Author Topic: Wat is jouw laatste stereo - aanwinst  (Read 2528178 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline trigger__

Re: Wat is jouw laatste stereo - aanwinst
« Reply #18450 on: April 6, 2019, 18:56:59 »
inderdaad ik ben er erg blij mee ben overgestapt van een losse voor en eind versterker maar deze versterker klinkt prachtig en heeft ook nog de looks voor mij. Ik ga ook nog de st200 signature streamer erbij nemen om de set compleet te maken. Ik stream nu met een blusound node 2.

Ben ik ook van plan, alhoewel de Cambridge CXN V2 lovende reviews overal krijgt... misschien ga ik voor die gaan. Stream nu ook met een node 2

Offline pieper

• HT forum donateur
  • member
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 17
  • Een reboot in de morgen is een dag zonder zorgen
« Reply #18451 on: April 7, 2019, 07:35:50 »
Ben onlangs gestart met Roon en kan niet meer zonder.

Ik heb het een maandje geprobeerd, ik heb nauwelijks zelf muziek digitaal en ik stream van tidal dan is het eigenlijk niet meer dan een veredelde app en daarvoor vind ik het te duur.
Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

Offline B-art

« Reply #18452 on: April 7, 2019, 07:46:36 »
Okť, ja ik heb nog best veel cdís die nu geÔntegreerd zijn met Qobuz in Roon. Zijn nu een stuk toegankelijker. Daarnaast gebruik ik Roon remote om alles te bedienen.
stereo ► musical fidelity A5 integrated / A5 cd / A5 tuner ■ clearaudio emotion ■ benz micro ace HO ■ lenovo laptop met Qobuz sublime+ en roon ■ musical fidelity v-link 192+ ■ tentlabs b-dac mkII ■ dynaudio contour s3.4 ■ rel r505 ■ lehmann audio linear ■ hifiman sundara
home theatre ► oppo bdp-83 ■ samsung UE46D7000 isf
kabels ► audio note AN-La en AN-C ■ apogee wyde eye ■ oyaide tunami ■ qed ■ essential audio tools current conductor L ■ supra

Offline sultankat

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+16)
  • Total likes: 18
  • "leven en laten leven"
« Reply #18453 on: April 13, 2019, 20:40:57 »
Mytek Brooklyn DAC+

Het duurt even voordat ik alles doorhad. Studio materiaal en die kijken niet naar gemakkelijk gebruik. Het is een voorversterker, hoofdtelefoonversterker en preamp en kan ook MQA aan. Wonderdoosje.

« Last Edit: April 13, 2019, 20:45:39 by sultankat »
Musical Fidelity 6si versterker | Musical Fidelity M6scd cd-speler/dac | Logitech Squeezebox Touch + Teddy Pardo power supply | Mytek Brooklyn DAC+ en SBooster BOTW II | Audeze LCD-2 | Focus Audio FP88 SE Ebony speakers | Acoustic Zen Reference II XLR | Canare 4S11 luidsprekerkabels met Furutech FT-211 / FT-212 Gold | Van den Hul Digi Coupler | Siltech Classic Anniversary 330i RCA | NBS Signature III  en Furutech Alpha 3 en 3TS20 netkabels | Vibex power | Tabula Rasa

Offline B-art

« Reply #18454 on: April 13, 2019, 20:46:33 »
Beter dan jouw MF dac?
« Last Edit: April 13, 2019, 20:47:03 by B-art »
stereo ► musical fidelity A5 integrated / A5 cd / A5 tuner ■ clearaudio emotion ■ benz micro ace HO ■ lenovo laptop met Qobuz sublime+ en roon ■ musical fidelity v-link 192+ ■ tentlabs b-dac mkII ■ dynaudio contour s3.4 ■ rel r505 ■ lehmann audio linear ■ hifiman sundara
kabels ► audio note AN-La en AN-C ■ apogee wyde eye ■ oyaide tunami ■ qed ■ essential audio tools current conductor L ■ supra

Offline Sirius666

« Reply #18455 on: April 13, 2019, 22:45:59 »
Mytek Brooklyn DAC+

Het duurt even voordat ik alles doorhad. Studio materiaal en die kijken niet naar gemakkelijk gebruik. Het is een voorversterker, hoofdtelefoonversterker en preamp en kan ook MQA aan. Wonderdoosje.

Minus de voorversterker of preamp dan nog even :D

Edit: ik miste al wat maar moest het ff opzoeken, phono preamp.

Mooie aankoop iig!
« Last Edit: April 13, 2019, 22:51:15 by Sirius666 »

Offline BJF

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Total likes: 62
  • Stadjer
« Reply #18456 on: April 14, 2019, 22:38:37 »
Een miskoop... Set Adam T7V actieve studiomonitoren gekocht, on line.
Uit de verzenddoos leken de originele verpakkingen al eerder open geweest. Van in elk geval een speaker weet ik het zeker, scheurtjes in de speakerhoes. Die speaker werkte bovendien niet, geprobeerd met verschillende bronnen en kabels.

Niet netjes dat je als shop iets als nieuw verkoopt wat het niet is. En nog kapot ook. Wellicht zou ik geruild hebben, maar ik vertrouw deze zaak niet meer. Bah.
Er gaat niets boven Groninger koek

| ASAT |

Offline Soundsgood

• New member
  • *
  • Total likes: 4
  • Where words fail, music speaks.
« Reply #18457 on: April 17, 2019, 07:53:43 »
Mytek Brooklyn DAC+

Hij staat alweer te koop zie ik? Beviel toch niet?
Harbeth M30.1 | Luxman L-505uX | Luxman DA-06 | Antipodes EX

Offline Raphie

• Forever Addicted
  • Trade Count: (+23)
  • Total likes: 265
  • Been there, Done that...
« Reply #18458 on: April 17, 2019, 15:33:38 »
Na lang beraad toch eerst maar de huiskamer set weer op orde gebracht.
Het volgende is besteld:

1 set KEF LS50 Wireless Titanium
1 set KEF Performance Speaker Stand (PAIR) Kleur: Titanium Grey
1 Tma audio Contrabasso Subwoofer High Gloss Black
1 Audioquest Black lab 3.0 subwooferkabel

hiermee kan zowel de TV als alle BT devices als alle streaming services worden voorzien van 2.1 geluid.
leek me wel een mooie minimalistische oplossing

JBL PRX Power!

Offline sultankat

• HT forum legend group
  • Total likes: 18
  • "leven en laten leven"
« Reply #18459 on: April 17, 2019, 17:48:16 »
Hij staat alweer te koop zie ik? Beviel toch niet?

Beslist wel: wonderdoos! Ik moet alleen geld vrijmaken voor een Innuos streamer met voeding. En dat kost een paar centen....vandaar deze scherpe prijs voor deze wondermooie dac met nog veel meer aan boord.
Musical Fidelity 6si versterker | Musical Fidelity M6scd cd-speler/dac | Logitech Squeezebox Touch + Teddy Pardo power supply | Mytek Brooklyn DAC+ en SBooster BOTW II | Audeze LCD-2 | Focus Audio FP88 SE Ebony speakers | Acoustic Zen Reference II XLR | Canare 4S11 luidsprekerkabels met Furutech FT-211 / FT-212 Gold | Van den Hul Digi Coupler | Siltech Classic Anniversary 330i RCA | NBS Signature III  en Furutech Alpha 3 en 3TS20 netkabels | Vibex power | Tabula Rasa

Offline BJF

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Total likes: 62
  • Stadjer
« Reply #18460 on: April 18, 2019, 19:41:52 »
Een miskoop... Set Adam T7V actieve studiomonitoren gekocht, on line.
Uit de verzenddoos leken de originele verpakkingen al eerder open geweest. Van in elk geval een speaker weet ik het zeker, scheurtjes in de speakerhoes. Die speaker werkte bovendien niet, geprobeerd met verschillende bronnen en kabels.

Niet netjes dat je als shop iets als nieuw verkoopt wat het niet is. En nog kapot ook. Wellicht zou ik geruild hebben, maar ik vertrouw deze zaak niet meer. Bah.
Bij een andere zaak een set Pioneer S-DJ80X tweedekansjes gekocht. Log, lelijk en tijdelijk, dus goedkoop. Even kijken (luisteren) hoe dit bevalt, kan in elk geval muziek luisteren 😉
Er gaat niets boven Groninger koek

| ASAT |

Offline seagull

• HT forum donateur
  • Junior member
  • Total likes: 4
  • You don't need eyes to see. You need vision.
« Reply #18461 on: April 19, 2019, 09:17:50 »
Gekocht op men 16de.  :smile: Met de opbrengst van mijn vakantiewerk vanaf mijn 12de.
Toen had ik Technics SB-7000 Linear Phase speakers. Jammer genoeg al lang geleden verkocht wegen te groot voor de woonkamer.
Sinds vorig weekend zijn de Technics SB-7000 Linear Phase speakers terug.
Gevonden in de buurt van Essen in Duisland via eBay.

De Opticons zullen binnen afzienbare tijd verhuizen.
Livingroom LG OLED 55C7V - NAD T 777 v3 - 2x Dali Rubicon LCR, Dali Fazon LCR, 2x Dali Fazon SAT, SVS SB-4000 Kitchen Bluesound Pulse soundbar Desk RPi 3, 7" touchscreen, Pro-Ject Pre Box S2 Digital, Aune X7s class A amp - MrSpeakers Ether C Flow  Bedroom RPi 3, Allo BOSS DAC, Creative Inspire T12 Bathroom Sonos Play:1 Office 2x Sonos Play:1 Subscriptions Roon lifetime - Tidal HiFi - Netflix Ultra HD - Amazon Prime

Online KillerbeeNL

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+4)
  • Total likes: 92
  • Mijn grenzen opzoeken , en deze toepassen
« Reply #18462 on: April 19, 2019, 19:34:59 »
Sinds vorig weekend zijn de Technics SB-7000 Linear Phase speakers terug.
Gevonden in de buurt van Essen in Duisland via eBay.

(Image removed from quote.)

De Opticons zullen binnen afzienbare tijd verhuizen.
prachtig spul !!
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Offline mondiaal

« Reply #18463 on: April 20, 2019, 00:53:12 »
Na lang beraad toch eerst maar de huiskamer set weer op orde gebracht.
Het volgende is besteld:

1 set KEF LS50 Wireless Titanium
1 set KEF Performance Speaker Stand (PAIR) Kleur: Titanium Grey
1 Tma audio Contrabasso Subwoofer High Gloss Black
1 Audioquest Black lab 3.0 subwooferkabel

hiermee kan zowel de TV als alle BT devices als alle streaming services worden voorzien van 2.1 geluid.
leek me wel een mooie minimalistische oplossing

Mooie set....is een idee .

Offline Stef

« Reply #18464 on: April 21, 2019, 10:30:38 »
Auralic Aries G1 streamer (besteld).
- Dedicated home theatre 5.1.4: Anthem AVM 60, Anthem PV5 (atmos in ceiling speakers), Chord Electronics SPM 603 & SPM 650 (fronts en rear surrounds), Oppo 203, Dune Solo 4k, ProAc response D18, D Monitor center, D1, Klipsch Atmos in ceiling en JL Audio e112 sub, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, Epson TW9300, Xtrem Screen 0.9 (2.40m breed).
- Hifi: Harbeth m 30.1, Skylan stands, Sugden A21SE, Chord Electronics DAVE & Hugo M-Scaler, Auralic Aries G1,ProAc and Nordost cables.

Offline B-art

« Reply #18465 on: April 21, 2019, 10:49:55 »
Mooie streamer, je hebt alleen nog wel een nas of harde schijf nodig voor je cd collectie. Wat mij elke keer wel opvalt aan die streamers is de lege doos, er zitten nauwelijks componenten in.

Online genesis

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+4)
  • Total likes: 281
  • I love the HTforum
« Reply #18466 on: April 21, 2019, 11:38:41 »
JBL Charge 4 Bluetooth speaker,  gebruik ik voor muziek in park ,  of met kamperen voor muziek en in de tent als we film kijken met de beamer

Goed geluid, ik luister overwegend klassiek, maar ook jazz, blues en popmuziek.

Heel redelijke weergave (+/-10 uur op een acculading), stuk beter en krachtiger dan zijn voorganger de charge 3 die ik tegen vind vallen en niet gekocht zou hebben

De charge 4 kost 3 tientjes meer dan de charge 3

Genesis
Carpe Diem

Offline Leeuwarden

« Reply #18467 on: April 21, 2019, 16:09:12 »
Auralic Aries G1 streamer (besteld).

Ik heb afgelopen vrijdag eentje bij Wifimedia opgehaald en gelijk even 5 minuten geluisterd naar de Ki3 of zoiets met basextensie...

Offline gizmo2

« Reply #18468 on: April 22, 2019, 11:06:23 »
Heed luna pre + Q-psu power supply.
klein apparaatje maar klinkt o zo fijn.....

« Last Edit: April 22, 2019, 11:08:03 by gizmo2 »
raspberry pi 3b - allo isolator - allo kali reclocker, Heed luna pre + Q-psu power supply, Sphinx project twelve mono blocks,  Audio-GD NFB-1 (2015) Balanced Sabre Dac,  Spendor SP7/1 speakers