Speakers registreren

Started by Robbo, May 22, 2002, 18:36:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbo

Sinds enkele maanden ben ik de gelukkige eigenaar van een set B&W's.
Nu zaten daar een aantal registratieforumulieren bij, met het verzoek deze ingevuld terug te sturen naar B&W.

Maar aangezien ik het niet zo prettig vind om mijn gegevens overal achter te laten, twijfel ik nog steeds om deze in te vullen.  Want wordt ik daar echt nu zoveel wijzer van ?

Wat is jullie mening hierover ?   Wel doen / niet doen ?


Grtz,
Rob

patrick_vdb

#1
Robbo,

Ik kan begrijpen dat je er niet veel voor voelt om overal je persoonlijke gegevens achter te laten, dat heb ik persoonlijk namelijk ook ::)

In het geval van de registratie-formulieren van B&W zou ik er echter niet zoveel problemen mee hebben. Ik denk dat B&W namelijk wel discreet met deze gegevens omgaat. Daarnaast heb ik gehoord dat er een leuke attentie aanvast kan hangen dus........

Mvrgr

Patrick

Selmar_Cleef

#2
Meestal staan op registratiekaarten waarvoor de gegevens gebruikt worden (kleine lettertjes). Of je kunt aanvinken dat je bezwaar hebt als ze de gegevens doorgeven aan derden.

rip

#3
ik heb al mijn b&w speakers geregistreerd via de internet site. Ik ben daarna nog nooit door een ander bedrijf benaderd dus ik denk dat b&w wel goed met de gegevens om gaat.

Je maakt inderdaad kans op een prijs die verloot word onder de in die maand geregistreerde speakers, in mijn geval alleen twee sleutelhangers.

Mvrgr,

Richard

cinepaulis

#4
Ik heb mijn speakers ook geregistreerd. Het kan heel misschien handig zijn i.v.m. eventuele diefstal als je ze zelf al hebt geregistreerd...who knows..

Toen ik registreerde kon ik een Parkerpen krijgen of de slagzin afmaken en kans maken op een setje Leisure monitors (van die kleine design-speeltjes).

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

Spacebass

#5
Voor de garantie hoef je het opzich niet te doen,
Die krijg je van de zaak waar je ze gekocht hebt (wettelijk).
Voor de verzekering helpt het om een Videootje te maken met daarop je hele huis en spullen, met serienummers in beeld (als het kan, anders een bonnetje).

Maar als er een mailing aan vast zit met interessante info of een prijs..waarom niet.

SB