Panasonic pt-ax200e

Started by TJ, February 1, 2009, 10:54:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TJ

Ik heb vrijdag een panasonic pt-ax200e projector gekocht via Kapaza voor mijn schoonbroer.
Nog nieuw in de doos voor de helft van de prijs. Die mens is die komen brengen bij mij thuis.
De volgende ochtend ontdek ik dat de labels op de doos van serienr enzo verwijderd zijn.
Zou dit gaan om een gestolen projector? Volgens de verkoper heeft die dat gekocht op een faillisement maar kon me geen factuur voorleggen ivm garantie (hij zou een recu hebben gehad maar das ook alles)

Toestel werkt wel prima.
Epson TW-5500 (PJ), Pioneer VSX-2021-K (AVR), Pioneer BDP-51FD (BD), Toshiba XE1 (HDDVD), Monitor Audio RS serie (LS)

John Wx

Quote from: TJ on February  1, 2009, 10:54:18
Ik heb vrijdag een panasonic pt-ax200e projector gekocht via Kapaza voor mijn schoonbroer.
Nog nieuw in de doos voor de helft van de prijs. Die mens is die komen brengen bij mij thuis.
De volgende ochtend ontdek ik dat de labels op de doos van serienr enzo verwijderd zijn.
Zou dit gaan om een gestolen projector? Volgens de verkoper heeft die dat gekocht op een faillisement maar kon me geen factuur voorleggen ivm garantie (hij zou een recu hebben gehad maar das ook alles)

Toestel werkt wel prima.


Je hebt tegoeder trouw gehandeld
niks mis mee


stel dat het wel zo is kan de vorige eigenaar het terug kopen voor jouw aankoopbedrag en jouw gemaakte kosten....
is wettelijk zo gereld mits je wel een reeele 2de handse prijs heb betaald of via een veiling heb gewonnen dan maakt het bedrag niks uit en ben wettelijk de rechthebbende eigenaar en kan de oude eigenaar er niks mee



veel kijk plezier


John
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - HP Elitedesk
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.