Wie weet hoe deze film heet?

Started by Erik, March 21, 2006, 20:53:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Ik heb ooit ene film op tv gezien, waar ik echt de hele film pijn in mijn buik gelachen heb. Kon gewoon niet stoppen, zou hem wel een willen hebben maar kan hem niet vinden omdat ik de naam niet weet. OOk niet in de imdb database  :-\

Het ging over een sukkelig en stuntelig type, zo een die alles omstoot op de verkeerde momenten ;D Nou wilde die heel graag astronaut worden. En ging hij de test doen, de atronauten (hele serieuse types) willen hem niet en proberen hem op allerlei manieren te dwarsbomen, maar op de eea manier doet hij alles goed en zijn resultaten verslaat elk huidig record, de moelijkste testen (centrifuge) doet hij lachend en vraagt of hij niet sneller kan ;D
Waarop zijn toekomstige collega alleen maar giftiger worden. ;D

Afijn ze gaan een reis maken van 9 maanden naar mars en hij redt ondertussen de missie na eerst allerlei rampen veroorzaakte hebben ;D

Ik kan me verder niet meer zoveel van de film herinneren, maar 1 ding bleef me bij, elke keer als er wat stuk of mis ging riep hij "It wasn't me" zo'n beetje elke minuut dus ;D

Ik geef toe het is een wazige beschrijving maar misschien dat iemand hem toevallig herkent.

1 scene verheet ik nooit meer, hij redt zijn altijd sjagarijnige baas en dat deed hij door zijn zuurstofslang op zijn pak aan te sluiten en dan lopen ze een uur terug. Maar ondertussen had hij last van zijn maag, dus borrel borrel en je ziet dan langzaam een enorme bol (1 meter doorsnede) op de luchtslang langzaam richting baas lopen ;D (it wasnt me) die zijn baas scheldend en in uiterste macht probeert tegen te houden (wat dus niet lukt) ;D.

Dus als iemand hem weet ik hou me aanbevolen, weet zelf geen titel of naam van acteur.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

dunedain

Volgens mij bedoel je deze:

http://us.imdb.com/title/tt0120029/

Rocket Man uit 1997 alles klopt met wat je beschreef vond dit ook een erg vermakelijk comedie.

Ook als hij het disney liedje zingt. When you wish upon a star. Ik lachte mezelf helemaal dubbel ;D
"Looks like you guys are going to be surrounded." "We're paratroopers, Lieutenant. We're supposed to be surrounded.

Erik

#2
Hoi ontzettend bedankt voor het zoeken (en vooral vinden  :D ) De titel zegt me niks meer, maar het verhaal en het plaatje lijkt idd 1 op 1 te kloppen. Dus dat zal hem vast wel zijn :)
Zie trouwens dat ik niet de enige was die kon stoppen met lachen, als ik het zo lees had iedereen er last van  ;D

Dus ik ga even op jacht, nogmaals bedankt :)

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

christian19

Is idd. een leuke film, ben hem zelf ook al lang aan het zoeken
maar ben hem nog nooit tegen gekomen.
Waar je wel ooit kunt slagen, is bij de videotheek.

SpeedyAndré

Bij amazon.co.uk is hij op voorraad voor 5 pond en in Duitsland €30  ::)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp