Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Started by Peerless Monster, April 8, 2006, 12:34:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

gizmo2

Quote from: sultankat on July 22, 2019, 15:03:50
Een Gato DIA 250S met ingebouwde dac
Prachtig apparaat en wat een design! echt Mooi....om van te likkebaarden.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 6.1 met Tapatalk

alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

B-art

musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Jack_D

Een lineaire voeding voor mijn Blu-Tooth transmitter en afgeschermde kabels ervoor.......
Klinkt net ff iets beter dan de 5Volt voeding aftakken van de USB poort van de TV.
Net wat minder achtergrond ruis bij stilte passages en stukken met een laag muziekvolume.

Nahpets

Quote from: sultankat on July 22, 2019, 15:03:50
Een Gato DIA 250S met ingebouwde dac

Leuk spul.ik heb (bijna dan, geen S versie) dezelfde gehad. Hele fijne afstandsbediening ook, precies het goede gevoel bij de volumeregeling.

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

sultankat

Quote from: Nahpets on July 22, 2019, 22:35:01
Leuk spul.ik heb (bijna dan, geen S versie) dezelfde gehad. Hele fijne afstandsbediening ook, precies het goede gevoel bij de volumeregeling.
Bij de S-versie is er het nodige "verbeterd/aangevuld". "Leuk" is een understatement: het is een rib uit mijn lijf...
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Stef

AudioQuest Dragonfly Cobalt.  Een heel leuk ding....plug & play en klinkt lekker.  Mooi voor tijdens de vakantie en tijdens het uitlaten van de hond  ;D.  Heb ook een Mojo/Poly die geluidstechnisch superieur zijn via SD Card/Wifi maar imo is de Cobalt beter tov Bluetooth Mojo/Poly (en Mojo al dan niet met Poly is toch extra 'bulk' in je broekzak).
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

JunkO

#18557
Quote from: Jack_D on July 22, 2019, 21:14:44
Een lineaire voeding voor mijn Blu-Tooth transmitter en afgeschermde kabels ervoor.......
Klinkt net ff iets beter dan de 5Volt voeding aftakken van de USB poort van de TV.
Net wat minder achtergrond ruis bij stilte passages en stukken met een laag muziekvolume.

Toevallig, die Weiliang ben ik ook naar aan het kijken voor mijn Android tv box.
Is er nog een reden dat je voor deze bent gegaan in plaats van een meer gangbare Ifi iPower die ongeveer hetzelfde kost (om een voorbeeld te noemen)?
Primare A30.1 MKII | ELAC 512 JET | Marantz HD-DAC1 | BeyerDynamic DT880 Edition 600 Ohm |  Yamaha WXAD-10 streamer + iFi Audio iPower | Van Damme Hifi Series | Ghentaudio + Tara Labs interlinks

CZ79

Een paartje Scansonic MB 2.5's. Bizar wat een geluid en wat een ruimte! :clapping:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

CZ79

Meer een side grade want de Masters zijn ook heel erg goed, maar dit is vooral heel erg anders en sluit wellicht wat beter aan bij mijn voorkeur :clapping:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Jack_D


Had ook een lineaire voeding voor een "DAC projectje" waar ik een poosje geleden meer bezig was en heb in mijn Blu-ray speler, versterker en oude Marantz speler ook een lineaire voeding zitten. Vind er een bepaalde rust in zitten tegen over een geschakelde voeding. Al kan vandaag de dag een goed ontworpen geschakelde voeding ook best een schone voeding leveren....


Dus het is uiteindelijk persoonlijke voorkeur, beter in ieder geval dan een doorsnee muurstekker voedingkje of de 5V voeding van de USB poort van je(mijn)tv....



Quote from: JunkO on July 30, 2019, 11:23:55
Toevallig, die Weiliang ben ik ook naar aan het kijken voor mijn Android tv box.
Is er nog een reden dat je voor deze bent gegaan in plaats van een meer gangbare Ifi iPower die ongeveer hetzelfde kost (om een voorbeeld te noemen)?

5061

Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

AudioEnZo

Quote from: 5061 on August  3, 2019, 19:48:17
Voor 'n kuis naaldje.
Moest hier wel even voor googelen, maar werkt wel erg fraai: https://youtu.be/MMmPGExGQfY

5061

Werkt super, kan het iedereen aanbevelen. Kost wat meer maar je hebt ook meer. Beste oplossing voor een schone naald.
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

Peerless Monster

#18565
Waar koop je de st-50?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

5061

Beter Beeld en Geluid bij Jan Verlegh
Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

Bas Akkerman

Quote from: 5061 on August  4, 2019, 13:47:38
Beter Beeld en Geluid bij Jan Verlegh
Die prijs viel me alleszins mee. Sowieso wel benieuwd naar die elementen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

Maakte de tip altijd schoon met wat spiritus. Even erin laten staan en klaar.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Rowdy

#18569
 Maak de tip schoon met een spons van Mr. Pröper.

Peerless Monster

Quote from: Rowdy on August  4, 2019, 15:22:48
Maak de tip schoon met een spons van Mr. Pröper.

Yup. Doe ik ook Jan. 😋
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

5061

Grimm - Linn - Oppo - Nessie Vinylmaster - Tidal Master

Staaled

Ik gebruik al een tiental jaar Onzow Zerodust.
Werkt vergelijkbaar. Erg fijn. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Graphtuner

Quote from: 5061 on August  3, 2019, 19:48:17
Voor 'n kuis naaldje.

ik heb het vergelijkbare van audio technica

Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Martin!!!

Beide verpriced naar mijn idee, kijk eens naar Bergeon 6033 €9 voor meer dan 1 mensen leven. Zit dan welliswaar niet in en kekkuh doosje....
mainly British stuff