CineBasement kelder HT, eindelijk 4K!

Started by cinebasement, April 6, 2006, 21:31:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirc

Ziet er super uit!

Mocht ik ooit ergens een kelder over hebben geef ik je wel een belletje ;)

LittleNinja

Misschien heb ik het gemist, maar staat er al een foto in het panorama topic?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Quote from: LittleNinja on June 18, 2008, 06:10:36
Misschien heb ik het gemist, maar staat er al een foto in het panorama topic?

Yep, je hebt wat gemist ;) Kijk maar eens hier

Hij staat ook op de voorpagina :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Quote from: HTip on June 18, 2008, 07:52:58
Yep, je hebt wat gemist ;) Kijk maar eens hier

Hij staat ook op de voorpagina :D

Arigatou.  8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

cinebasement

#406
Wow, i'm impressed  ;D

(budo-sporters wellicht?  ;) )

OnkyoHT

Quote from: cinebasement on June 15, 2008, 11:38:04
En dan als laatste foto, een panorama van het hele gebeuren...

Erg mooi! Zie ik daar een PCH afstandbediening :)

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Quote from: cinebasement on June 19, 2008, 14:55:03
Wow, i'm impressed  ;D

(budo-sporters wellicht?  ;) )

;D uit een ver verleden... ::) ;D

Quote from: LittleNinja on June 19, 2008, 22:45:57
bujutsu....  ;)

Scary ;D Nog een "leuke" (de man van een collega doet dit)... Braziliaans Ju-Jitsu :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LittleNinja

Quote from: HTip on June 20, 2008, 06:17:13
;D uit een ver verleden... ::) ;D

Scary ;D Nog een "leuke" (de man van een collega doet dit)... Braziliaans Ju-Jitsu :o

Heel gaaf! Linke jongens ( & meisjes ).  ;) Al wil je met die laatste groep wat minder snel liggen te rollebollen...  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

cinebasement

{off topic mode on}
Ben zelf ook meer een liefhebber van vechtsporten dan van bijvoorbeeld voetbal  :D
Ik beoefen dit jaar om precies te zijn 20 jaar Pentjak Silat, en heb tussendoor nog 3 jaar Capoeira gedaan (ook erg leuk trouwens)
{off topic mode off}


OnkyoHT:
hmm... ik weet niet precies wat je met een pch remote bedoeld  :), maar we hebben het volgende liggen:

1x marmitek remote
1x sony dvd remote
1x sanyo z2 remote
1x onkyo receiver remote




HTip

Quote from: cinebasement on June 20, 2008, 11:04:45
{off topic mode on}
Ben zelf ook meer een liefhebber van vechtsporten dan van bijvoorbeeld voetbal  :D
Ik beoefen dit jaar om precies te zijn 20 jaar Pentjak Silat, en heb tussendoor nog 3 jaar Capoeira gedaan (ook erg leuk trouwens)
{off topic mode off}

Gevaarlijke mensen hier op het forum ;D

Quote from: cinebasement on June 20, 2008, 11:04:45

OnkyoHT:
hmm... ik weet niet precies wat je met een pch remote bedoeld  :), maar we hebben het volgende liggen:

1x marmitek remote
1x sony dvd remote
1x sanyo z2 remote
1x onkyo receiver remote

Volgens mij staat pch voor Popcorn Hour. Een mediaspeler die je in je netwerk kan hangen...

Wordt het trouwens niet tijd voor een universele (programmeerbare) remote? ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

cinebasement

Quote from: HTip on June 20, 2008, 11:47:57
Wordt het trouwens niet tijd voor een universele (programmeerbare) remote? ;)

Mja, dat is die marmitek eigenlijk... leuk ding... heeft een verlicht scherm, maar geen verlichte knopjes en dat is best lastig in het donker  :)

Meestal gebruik ik alleen de remote van de receiver en de dvd speler... valt dus wel mee...  ;)


HTip

Quote from: cinebasement on June 20, 2008, 11:55:02
Mja, dat is die marmitek eigenlijk... leuk ding... heeft een verlicht scherm, maar geen verlichte knopjes en dat is best lastig in het donker  :)

Meestal gebruik ik alleen de remote van de receiver en de dvd speler... valt dus wel mee...  ;)

Kan ik over meepraten. ;) De remote van de DVD-speler heeft ook geen verlichte knopjes en dat is niet handig. Heb wel een mooie remote, maar die moet ik nog wel programmeren ::) Standaard doet ie wel genoeg, maar is de layout veel te complex. Ga nog een keer daarvoor zitten, maar heeft even geen prioriteit...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

cinebasement

Joepie!!  :D :D

De eerste upgrade voor de bios is besteld!
De huidige Sanyo Z2, waar ik overigens nog steeds zeer tevreden mee was, wordt zeer binnenkort vervangen door een Sanyo Z2000!!  ;D (Ik kon de Z2 aan een collega verkopen, das toch mooi...)

Dit is de eerste stap naar een volledig Full-HD bios... Later dit jaar zal er hoogstwaarschijnlijk (lees: vrijwel zeker) een Blu-Ray speler aan worden toegevoegd...


HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Antons

Ik denk dat ik op het klachtenforum maar eens ga plaatsen dat ik een mannetje mis die heel erg aan het kwijlen is... >:(..

Mijn complimenten.... Nu maar hopen dat mijn dromen ook werkelijkheid worden.... O0

LittleNinja

Quote from: Antons on June 24, 2008, 19:28:18
Ik denk dat ik op het klachtenforum maar eens ga plaatsen dat ik een mannetje mis die heel erg aan het kwijlen is... >:(..

Mijn complimenten.... Nu maar hopen dat mijn dromen ook werkelijkheid worden.... O0

Open een topic en vertel er eens wat meer over.  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

DennisE12

Dit ziet er toch echt heel super mooi uit.

topie
Ht Kelder in aan bouw
sony 1272qm
onkyo tx-sr605
sony BDP s350 B&W LCR60-S3 Black B&W DM 600-S3 Black B&W DM  601-s3 Black yamaha sw 160 Beamax 200 x 119 projectiescherm

cinebasement

Dank u, dank u...  ;D

Dan hier het bewijsmateriaal van de update!

Foto 1: Mijn ouwe trouwe Sanyo Z2
Foto 2: De splinternieuwe Sanyo Z2000 Full-HD  ;D

Helaas niet veel tijd meer gehad voor het testen en afstellen enzo...


Atmoz


8) 8)

VET!!
Dat wordt genieten!!!! >:D

Veel plezier d'r mee.

Met vr gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

stoffels


LittleNinja

Heb je al eerste indrukken van de nieuwe beamer om hier achter te laten?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"