LOTR Special Extended DvD Edition

Started by dENDen, November 11, 2002, 17:48:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dENDen

YES!! YES!! YES!! YES!!

Ik heb hem vandaag al kunnen bemachtigen (NL versie), dat wordt vanavond genieten van zo'n 200 minuten DTS ES kwaliteit (let's hope for some great sounds!!)

Gelukkig heb ik de orginele 4 keer gezien, zoadat ik goed kan zien welke scenes nieuw en langer zijn.

Maar dit vind ik terug in het bijgeleverde boekje:

20 extended scenes.
7 nieuwe scenes (inclusief

Let's get it on!!! ;D

Gr. dD.


FrankL

Quote from: dENDen on November 11, 2002, 17:48:44(let's hope for some great sounds!!)
Ja, met gratis pitch-correction  ::)

http://www.michaeldvd.com.au/Reviews/Reviews.asp?ReviewID=2231

QuoteThe bad news first - the same ill-advised pitch correction that was applied to the theatrical version of the DVD is present on the Dolby Digital and DTS soundtracks of this film. The DTS soundtrack's extra resolution makes the artefacts from this process more obvious, with dropouts and pops being noticed at 14:19, 29:20, 39:38, and 75:26 on Disc One. A subtle dropout was also noticed at 46:57 on Disc Two, which was also quite noticeable on the Dolby Digital soundtrack. The Dolby Digital soundtrack also featured a series of quick pop-like sounds at 65:10 that I didn't remember hearing in the DTS soundtrack. While individual sensitivity is a factor in whether this artefact will bother you, my own insensitive hearing and the fact that I heard dropouts or stepping frequently in both soundtracks means it is hard to ignore.
(R4, dus vast ook op R2)

De volgende keer maar weer gewoon R1 kopen?
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

garmtz

Ik heb de regio 1 besteld, oimdat de regio 2 standaard versie ook al minder was van geluid dan de regio 1. En ik heb die regio 1 ook gratis gekregen op de CEDIA bij de Lexicon stand, dus de regio 2 hoefde ik niet meer te kopen...  8)  Hij is geshipped...

Wallie

YIPPIE ik heb hem ook sinds vanmorgen 09:01. De case ziet er zeer fraai uit. Ik heb de regio 2 versie en vanmorgen ook nog snel even een stukje bewondert. Ik vind het zeker de moeite waard dat ik gewacht heb op de extended versie. Dus vanavond staat er een lange zit op het programma :D

LATORZ! Jeroen

Selmar_Cleef

Ik hoop 'em deze week nog binnen te krijgen met boekensteunen erbij. Is vandaag geregistreerd(!) verzonden bij Play. Maar zal wel volgende week worden. In de tussentijd kan ik genieten van mijn Band of Brothers blikje.

MrPink

Is trouwens best een grote doos...veel groter dan ik verwacht had. :)

Groetjes,
Oscar

Sam

Ik kan niet wachten ;D ;D ;D ik zit nu op mijn werk, maar dvd-doos-bureau.com had 'm via DHL verstuurd en ik zag net dat het broertje van mijn vriendin hem heeft aangenomen, dus ik ga langs mijn schoonfamilie (zie ik ze ook weer eens  ;D).
- Wat doet een Diplomatiek Infiltratie Commando, baas?
- Die infiltreert de vijand hard op hun smoelen en doet dat zo diplomatiek mogelijk!
Krän - Beroepsbarbaar