The Simpsons (2008)

Started by wh-vanderpost, April 3, 2006, 23:17:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wh-vanderpost

Eindelijk, het is nog even wachten .. maar The Simpsons gaat uitkomen in de bios!

http://www.imdb.com/title/tt0462538/

Helaas alleen nog maar een teaser van beschikbaar:
http://www.apple.com/trailers/fox/thesimpsonsmovie/teaser/
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

OscarTango

Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

wh-vanderpost

Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

DeeCruise

*Sony DVP NS900v*Sony Str-Da50ES*Sony Cdp-Ce235*Sony Mds-je530*Sony Slv-SE700 *Fronts: Mission 774*Rears: Mission M73*Center: Mission 701*Sub: Tannoy ts8*Grundig xentia 32*Audison sl212 kabel afgewerkt met goldplated banaanstekkers*

Planning: *Mission M3C2

Tube-freak

Ik hoop wel dat het even grappig is als de eerste paar seizoenen vind de laaste seizoenen niet zo grappig meer eerlijk gezegt.  Maar ik blijf zeker wel een FAN van The Simpsons.  Ik spaar ook de DVD's.

Groeten
Marc
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Tube-freak

Ja op vrijdag avond zin de nieuwere seizoenen bij veronica te zien.  Weet niet welke seizoenen het presies zijn maar in elk geval de minder grappige en in elk geval niet de eerste 5 seizoenen.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Tube-freak

ik heb van de week seisoen 6 en 7 gekocht..... kan ik weer even voor uit.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Tube-freak

Seizoen 6 is nog in een gewone box.  Season 7 is het hoofd van Marge.  Maar ja ik vind het juist wel leuk van die aparte hoesjes.  Die Kartonnen omhulsels blijven niet zo lang heel denk ik.

Groeten
Marc
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

wh-vanderpost

Seizoen 7 heb ik nog te koop staan als gewone box ;)
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Joris1971

leuk, maar om daarvoor naar de bios te gaan ???

christian19

Ik vind ze ook geweldig!
Zou ze best allemaal op dvd willen hebben, maar dat is mij nog een beetje te duur :(
Ik vind het ook jammer van die nieuwe doosjes.
Op zich is het erg leuk gemaakt, maar dan hadden ze het wel van begin af aan moeten doen.

Tube-freak

Die nieuwe doosjes zijn volgens mij de special editions met extras erop.  IK denk dat de gewone versies ook nog steeds bestaan met de "normale" doosjes.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

wh-vanderpost

Quote from: Tube-freak on August 20, 2006, 23:55:08
Die nieuwe doosjes zijn volgens mij de special editions met extras erop.  IK denk dat de gewone versies ook nog steeds bestaan met de "normale" doosjes.
Yep, die zijn er gewoon, kijk maar ;D http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=47789.0

Deze versie heb je ook met het hoofd van Marge
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

NeoPhix

Quote from: Joris1971 on August 20, 2006, 18:52:32
leuk, maar om daarvoor naar de bios te gaan ???

Erg grappig, dat is ook precies wat Homer aan het begin zegt: "I don't understand why all these people are paying to see something in the cinema, when they can watch it for free at home!"

Heerlijke film, als je de series een beetje kent veel herkenbare momenten en knipogen, en gewoon heel veel humor. De grappen blijven komen, de film heeft me geen moment verveeld.

Xstream

#14
Ik vond hem tegenvallen, maarja, wat kun je ervan verwachten? Je hoopt dat ze er een laagje bovenop kunnen leggen en dit jarenlang hebben kunnen voorbereiden om er echt de ultieme (extra lange) simpson aflevering van te maken. Denk aan Southpark en evt. zelfs de Spongebob movie die ik beide geslaagd vond. Vooral Southpark waar een geweldige soundtrack, wat extra effecten EN een leuk en bizar grappig verhaal echt wat extra's bracht.

Helaas is dit "gewoon" een lange simpsons aflevering en niet eens een hele goeie ook, maar dat is mijn beleving ;) Voor Simpsons fans uiteraard een must, maar zoals de film zegt, dat kan thuis ook en bespaar je de knaken ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Tube-freak

Zoals ik al aangaf vond ik de humor in de eerste paar seizoenen heel anders dan in de laatste paar seizoenen.  Ik hoopte eigenlijk dat de humor een beetje terug ging naar wat het vroeger was (Heb hem nog niet gezien hoor dus niet verklappen..).

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

NeoPhix

Quote from: TearS on August 30, 2007, 19:46:47
Nog even over die dvd boxen, ze zijn ook te koop bij bol.com en de prijzen daar zijn ook erg netjes. Zo rond de 20 euro per dvd box is wel netjes vind ik, of zijn ze in de winkel nu ook goedkoper geworden? Want eerder waren die dvd boxen altijd 60 euro per stuk.

De adviesprijs is naar beneden gegaan, 25 euro...  ;)