Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Started by Peerless Monster, April 8, 2006, 12:34:24

Previous topic - Next topic

PatrickP and 4 Guests are viewing this topic.

Xander32

Gefeli, veel plezier ermee 👍🏻. Dat zal mede afhangen van de gebruikersvriendelijkheid van het apparaat; hoe staat het daarmee gesteld?

Quote from: pieper on May  2, 2019, 21:27:53
Een Atoll st 200 signature streamer Klinkt prima en staat mooi met de versterker van atol die ik al had.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JunkO

Een Metrum Acoustics Quad NOS Mini DAC met losse Octave 7a voeding :inlove: :



Primare A30.1 MKII | ELAC 512 JET | Marantz HD-DAC1 | BeyerDynamic DT880 Edition 600 Ohm |  Yamaha WXAD-10 streamer + iFi Audio iPower | Van Damme Hifi Series | Ghentaudio + Tara Labs interlinks

pieper

Quote from: Xander32 on May  3, 2019, 06:02:00
Gefeli, veel plezier ermee 👍🏻. Dat zal mede afhangen van de gebruikersvriendelijkheid van het apparaat; hoe staat het daarmee gesteld?

Da app is niet zo goed als die van blussound maar prima bruikbaar.
Wat elektrische dingen en wat dingen waar geluid uitkomt

remco320

Een paartje Kef IQ1 als vervanging van de Boston Acoustics A26. Het grote voordeel is de basreflex aan de voorkant, waardoor ik minder reflectie op de achterwand, helaas kunnen de speakers niet op een stand ivm jonge jongens..

Wel eens geprobeerd, maar staan dan teveel in de loop in de kamer, waardoor ik het te gevaarlijk vind. Op deze manier klinkt het nog steeds heel behoorlijk.

Wat me vooral opvalt is dat de Kef's een veel duidelijker verschil laten horen tussen de verschillende bronnen (CD/ LP/ Stream) en de opname kwaliteit. Bij de Bostons klonk alles lekker, maar achteraf wel wat warm/ wollig. Met de Kefs merk ik dat sommige dingen van Spotify echt om te janken zijn, terwijl andere opnames juist veel beter doorkomen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

vintzend

Vandaag de Bluesound Pulse Mini 2i opgehaald bij Wilbert in Utrecht.

Nooit heel tevreden geweest over de Yamaha Restio ISX-18D (MusicCast) als speaker in mijn slaapkamer (en eerlijk gezegd ook niet echt als wekkerradio, vanwege het vreemde display). Daarnaast ben ik een groot Bluesound fan sinds ik de NAD C368 heb, dus moest er toch maar eens van komen.

Hopelijk doet deze aanvulling mijn Squeezebox Touch en Radio combi van een paar jaar terug wel vergeten.
Panasonic TX-P42G30 plasma TV | NAD C368 (incl BluOS streamer & 4k HDMI modules) | Neat Acoustics Motive SX2 | Tangent EXEO CDP | Panasonic DMP-BDT381 bluray | Nikkei ND210H DVD (regio-vrij)
Bluesound Pulse Mini 2i | Yamaha MusicCast ISX-18D | Amazon Echo Dot | Sony NW-A45 walkman | B&W PX

PatrickP

Isotek stekkerblok. Opgeduikeld in de verkoopsectie van dit forum.

Aangesloten en klinkt in ieder geval niet slechter. Een keer op een regenachtige dag luisteren of ik het verschil ook kan horen...
Audiogenot voortkomend uit een bouillabaise met ingrediënten van Hegel, Focal, Moon, Vpi, Creek, Denon, AudioQuest, Isotek, Grado, Ortofon, Hana, Benz Micro, Siltech, Tellurium Q en John van Gent. Foto's: https://www.instagram.com/patrickput/

B-art

Deze dus, ziet er mooi uit
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

PatrickP

Audiogenot voortkomend uit een bouillabaise met ingrediënten van Hegel, Focal, Moon, Vpi, Creek, Denon, AudioQuest, Isotek, Grado, Ortofon, Hana, Benz Micro, Siltech, Tellurium Q en John van Gent. Foto's: https://www.instagram.com/patrickput/

Roeru117

Mooi blok. Komt me ergens bekend voor  :P
ROON - NAD M33 - Monitor Audio Platinum 100 3G - Rythmik E15HP - Nvidia Shield TV Pro - LG OLED65G1 - LHY Audio SW6-SFP - Audioquest - Isotek - Tellurium Q

Raphie

REL T7i voor bij mijn KEF LS50 Wireless
JBL PRX Power!

Stef

Na trade in van mijn Sugden sinds een week in huis: Chord Electronics Etude amp (met trio DAVE, M-Scaler en Etude is de set nu compleet).
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

pacific

#18486
Van de week een Yamaha GT2000 platenspeler opgehaald. Dat is de top van Yamaha gemaakt samen met oa Micro Seiki en Victor die de motor levert. Deze speler weegt bijna 30kg. Het plateau alleen al 6kg. Er kan ook een plateau op van 18kg. De platenspeler was in mindere staat helaas gelukkig was de prijs ernaar.

Deze wordt nu uit elkaar gehaald en opnieuw gefineerd en in elkaar gezet. De armlift wordt gerepareerd. Tevens mist er een onderdeel bij het plateau waarmee je de snelheid kan zien deze krijg ik gratis van een anerikaanse Forum genoot die deze speler ook heeft.

Hij wordt gefineerd in walnoot zoals de laatste foto.

Sent from my COL-L29 using Tapatalk

sultankat

bloedmooi, vooral die laatste foto....
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

pacific

Quote from: sultankat on June  2, 2019, 20:35:41
bloedmooi, vooral die laatste foto....
Ja die kleur is echt top. Ben ook erg benieuwd.

Sent from my COL-L29 using Tapatalk


Roger Black

Old school een CD speler gekocht. Wel leuk om weer cd's aan te zetten.

Sony cdp-xe900

frits marantz

Paartje zeer mooie en goed klinkende IMF-ALS-40II.

Marino

Nice, ik heb sinds 1,5 maand ook een set alhoewel optisch iets minder mooi klinkt het heerlijk!
Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720
Versterking: Wadia  Powerdac 151
Luidsprekers: IMF CM2

frits marantz

Ja, ik vond in mijn jeugd in de 70-er jaren de opengewerkte 3-D tekeningen van de transmission lines zeer mooi, maar had ze nog nooit gehoord. Tot ik vorige week donderdag deze set kon aanschouwen en beluisteren. Ik was gelijk verkocht en de speakers ook. Heb er een flink eind voor moeten rijden vanuit Groningen naar Apeldoorn, maar het was elke kilometer waard. Ik ben erg blij mee.

Het maakt mij nu nog nieuwsgieriger naar de TLS 50. Ik hoop nog iemand te vinden hier in het Noorden om er eens naar te kunnen luisteren.

Thanatos

Ik zou dan voor een setje TLS80. De 50 vond ik tegenvallen. De TLS80 een waar feestje  :D

frits marantz

Quote from: Thanatos on June  3, 2019, 22:01:08
Ik zou dan voor een setje TLS80. De 50 vond ik tegenvallen. De TLS80 een waar feestje  :D

Heb al vaker wat gelezen dat de 50 en de 40 elkaar niet veel ontlopen. Maar zou het graag nog eens ervaren. De 80 is voor mij toch echt te groot in mijn luisterruimte.

PatrickP

De overnamekas is weer helemaal leeg!  :(

Wel een mooie upgrade in de vorm van de AudioQuest Castle Rock speaker kabels gescoord. Wederom dankzij dit forum...  :clapping:
Audiogenot voortkomend uit een bouillabaise met ingrediënten van Hegel, Focal, Moon, Vpi, Creek, Denon, AudioQuest, Isotek, Grado, Ortofon, Hana, Benz Micro, Siltech, Tellurium Q en John van Gent. Foto's: https://www.instagram.com/patrickput/

Maximus_Aurelius

#18496
Twee maal Akoestische panelen van Boldz speciaal op stand laten maken. Afmeting is 120 cm x 60 cm x 8

Boldz AcoustiPanelz twee stuks. Kleur is lichtgrijs.Dubbelzijdig afgewerkt  ;D



Ideaal en makkelijk te verplaatsen  :pompom:
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Marco66

Voor in de nieuwe woonkamer, leuke mini set bestaande uit de Pro-ject Pre Box S2 Digital en Amp Box S2.



Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

mijkie

Quote from: Marco66 on June 12, 2019, 18:49:52
Voor in de nieuwe woonkamer, leuke mini set bestaande uit de Pro-ject Pre Box S2 Digital en Amp Box S2.





leuke dingetjes zijn dat, ben benieuwd hoe dat klinkt !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Marco66

Quote from: mijkie on June 12, 2019, 18:50:58
leuke dingetjes zijn dat, ben benieuwd hoe dat klinkt !

Ik ook haha, erg benieuwd naar de combi met de Aurum Cantus V2M.
Afwerking is erg fraai ieg!
Bizar hoeveel techniek er past in zo'n klein kastje en eindversterker idem.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch