Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Started by Peerless Monster, April 8, 2006, 12:34:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Audio addict

Nice man  O0

Welke heb je gehaald ?
Heb zelf ook twee weken geleden Dali bookshelf speakers gekocht zodat ik een stereo setje in de slaapkamer heb. Mooi open en helder geluid. Ze moesten een tiental uur inspelen maar nu komen ze al een beetje los. De bass is best toe genomen.
Marantz PM7005 - Marantz CD6006 - KEF R3 - REL S510 - DALI M601 Stands - AC Infinity Aircom T8 - Audioquest - Addictive Sound Acoustic Panels.

astrobart

helicon 300, mooie dingen ook. ik zoek eigenlijk nog de orginele stands en dan mogen ze blijven wat mij betreft.  ik heb ook nog een optie op een set vloerstaanders (geen helicon maar een zwarte vierkante variant) wellicht voor erbij achter. ik weet het niet. voor film wel eigenaardig ok denk ik ;D

DofN

De MK2? Zijn zeker fraaie monitoren, mooi afstraalgedrag ook. Ik heb ze thuis gehad (A)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

MartijnR

Dynaudio X18 via het forum tweedehands aangeschaft. Aangesloten op bluesound powernode 2i.

Luka bloom is op het moment aan het spelen
Ls'en staan nu al weer wat verder naar voren. Heb nog een stel stands die ik eventueel kan neerzetten.

Martijn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

astrobart

Quote from: doorofnight on March 26, 2020, 15:58:00
De MK2? Zijn zeker fraaie monitoren, mooi afstraalgedrag ook. Ik heb ze thuis gehad (A)

het zijn de mk2 idd, met die enorme terminals aan de achterzijde :alien:

Cyrus·

Set Canare 4s11 luidsprekerkabel van een forumgenoot (ze zijn nog per post onderweg).
Groeten,
Edwin

eduard

Gisteren ontvangen Topping D90 DAC

DofN

Quote from: astrobart on March 26, 2020, 18:08:42
het zijn de mk2 idd, met die enorme terminals aan de achterzijde :alien:

Mooie aanschaf. Veel plezier ermee.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

astrobart

ik heb er mijn sa ppa1200 aan vast geknoopt. die lust ze wel rauw
:pompom: :pompom: :pompom:

jahtari

Quote from: astrobart on March 27, 2020, 09:24:02
ik heb er mijn sa ppa1200 aan vast geknoopt. die lust ze wel rauw
:pompom: :pompom: :pompom:
Dat mag ik hopen.  :D
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Mediator

#18860
Een Rega RP10. Vormt tezamen met mijn ios een mooie tegenhanger voor de Isis CD speler.


Hannibal_

Quote from: Mediator on April  1, 2020, 19:49:50
Een Rega RP10. Vormt tezamen met mijn ios een mooie tegenhanger voor de Isis CD speler.



Hallo kroket, zeggen de zuiderburen dan uit verbazing!

Mooooi man!
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

Leeuwarden


dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Leeuwarden

Quote from: dre73 on April  2, 2020, 20:17:30
Ik ben benieuwd!

Ga er nog een kastje omheen maken. En als er verder geen gekke dingen gebeuren mag ie gaan wonen voor mijn Brooklyn+ dac.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Leeuwarden

Ja, half uurtje. Eerste indruk is dynamisch, mooie soundstage. Maar moet er nog eens goed voor van zitten...

Mediator

Quote from: Hannibal_ on April  1, 2020, 19:59:44
Hallo kroket, zeggen de zuiderburen dan uit verbazing!

Mooooi man!

Ja dit is inderdaad mooooi!

addesmo

Quote from: MartijnR on March 26, 2020, 17:31:50
Dynaudio X18 via het forum tweedehands aangeschaft. Aangesloten op bluesound powernode 2i.

Luka bloom is op het moment aan het spelen
Ls'en staan nu al weer wat verder naar voren. Heb nog een stel stands die ik eventueel kan neerzetten.

Martijn

Ik heb ze ook in mijn tweede setup. Zou ze zo ver mogelijk van de wand zetten! Of heb je de pluggen in de poort?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Stef

Had zin in iets nieuws tijdens de lockdown periode: Audeze LCD-1.  Vandaag ontvangen en echt'n geweldig ding voor de $. Portable, licht, mooie case erbij....en klinkt super.  30 dagen retour mogelijk maar is een keeper.
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

MartijnR

Quote from: addesmo on April  3, 2020, 10:53:06

Hai, ik heb de luidsprekers op het randje van het meubel gezet. De foampluggen heb ik er ook inzitten. Binnenkort weer eens zonder pluggen testen.

Kan eventueel ook nog stands gebruiken.

Martijn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

astrobart

Quote from: astrobart on March 27, 2020, 09:24:02
ik heb er mijn sa ppa1200 aan vast geknoopt. die lust ze wel rauw
:pompom: :pompom: :pompom:
tja en dan zet de fase er niet goed op blijkt nu.



dus nu WOW dit gaat een hele lange luistertest worden.  ik vond hdt geluid wel mooi, maar stereo viel eigenlijk aleen bij hele fanatieke stereo opnames op bij mij. nu dus wel even anders.  deze hebben wel echt een heel mooi beeld zeg.

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Sk

Quote from: beunky on April  9, 2020, 14:57:06
Kon deze niet laten lopen:



:o 153 cd's daar kun je een lange tijd volop van genieten!
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

beunky

#18874
Zeker, alleen al het rippen naar mijn NAS gaat een flinke hoop tijd kosten.
En dan heb ik nog drie boxen liggen waar ik ook nog mee bezig ben om te rippen:







Ik koop te graag en te veel cd's ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"