlabs klokjes geüpgrade versie). Klinkt allemaal erg mooi, maar ga nu voor het gemak van de iPad, limetree bridge (endpoint Roon) en dac. De laptop wordt een Roon server. De v-link gaat in de verkoop.

Komt dinsdag binnen.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

mcintoshfan

McIntosh c2500
McIntosh mc500

En vandaag opgehaald, deze platenspeler   
(mist alleen de originele headshell, dus als iemand de gouden tip kan geven,graag) maar tot zover ben ik helemaal .... :yinyang:

Kenwood L07d / Denon Pma-S1 / Denon Da-S1 / Focal Electra 905 / Lowther bicor 200 Pm7A

Nahpets

Wat zal dat mooi staan, een set met ballen.

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

mcintoshfan

#18503
Thnx ja de Kenwood heeft eerst een onderhoudsbeurt nodig.
De bankrekening is ook een stuk gekrompen  :o
Kenwood L07d / Denon Pma-S1 / Denon Da-S1 / Focal Electra 905 / Lowther bicor 200 Pm7A

BenW

De AURALiC Altair  :headbanging: ( AURALiC Mini en SBooster gaan de verkoop in)
Arcam AVR550, Samsung 65QN93B, PS5 Disk Edition, Dune HD Real Vision 4K met iFi iPower X, Apple TV 4K (3rd generation), Auralic Altair G1, B&W CM10s2, B&W M1 Mk2, CM Centre s2, SVS SB-2000 Pro en AudioQuest bekabeling.

mijkie

Mooie speler, ook een tijd mee gespeeld !

Net weggedaan voordat er roomcorrection in de software werd geïmplementeerd [emoji22]

Geniet ervan !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Raphie

#18506
KEF LS50 Wireless + REL T7i  :headbanging:
Bronnen zijn Tidal en Synology via Roon
De bijbehorende KEF stands staan nog in backorder

JBL PRX Power!

mijkie

ook mooie set !!

van het weekeinde nog naar de Kef wezen kijken, heb het bij kijken gelaten  ;D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Raphie

Ja, vrouw wilde iets met kleinere voetprint en ik wel iets moois. Geluid is super, samen met de Syno en Roon wel een setje van dik 5k€ maar dan heb je ook wat. De T7i is echt waanzinnig.
JBL PRX Power!

Xander32



Een magische speler  ;D

Quote from: BenW on June 16, 2019, 09:36:36
De AURALiC Altair  :headbanging: ( AURALiC Mini en SBooster gaan de verkoop in)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Een Audiolab loopwerk (2e handsje van 1 maand oud) en Furutech kabels om hem aan te sluiten (demo netsnoer en demo digi coax).




Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

BenW

Quote from: Xander32 on June 16, 2019, 12:31:05


Een magische speler  ;D

Mee eens! Ben er helemaal ondersteboven van!
Arcam AVR550, Samsung 65QN93B, PS5 Disk Edition, Dune HD Real Vision 4K met iFi iPower X, Apple TV 4K (3rd generation), Auralic Altair G1, B&W CM10s2, B&W M1 Mk2, CM Centre s2, SVS SB-2000 Pro en AudioQuest bekabeling.

BenW

Quote from: mijkie on June 16, 2019, 09:38:14
Mooie speler, ook een tijd mee gespeeld !

Net weggedaan voordat er roomcorrection in de software werd geïmplementeerd [emoji22]

Geniet ervan !

Dank je, en zeker een mooie speler!
Heb alleen een isseu i.c.m. de Marantz SR7011, de afstandsbedieningen reageren beide op beide apparaten  >:(
Arcam AVR550, Samsung 65QN93B, PS5 Disk Edition, Dune HD Real Vision 4K met iFi iPower X, Apple TV 4K (3rd generation), Auralic Altair G1, B&W CM10s2, B&W M1 Mk2, CM Centre s2, SVS SB-2000 Pro en AudioQuest bekabeling.

mijkie

Niet om te zetten naar andere frequentie ?

1 van beide apparaten zal die mogelijkheid, vast wel hebben
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

BenW

Quote from: mijkie on June 16, 2019, 13:21:25
Niet om te zetten naar andere frequentie ?

1 van beide apparaten zal die mogelijkheid, vast wel hebben

Dat ga ik nog uitzoeken, denk dat dit wel kan bij de Marants SR7011
Arcam AVR550, Samsung 65QN93B, PS5 Disk Edition, Dune HD Real Vision 4K met iFi iPower X, Apple TV 4K (3rd generation), Auralic Altair G1, B&W CM10s2, B&W M1 Mk2, CM Centre s2, SVS SB-2000 Pro en AudioQuest bekabeling.

pieper

Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

pacific

Quote from: Xander32 on June 16, 2019, 12:37:22
Een Audiolab loopwerk (2e handsje van 1 maand oud) en Furutech kabels om hem aan te sluiten (demo netsnoer en demo digi coax).



Heb je die toevallig in Nieuwkoop gekocht?

Sent from my COL-L29 using Tapatalk


fasteddie

Quote from: Raphie on June 16, 2019, 09:55:28
KEF LS50 Wireless + REL T7i  :headbanging:
Bronnen zijn Tidal en Synology via Roon
De bijbehorende KEF stands staan nog in backorder

Maar waar ga je de stands plaatsen of verhuist de woofer? :sigh:

B-art

Zo klinkt dat even lekker, limetree als endpoint Roon. Geïnstalleerd door Bjorn van BB&G. Helemaal top. Kabeltje van Ralf. Perfect.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Alex Groningen

Mooie aanwinst! Ook leuk dat het je gelijk zo goed bevalt.
Toevallig zit ik zelf te kijken naar de Limetree phono.

B-art

Beetje vergelijkbaar met de Lehmann blackcube die phono
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Maximus_Aurelius

Quote from: B-art on June 21, 2019, 19:11:24
Zo klinkt dat even lekker, limetree als endpoint Roon. Geïnstalleerd door Bjorn van BB&G. Helemaal top. Kabeltje van Ralf. Perfect.

Lindemann  :inlove:
De limetree doet mij denken aan mijn vorige Lindemann DAC, 24/192. Zelfde bouw en design.
Ik moest hem vastzetten ivm de kabel trok het hele grote apparaat  :D van het meubel. Kabel was zwaarder dan de DAC  ;D

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Alex Groningen

Dan weet ik bijna zeker dat hij mij goed zal bevallen.
De Lehmann namelijk ook gehad en deze beviel mij destijds erg goed.

Quote from: B-art on June 22, 2019, 15:26:48
Beetje vergelijkbaar met de Lehmann blackcube die phono

gizmo2

alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

Raphie

JBL PRX Power!