Spider-man Reg 1

Started by Wallie, November 14, 2002, 16:03:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wallie

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist mijn eerste regio 1 dvd binnengekregen. Dus ik pak de dvd uit en stop hem in m'n dvd speler (Deawoo 8000F). Op het eerste gezicht ging het allemaal goed. Maar toen ik eens goed keek zag ik aan de beide zijkanten in het midden vertikale  lijnen krom waren. Dus ik start de film dat ging in het begin allemaal goed. Maar bij een bepaalde scene zag ik dat een stukje film van ongeveer 3 sec 2x herhaald werd en daarna speelde de film weer verder. Toen probeerde ik naar een volgende scene te skippen maar daar deed de speler opeens een stuk langer over. Daarna heb ik de dvd in m'n computer gedaan en daar deed de dvd het wel goed.
Dus nu denk ik dat het aan mijn dvd speler ligt of kunnen er nog andere oorzaken zijn? Weten jullie een goede dvdspeler van ongeveer €300 die niet al te moeilijk regiovrij te maken is?

Alvast bedank,

Jeroen

Grindtegel

U bent (niet) toe aan een Deawoo  ;)

Pioneer of Toshiba, daar zou ik voor gaan!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Wallie

Ik heb de dvd er nog een keer in gestopt en dit maal ook dvd nr2. Het rare is nu dat tie nr 2 wel gewoon slikt en verder ook gewoon afspeelt. Maar nu zag ik dat bij 1e dvd (die met de film) dat daar een blaasje if iets in de doorzichtige ring zit. Ik weet niet of dit de aanleiding kan zijn  dat de dvd het niet goed doet.

MVG Jeroen