Philips 32PF9976 LCD-TV 82 cm

Started by Profisound, March 31, 2006, 22:45:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Profisound

Afgelopen woensdag ben ik beroofd van deze tv door een kamperachtig type wat zo gezegd uit Roosendaal komt?

Signalement:

Bruin kort haar, beetje scheiding in de midden.
1,75 lang.
Tenger postuur.
Donkere ogen.
Draagt (waarschijnlijk een nep) bril met ovale glazen, roodachtig montuur.
Ziet er onverzorgd uit.
Heeft tattooages waarvan 1 zelf getattooeerde op zijn rechterhand.
Tussen zijn duim en wijsvinger heeft hij een soort E of vorkje getattooeerd!

Doet zich voor alsof hij invalide is en niets mag tillen,
loopt (zogenaamd?) mank met linkerbeen.

Deed zeer zielig en vroeg of ik de tv even in de auto wilde zetten.
Toen ik dat gedaan had met mijn vrouw zij hij dat hij nog wel even naar de bank moest,
helemaal naar de bank gereden waar ik in zijn auto heb zitten wachten, en toen weer terug naar mijn huis.
Eenmaal aangekomen bij mij thuis op de parkeerplaats stapte ik uit waarna hij zeer snel de deuren op slot deed en weg reed.

Rijd in een Goudkleurige Opel Vectra (zie foto) met het kenteken LB-XL-79 (vals kenteken) of wat er op lijkt!
Heeft ook een Carin navigatie systeem in zijn auto.

Aan zijn sluitelhanger zag ik een foto waar waarschijnlijk zijn vrouw of vriendin op staat afgebeeld?

Signalement van de vrouw:

Donkerbruin lang haar tot op haar schouders met in de midden een scheiding.
Donkere ogen

Degene die weet of denkt wie dit is mag mij bellen op 0655526262 of contact opnemen met de politie Gouda Oost!


Hierbij loof ik een zeer hoge beloning uit voor degene die weet wie dit is?

De glazen standaard en factuur heb ik nog, dus hij zal waarschijnlijk te koop worden aan geboden zonder standaard en factuur!


mrrepel

wat een k(*)t streek , ik hoop dat ie gepakt wordt !!

Erik

klote streek zeg, daar houd je ook geen rekening mee.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Dracoplasm

Dat is klote, helemaal aangezien je zo vriendelijk was. Maar snp het verhaal neit echt, of lees eroverheen, je hebt jouw tv in zijn auto gezet? Waarom  >:(
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Erik

Quote from: Dracoplasm on April  5, 2006, 14:00:06
Dat is klote, helemaal aangezien je zo vriendelijk was. Maar snp het verhaal neit echt, of lees eroverheen, je hebt jouw tv in zijn auto gezet? Waarom  >:(
Hij zal hem wel te koop hebben aangeboden en de kamper kwam hem zogenaamd kopen. Tenminste dat haal ik eruit.
Alleen zou ik wel hem eerst hebben laten betalen voor de tv uberhaubt verplaats werd. En na dit verhaal helemaal.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Johnny_Bravo

Als ik dit zo lees, mag je nog van geluk spreken dat hij jou niks heeft aangedaan....

Wat een h*fter.

Profisound

#6
Ik had de tv inderdaad te koop gezet op Marktplaats en na een dag kreeg ik een telefoontje van die persoon dat hij wel interesse had en of ik eventueel kon helpen met de tv naar zijn auto te brengen waarop ik zei dat dat geen probleem was.

Toen hij later aan de deur stond had ik eigenlijk al gelijk meelij met hem omdat hij bijna niet kon lopen.
Eenmaal binnen heeft hij de tv bekeken en zat constant te bellen met zijn vrouw of tie wel goed was en bla bla bla.

Eenmaal de knoop doorgehakt vroeg hij of ik hem dus wilde helpen waarop mijn vrouw en ik de tv in de auto hebben gezet.
Helemaal niet gedacht van ''eerst afrekenen'' omdat de glazen standaard en factuur nog in huis lagen.

Toen zei hij dat hij nog wel even naar de bank moest om het geld te halen waarna ik in de auto stapte en met hem mee ging.
We zijn naar het centrum gereden en toen stapte hij bij de bank naar binnen, wat overigens een grote fout was omdat hij nu ook op videobeelden staat, maar daar is de politie nog mee bezig.

Toen zijn we weer naar mijn huis gereden en toen we daar aan kwamen parkeerde hij de auto netjes op een parkeerplaats.
Hij zette de auto uit en deed net of hij uit wilde stappen waarna ik ook uit stapte, toen ik de deur dicht deed was het klik en de deuren van de auto waren op slot, behalve van hem waarna hij als een speer in de auto sprong en met een noodgang weg reed!

Ik trapte nog een goeie deuk in de deur maar verder kon ik niets doen, ik ben er nog achteraan gereden met mijn eigen auto maar de vogel was al gevlogen nartuurlijk! Later was ik er wel blij om dat ik hem niet bent tegen gekomen omdat je op zo'n moment helemaal door het dolle heen bent.

Ik had hem zeer zeker overhoop gereden met alle gevolgen van dien!
Dus ik ben blij dat ik niets mankeer en niets geks gedaan hebt, het is tenslotte maar materiaal wat te vervangen is!
Maar ik zie hem graag in de bak belanden, want ik denk niet dat ik het enige slachtoffer bent van deze wormvormig aanhangsel.
Als ik naar de werkwijze kijk hoe meneer te werk gaat heeft hij dit al velen malen eerder gedaan denk ik.


TheSpeedSkater

Wat een verhaal, ik hoop voor je dat ze hem te pakken krijgen. Ongelooflijk allemaal...wat een mensen leven er toch op de wereld... >:(
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Dracoplasm

Quote from: TheSpeedSkater on April  6, 2006, 18:50:48
Wat een verhaal, ik hoop voor je dat ze hem te pakken krijgen. Ongelooflijk allemaal...wat een mensen leven er toch op de wereld... >:(

Tja je kan vaak niet voorzichtig genoeg zijn. Ik verkoop regelmatig rommel (naja rommel, auto, gsm ed...  ;D) via marktplaats, maar die kopers komen in de keuken en soms in de woonkamer (studentenhuis, dus niet vaak alleen).
Ik neem ze niet mee naar mijn kamer waar een pc draaid met lcd scherm, lcd tv hangt, laptopje voor het grijpen ligt en ga zo maar door. (een koper van hier natuurlijk wel, je moet je passie wel kunnen blijven delen).

@ ts:  Domme aktie inderdaad dat pinnen. Jammer dat die niet stom genoeg was om alsvast te betalen  >:(
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

VlisChris

Quote from: Profisound on April  6, 2006, 18:36:13
en toen stapte hij bij de bank naar binnen, wat overigens een grote fout was omdat hij nu ook op videobeelden staat, maar daar is de politie nog mee bezig.

Bij een pin automaat had hij ook op film gestaan :) Dus zowieso het feit dat hij nog "geld moest gaan halen" zorgt ervoor dat hij vastgelegd is :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

molle

Wat een niet zo aardig persoon >:(

Je krijgt hoe langer hoe meer bang om iets te koop te zetten op marktplaats en toestanden :(
Wat een boer :P

Hoop dat ze hem te pakken krijgen hoor :-\
Sterkte ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Barrrrry

Mocht meneer de crimineel toevallig ÉCHT zijn pas gebruikt hebben bij de bank, dan is zijn adres ook nog eens makkelijk te achterhalen.

Joris1971

vieze vuile k.u.t kamper.

Jammer dat je geen pistool bij je droeg, had je hem gelijk door zijn 'manke' poten kunnen schieten!!

BOUBOU

Quote from: Joris1971 on April 24, 2006, 14:06:51
vieze vuile k.u.t kamper.

Jammer dat je geen pistool bij je droeg, had je hem gelijk door zijn 'manke' poten kunnen schieten!!

Persoonlijk had ik het gezonde been genomen  >:D



;)
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

SV..S

Quote from: BOUBOU on April 25, 2006, 07:02:57
Persoonlijk had ik het gezonde been genomen  >:D



;)

of allebei de benen >:D, zulke type's werken toch niet >:D
wat ontzettend kl*te, bedroevend dit soort verhalen, khoop dat ze hem te pakken krijgen, de brutaliteit!




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

FrankB

Quote from: SV..S on April 25, 2006, 20:38:34
of allebei de benen >:D, zulke type's werken toch niet >:D
wat ontzettend kl*te, bedroevend dit soort verhalen, khoop dat ze hem te pakken krijgen, de brutaliteit!

Z'n hoofd lijkt me de enige correcte plaats voor zo'n actie ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

BOUBOU

Quote from: FrenkB on April 26, 2006, 11:43:13
Z'n hoofd lijkt me de enige correcte plaats voor zo'n actie ;)

Ik wou al zeggen....anders komt hij de volgende keer in een rolstoel zijn tv halen  :o
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

draaienkreng

 >:D

Mischien al aan gedacht maar toch :http://www.opgelicht.nl/

Greetings  Coen

P.s : hier in Warfstermolen draaien we gehakt voor varkens van dat soort geestelijke gezwellen.

Ach beter van niet ..lieve beestjes zouden er ziek van kunnen worden.



space no final frontier

Gorefest

Kenteken is inderdaad vals of klopt niet, het kenteken wat je noemt is van een golf:

Kenteken    LB-XL-79
 
Voertuigsoort  Personenauto
Merk  VOLKSWAGEN
Handelsbenaming  GOLF GL VARIANT 55 KW E2
Kleur(en)  Groen

Vigier

Ik had bij de RDW ook al een paar alternatieve kentekens gecontroleerd (97 ipv 79, LX-BL, verschillende combinaties dus), maar ik kom vooral bij Volkswagens en suzuki's uit....

Groet, Joris

Erik

Bizar zeg als ze het apparaat met ene vals kenteken komen. Over georganiseerde misdaad gesproken.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

DVDGuy

@Profisound:

je bent met hem meegereden naar de bank.
Heb je hem ook daadwerkelijk zien pinnen?
Zo ja, kan je dan niet via de politie bij die bank laten natrekken wie er gepind heeft (misschien een wat groter bedrag dan de gebruikelijke € 100,-).

Hij heeft jou gebeld.
Had hij nummerweergave uitgezet (ze zijn soms net zo stom als de acties die ze uitvoeren  :-\)

Waarom denk je trouwens dat hij uit Roosendaal komt?

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

mikeske

echt wel klote  :-\

Zo een mensen zouden ze echt kreupel moeten maken  >:D
en nog veel meer ...
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

el-jorge

Quote from: mikeske on June 14, 2006, 10:15:49
echt wel klote  :-\

Zo een mensen zouden ze echt kreupel moeten maken  >:D
en nog veel meer ...

Hey oud topic, ben benieuwd of ze die gast al te pakken hebben gekregen? Profi wat ia de stand van zaken nu?
|LG OLED| |Denon| |PS4| |Monitor Audio Radius| |SVS| |Wyrewizard|

Joris1971

Quote from: Profisound on April  6, 2006, 18:36:13
Ik had de tv inderdaad te koop gezet op Marktplaats en na een dag kreeg ik een telefoontje van die persoon.....

Weeral een geval van oplichting en WEER via Marktplaats.
Ik ga Maarktplaats steeds meer als een onbetrouwbaar verkooppunt zien, buiten belachelijk lage biedingen vaak, is de kans ook aanwezig dat je bestolen wordt.

Zulke gasten mogen ze van mij part etc...

Ik persoonlijk zet niks meer op marktplaats! verkoop het liever via dit forum.

succes en hopelijk pakken ze die manke loser!

groet Joris