CineBasement kelder HT, eindelijk 4K!

Started by cinebasement, April 6, 2006, 21:31:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tiptop

Haha, Ja nu zie het ook. Gatverdarrie zeg wat een lelijke deurklink. :-X :P

Dat je die op de foto durft te zetten ;D ;D ;D

Persoonlijk moest ik goed zoeken, maar Fred heeft denk ik een geoefend oog ;D ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.


cinebasement

Zo, het is weer tijd voor een update!! Dit zal waarschijnlijk de laatste zijn voor was betreft de bios, want we zijn eidenlijk klaar!  Binnenkort kunnen we met de bar beginnen  ;D ;D

Foto1 : Zoals ik al eerder zei, hadden we eerst nog even een bijzonder project tussendoor... Onze zoon is op 11 mei geboren, met alles erop en eraan! Geweldig kereltje genaamd Cas!   :D


cinebasement

Foto2: Waar laat je de chips en drank? Op een tafeltje van de Ikea! Ideaal gewoon...

Foto3: Hetzelfde tafeltje als op foto 2, alleen dan wel doormidden gezaagd... vanwege de beenruimte... Dit is de ideale maat voor de achterste rij...

cinebasement

#379
Foto4: Het langverwachte kastje voor de apparatuur... Het is gewoon een zelfgemaakt, simpel kastje geworden. Aan de achterkant zit een uitsparing voor het kastje met de X10 dimmers en switch. Dus daar kunnen we gewoon nog bij...
De receiver staat bovenop zodat hij zijn warmte goed kwijt kan... (Je zou er een eitje op kunnen bakken na een filmpje  ;) )

cinebasement

En dan als laatste foto, een panorama van het hele gebeuren...

PjotrrrNL

Zeer fraai en lekker ruim!
Wat is zo'n zetel toch groot met zo'n klein manneke er op... ;D

ProXius

Heel erg mooi en sfeervol, zo'n kelder-HT is toch wel een beetje een 'droom voor later' van mij.  ;D
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

Atmoz


Nice 8)
En wat een kleine lieverd daar op de bank :D

Veel plezier met beide!!

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

molle

Zeer mooi geworden. Mijn complimenten 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Sjors

Quote from: molle on June 15, 2008, 12:43:37
Zeer mooi geworden. Mijn complimenten 8)


Sluit ik mij bij aan  ;)


Groet, Sjors

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

reza

1 van de mooiere ht op het forum naar mijn mening!!
Mn complimenten!!! ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Stadium III

Gefeliciteerd met de kleine en de HT ! O0
5.2.4 Marantz Klipsch setup

HTip

Quote from: reza on June 15, 2008, 13:36:14
1 van de mooiere ht op het forum naar mijn mening!!
Mn complimenten!!! ;)

Helemaal mee eens!!

En nog feli met de kleine Cas :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Bornin7ty2

Héél erg geslaagd. je HT is ook mooi trouwens  ;D

groet,

72

Jean Sibelius

Ziet er goed uit...!!! In alle opzichten! ;D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

LittleNinja

Hi... Gefeliciteerd met de kleine man!!!! Leuke kinderkamer heeft het ventje....  ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

denoontje

geweldig.....veel uurtjes kijkplezier

Audia

Woonkamer: SF Amati Futura | Audia Flight FLS10 | Playback Designs MPS-3 | PS Audio P10 | Transparent MM2 | Acoustic System Resonators

nielvm

Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Wild_Willy

Ziet er top uit...en dan heb ik het niet alleen over je HT ruimte :)

Van Harte!!!

Wild_Willy
Denon AVR-4311
Dune HD Max
B&W N802 front's
B&W N803 rears
QED - Silver Anniversary speakerkabels, HDMI kabels, Sub kabel en Optical kabel
Pioneer KRP-500M

fastlex

Dit ziet er erg mooi uit zeg! Dit is echt een van de mooiere zalen!
gefeliciteerd!
Ook met de kleine! ben zelf ook 4 juni voor de 2e keer vader geworden...
Naim - Kef - MJ Accoustic - Monster

gvy

Proficiat,

2 keer genieten.

Cas ziet het blijkbaar helemaal zitten in je HT. En gelijk heeft ie
Nu nog een bayfoon installeren in de HT om "op je gemak" een filmpje mee te pikken  ;D

Geert