"The Lounge" Foto Update: 15/05/06

Started by DeeCruise, March 28, 2006, 21:09:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DeeCruise

Quote from: riesjdabietsj on October 16, 2006, 16:00:35
Gisterenavond even snel gaan kijken:  :o Wow, mooie opstelling!

Deze week eens wat foto's schieten en dit topic de lucht inknallen!

grtz!

Haha, zie nu pas dat je een reactie geplaatst had...(toch maar eens wat vaker hier langs huppelen) Mooie opstelling is een beetje overdreven hoor. Dat oude k*tmeubel staat er nog steeds, de speaker opstelling is daardoor behoorlijk krom getrokken, maar ik kan er even mee vooruit. De volgende upgrade staat i.i.g. in de planning voor volgende maand. Over de foto's: ik ben echt op jou aangewezen daarvoor ;) Ik hoor het wel als je tijd hebt binnenkort...

Greetzzzzz
*Sony DVP NS900v*Sony Str-Da50ES*Sony Cdp-Ce235*Sony Mds-je530*Sony Slv-SE700 *Fronts: Mission 774*Rears: Mission M73*Center: Mission 701*Sub: Tannoy ts8*Grundig xentia 32*Audison sl212 kabel afgewerkt met goldplated banaanstekkers*

Planning: *Mission M3C2

DeeCruise

Update:

Gisteren mijn "oude" 701's als fronts vervangen door de Mission 774. De oude center is ook richting slaapkamer verhuist (lees: bovenop de kast  O0) aangezien 1 van de oude fronts voorlopig dienst doet als center. Een enorme stap voorwaarts gezien er nu echt warm geluid uit de center komt ipv het blikkerige schelle geluid van de oude centerspeaker.
De 774 is overigens een mooie upgrade gebleken. De lage tonen zijn minder vertegenwoordigd dan bij de 701, maar de hoge tonen zijn helderder. Icm de Tannoy een heerlijk geluid.

Foto's volgen komende week, I promiss!
*Sony DVP NS900v*Sony Str-Da50ES*Sony Cdp-Ce235*Sony Mds-je530*Sony Slv-SE700 *Fronts: Mission 774*Rears: Mission M73*Center: Mission 701*Sub: Tannoy ts8*Grundig xentia 32*Audison sl212 kabel afgewerkt met goldplated banaanstekkers*

Planning: *Mission M3C2

dirkden2e

ziet er cool uit zo met die lampen. alleen zou ik als ik jou was je apparaten van de grond afhalen ivm stof happen. zag op de foto dat je swiffer zoek was.
maar wel heel extreem lange reis achter de rug dacht dat ik gek was om door heel nl mn spullen bij elkaar te verzamelen. heb ik het geluk dat ik nog een beetje centraal woon in nl.
maar goed als je iets leuks wil hebben moet je er wel iets voor over hebben. en eenmaal in de pockket dan ben je weer een tevrede man. zo ervaarde ik het in ieder geval.. succes verder met upgrading